Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Agnes ten Brummelhuis 23-04-2022

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ze een goede service geven. Ze geven goede uitleg, infomatie waar je wat aan hebt , adviezen en zorgen dat de apparatuur goed geïnstalleerd wordt.
En ze zijn ook nog vriendelijk

Wim Crooijmans 23-04-2022

In de winkel van Electroworld Verberkt in Bakel wordt je in een gemoedelijke sfeer ontvangen en prima te woord gestaan. Goede en eerlijke uitleg. Gezellig een kopje koffie erbij. Ze nemen de tijd voor je en behandelen je echt als klant. De service is uitstekend. Als er iets is zijn ze er ook, dat maak je tegenwoordig niet zo vaak meer mee.

Jet zijp 23-04-2022

Goed en eerlijk advies voor mijn aankoop.. Machine snel geplaatst en gedemonstreerd

Gerrie gosselink 23-04-2022

Eerlijke en duidelijke informatie.
Super snelle levering. Ongelooflijk.
S’morgens een wasmachine uitgezocht in de winkel en s’ middags al geleverd en netjes aangesloten.

Saskia 23-04-2022

Prima advies en service. Op de afgesproken tijd geleverd. Oude spullen gratis meegenomen zodat we deze zelf niet meer moesten wegbrengen.

Renee de Kruijf 23-04-2022

Altijd prettig om in deze zaak iets te kopen. Koelkast ging stuk vlak voor het weekend, 1 belletje en de nieuwe is gekocht en vandaag al afgeleverd. Topservice.

H van de Putte 23-04-2022

Bij de aanschaf ben ik goed geïnformeerd. Op het moment dat het artikel aangekomen was werd ik gebeld en konden we een afspraak maken voor montage. De monteur heeft heel veel werk gehad aan het plaatsen van de inductiekookplaat. Er werd na afloop netjes gestofzuigd en de oude gaskookplaat werd meegenomen. Zeer tevreden.

Harry 23-04-2022

In de winkel zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.
Op afgesproken tijd geleverd en geïnstalleerd

Bootsman H 23-04-2022

Ik ben heel tevreden met Witgoed Vogel in Barendrecht. Ze zijn erg klantvriendelijk en professioneel.
Men neemt de tijd voor de klant en dat is heel prettig. Ik krijg altijd het gevoel dat ik bij hun terecht kan en dat zij mij willen helpen.

A.Vogel-Boersma 22-04-2022

Fijn geholpen en snelle levering. Installatie van de afwasautomaat was snel en prima.
Gewoon goede service, een zaak waar ik daarvoor liever heen ga dan naar een grote winkelketen.

Herman 22-04-2022

super service! 2 keer een huisbezoek, onderdeel vervangen, maar toch een acceptabele rekening en daarnaast nog tips over hoe om te gaan met de verschillende witgoedapparaten. Volgende apparaat kopen we weer bij Brinkhuis.

Marjo 22-04-2022

Duidelijke uitleg en informatie.
Bewust mijn keuze kunnen maken en snelle levering. Zeker een aanrader

Pauline van Maanen 22-04-2022

Ik vond de service echt goed. De heren namen alle tijd om mijn tv op te hangen, te installeren. Ook in de winkel kreeg ik goed advies. Zelfs de plattegrond van mijn woonkamer werd erbij gehaald.
Zou zeker weer terug komen en het iedereen aanraden.

Cor Pennekamp 22-04-2022

Hele goede service van..... . Voor mij al 30 jaar lang. Als ik er niet uitkom dan komt hij zelfs langs om het op te lossen.

Arina Backers 22-04-2022

Goede service en PRIMA monteur! We werden snel en uitstekend behandeld. Heel prettig.

Peter Gtimans 22-04-2022

Er werd gelijk opgezocht in de computer wat ik nodig had .als het niet lukte waren ze wel bereid om even te helpen met het onderdeel er in te zetten .Donderdag besteld en dinsdag na Pasen al in huis geweldig toch .

Reiné Slotboom 22-04-2022

Zoals altijd weer een goed advies, snelle en nette levering en een goed product!

Kees Theissen 22-04-2022

Redactiecommissie vragen naar het juiste product werdt uitstekend gecommuniceerd. Plaatsing kon zeer snel geregeld worden. De monteur werkte netjes en met kennis van zaken. Plaatsing van de vaatwasser vroeg wel even aandacht. Monteur vertrok pas nadat alles correct en naar wens was geplaatst. Uitstekende service op deze wijze.

peter f 22-04-2022

al jaren kom ik hier. het is misschien wat duurder, maar het zijn vakmensen die je nooit iets zullen verkopen, waar ze zelf niet achterstaan. als er iets kapot is, wordt er naar gekeken. erg prettig zo een winkel in je buurt te hebben, zo was de service vroeger veel vaker, met alle prijsvechters en het het minder geschoolde personeel tegenwoordig, is dat helaas nagenoeg verdwenen. gelukkig niet bij deze zaak.

Helga 22-04-2022

Vriendelijkheid en vakkennis staan voorop bij deze zaak. Een extra compliment verdient het feit dat altijd mee gedacht wordt met de klant: eerst beoordelen of een apparaat nog te repareren is, alvorens over te gaan op de aanschaf van een nieuwe. Snelle service. Top bedrijf!

Stef Oijen 22-04-2022

Klantvriendelijke behandeling - Uitleg apparatuur met kennis van zaken - goede prijs kwaliteit verhouding - afspraken worden goed nagekomen.

Ella 22-04-2022

duidelijke informatie, vlotte levering (voor zover mogelijk) en prima geïnstalleerd.

R. Delaere-Berg 22-04-2022

Ik vind de hulpvaardigheid van het personeel uitmuntend ! Er wordt naar je geluisterd en men denkt mee.

Theo 22-04-2022

Vriendelijk en behulpzaam personeel/eigenaren, kundig advies en luisteren naar de wensen van de klant. Snelle levering en vakkundige montage/installatie van apparatuur

Ad Kox 22-04-2022

Vanaf dat Frans Smits is begonnen ben ik klant en heb diverse gekocht zoals tv,wasmachine droger,koptelefoon en alles tot volle tevredenheid
Het nieuwe contact met XXX was zeer positief