Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Gerard 21-06-2022

Prima geadviseerd over de aanschaf en installatie van een inductiekookplaat. Omdat hiervoor ook nog een groep in de meterkast moest worden bijgeplaatst was het een flinke klus. De installateur heeft goed werk afgeleverd; toen ik naderhand nog een klein probleempje constateerde kwam hij direct langs om dit naar tevredenheid op te lossen. Aanrader!

S.Braat 21-06-2022

Prima zaak waar we vele jaren kopen altijd vriendelijk personeel goede service een zaak die wij bij iedereen aanbevelen.

Fam Pluis 21-06-2022

Geweldige service. Ze begrepen gelijk wat we zochten en werden snel en correct geholpen

Van Delzen van Katwijk 21-06-2022

Deskundig personeel. We zijn goed geadviseerd en geholpen. Daarnaast super service.

Jo Delil 21-06-2022

Verstand van zaken, vind je niet veel meer!
Gratis Installatie service, op een super manier. Iedereen krijgt de tijd om de uitleg te snappen.
Ook na het afrekenen staan ze nog klaar.
Prima prijsniveau

Aa++d Hekkers 21-06-2022

Vriendelijke en attente service waarbij alle moeite genomen wordt om de klant te helpen. er werd direct contact gezocht met de betrokken firma toen uit hun administratie bleek dat er garantie zat op de koelkast die plotseling kapot ging. Ik had geen gegevens meer over de garantie periode. Daarnaast werd ook nog geprobeerd om mij tijdelijk te helpen met een vervangend apparaat.
Ook ben ik heel tevreden over de voorlichting die ik kreeg bij aanschaf van een nieuwe stofzuiger.

Jacqueline 21-06-2022

Fijne winkel, zeer vriendelijke en kundige medewerkers die je van goed en persoonlijk advies voorzien! In geen opzicht te vergelijken met de grote spelers op de markt; winkel als Electroworld in Galder maken echt het verschil. Aandacht, tijd en service voor de klant: fantastisch!

Judith 21-06-2022

Snelle en fijne service. Goede uitleg over het apparaat. Woensdag besteld en donderdagochtend bezorgd en geïnstalleerd. Heel erg fijn.

Mark en Maureen 21-06-2022

We hebben voor Electroworld Weiden in Weerselo gekozen omdat we de kleine ondernemer graag willen steunen en de persoonlijke begeleiding en vakkundigheid en eerlijkheid erg waarderen.
We hoeven maar even te bellen en ze staan klaar voor ons. Dit is echte klantvriendelijkheid waar kom je dat tegenwoordig nog tegen!

M. Traas 21-06-2022

een snelle en goede afhandeling van onze aanvraag en ook levering van de producten op locatie door goed en duidelijk overleg

W . Douwes 20-06-2022

Goede deskundig advies snelle levering en plaatsing van een afwasmachine alles binnen mum van tijd geregeld.
Zeer tevreden nu alles weer in gebruik is echt een goede aankoop.

Thijs 20-06-2022

Radio trijzelaar in Zuidland is voor ons al jaren een service gericht bedrijf die altijd alles tot in de puntjes verzorgd
Gewoon TOP

Jan 20-06-2022

Thuis afgeleverd en zeer behulpzaam bij uitpakken. Oude tv en verpakking meegenomen. Zeer tevreden.

Tonny 20-06-2022

Goed advies, snelle levering van gekozen produkt. Het is prettig dat deze winkel een eigen service afdeling heeft. Kan ik altijd een beroep op doen.

Leo 20-06-2022

Vakkundig en correct geadviseerd. Vriendelijk geholpen. Blij met gekocht product.

S. Bosma 20-06-2022

Ondanks een wat hogere aanschafprijs dan elders hebben we ervoor gekozen om bij electroworld te bestellen omdat wij dan persoonlijk advies zouden krijgen over hoe wij onze nieuwe inductiekookplaat zouden moeten aansluiten op het perilexcontact. Helaas gaf bij aflevering de bezorger van electroworld aan daar niet over geïnformeerd te zijn en er ook geen tijd voor te hebben.
Gelukkig kon ik aan de hand van de in de verpakking aanwezige instructie van de fabrikant er wel zelf uitkomen.

M van der Kooi 20-06-2022

Voor deze winkel heb ik gekozen omdat mijn indruk is dat een familiebedrijf een meer persoonlijke behandeling belooft.
En inderdaad, wanneer ik bel voor info o.i.d. wordt ik uitstekend en vriendelijk te woord gestaan en men herinnert mij zich van bezoek aan de winkel. Dat geeft een gevoel van betrouwbaarheid. En ik ben daarin niet teleurgesteld.

Marijn van Os 20-06-2022

Mijn TV was plots stuk, na drie jaar plots geen beeld meer. Bij Berkvens Electroworld gekocht en dus ook ter reparatie aangeboden. Ik werd aangenaam verrast door de melding dat de reparatie onder coulance viel en dus geen kosten!
Overigens koop ik al mijn witgoed en andere apparatuur bij Electrworld Jan Berkvens in Boxmeer! Altijd een vriendelijke bejegening van personeel en vakkundig advies! Zeer aan te bevelen!

Christa Kloots. 20-06-2022

Ik heb deze winkel gekozen omdat het personeel altijd heel vriendelijk is en alle tijd neemt om je vragen te
beantwoorden. En goed advies geeft.

Ingrid 20-06-2022

In het weekend ging mijn wasmachine stuk en ook mijn droger. In een gezinshuis met 5 kids is dat geen pretje.
We werden direct ingepland voor levering en het werd meteen op de tweede verdieping geplaatst.
ik kon heel snel weer wassen.
Ik raad iedereen Stadhouder aan voor de service.

Ruud 20-06-2022

Mijn vrouw en ik ware n op vakantie geweest en toen we wilden wassen vertoonde de onze Miele wasmachine kuren. Gelijk naar AVA Elektro in Oost-Souburg gebeld en binnen 2 uur stond er een monteur bij ons voor de deur. Hij kon direct de wasmachine repareren. De wasmachine is zeer deskundig gerepareerd en werkt nu weer perfect alle lof voor AVA Elektro voor deze snelle service.

Patrick Janssen 20-06-2022

Men denkt altijd goed mee met de klant. Vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Mevr. van Loon 20-06-2022

Prima winkel, bijzonder hulpvaardig personeel en hele snelle service (levering zelfde dag).
Alleen prijs is aan de hoge kant, maar dat heb ik er graag voor over!

BlomJansen 20-06-2022

Ik werd direct na het bestellen gebeld door elres haarlem om een afspraak te maken. Afspraak keurig nagekomen.
Chauffeur erg aardig en beleefd.
Meer dan tevreden. Komt niet veel meer voor.

e.m.l. de vries van schoot. 20-06-2022

tevreden ook met het plaatsen van de t.v. en radio. De aansluiting is prima en alles werd ook netjes opgeruimd en een goede uitleg gegeven.