Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

fam. Jansen 06-05-2022

Onze grote apparaten bestellen wij altijd bij van Leeuwen in Wateringen. Ze kennen je bij naam en denken met je mee. Dit keer was de koel/vries combinatie aan de beurt. Er is eerst netjes iemand langs geweest om in te meten (was vervanging in bestaande keuken). Het monteren is ook weer netjes gebeurd. Mocht er ooit nog iets zijn, weet ik zeker dat de service ook goed geregeld zal worden.

Remco 06-05-2022

Werkelijk een top winkel aardig personeel en een wi k3l hoe een winkel hoort te zijn . Waar de klant op 1 staat

Fam vd Velden 06-05-2022

Lokale winkel met hele goede service en waar je van op aan kan.
Komen afspraken na en hele vriendelijke en nette service monteur.

Cor 1.11 06-05-2022

Je wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Als iets niet in voorraad is hebben ze de spullen in no time binnen en krijg je direct bericht.

R den braven 06-05-2022

Zeer goede uitleg over de producten door een vriendelijke verkoper geen opdringerigheid en goed naar mijn wensen geluisterd . Na de koop een snelle bezorging en 2 mannen sloten alles keurig netjes aan en al de rommel werd weer mee genome en alles netjes werkend met uitleg achtergelaten . Helemaal tip djw

Dijkhuis 06-05-2022

Prachtige winkel, aardig en vakbekwaam personeel, zijn niet te beroerd om een stap extra te zetten.

Gerdalala 06-05-2022

Vorig jaar daar een warmtepompdroger besteld die niet op de site stond. Maar naar overleg toch kunnen krijgen.Alleen de wachttijd was door Corona twee maanden.Wat voor mij geen probleem was.
Nu een probleem met de koeldiepvriescombinatie gehad, deze is binnen een paar dagen opgelost. Het was wachten op een onderdeel.
Hartstikke top heren.
Dankjewel.👍👍👍

Robert Vroegop 06-05-2022

Snelle thuisbezorgd. Aardige mannen en meteen geïnstalleerd. Oude product meegenomen voor afvoeren.

Kaatje 06-05-2022

Na het uitleggen van mijn situatie hebben ze met mij mee gedacht en mee gewerkt! En hierdoor het juiste apparaat en service kunnen bieden. Service op maat!

Meddie 06-05-2022

Super vriendelijk geholpen altijd.
Eerlijk en denken mee. En lokaal kopen altijd goed ipv alles online bestellen (al kan t soms niet anders...)

H lukens 06-05-2022

Vriendelijke mensen en een nette winkel. Nemen de tijd voor je, goeie service.

Ellen Verhoeven 06-05-2022

Fijne winkel in Numansdorp, deskundige uitleg en de bezorging was super. Kortom, ik ga nergens anders mijn witgoed kopen.

Wim 06-05-2022

Een goed advies gekregen bij de aankoop en het advies gevolgd en dit tot volle tevredenheid.
Afleveren en installeren vakkundig en netjes gedaan en duidelijke uitleg gegeven over de werking van de artikelen.

Stichting Muziektent Culemborg 06-05-2022

Super in het meedenken, zeer vakbekwaam goede prijs kwaliteit verhouding correcte snelle levering en installatie.👍

Duinkerken,Hattem 06-05-2022

Wij hebben alles bij Visser in Wapenveld gekocht opmdat deze winkel een enorme service heeft en je wordt zeer prettig geholpen.

frans 05-05-2022

Al jaren onze vertrouwde leverancier en dat geeft een fijn gevoel.
En als je alles op een rijtje zet prijs en kwaliteit kom je vlug tot de conclusie dat Electro World een goede keuze is.

Sonja braspenning 05-05-2022

Prima winkel, goede uitleg gehad en de service is goed. Monteur heeft prima werk geleverd en een goede uitleg gegeven hoe alles werkt.

Roel m 05-05-2022

Goede service en erg vriendelijke werknemers. Helaas bleek de nieuwe vaatwasser niet goed te passen ivm het grote voorzetpaneel maar er werd gelijk voor een oplossing gezocht en een andere vaatwasser.

Aart Hobo 05-05-2022

Anders dan de anderen/ niet gewoon goed/ maar meer als gewoon goed !!!!
gemotiveerd personeel/ vriendelijk/ en bij ons ook nog ter zakenkundig.

N du Mortier 05-05-2022

De webshop is overzichtelijk en gemaksvriendelijk! Electro world Vogel bestaat al heel lang(toen nog alleen onder de naam Vogel) vanaf m'n kindertijd dat zegt wel wat! is heel vertrouwd en hele goede service ik kan niet anders zeggen! Zal ik zeker weer bestellen! Aanrader!

Piet Gielen 05-05-2022

Werken keurig volgens gemaakte afspraken. Geen kleine lettertjes en geen extra kosten

Familie de Best 05-05-2022

Prima service, goed advies en uitleg.
Extra service gehad omdat onze stofzuiger pas gemaakt was en nu weer kapot. Helaas door eigen fout een nieuwe moeten kopen.

Vd Wiel 05-05-2022

Dichtbij huis vriendelijke mensen goede service 🥰🥰👍We hebben voor jullie gekozen omdat het de merk is die we wilden. Gebeld dat het er was 👍

pschuit 05-05-2022

Prima bedrijf ava Elektro, goed geholpen en prima uitleg over de gekozen jura koffie machine.
Ga zo door.

Paul 05-05-2022

Bij bestelling erg goed advies. Snelle levering. Vriendelijke monteur, die alles goed uitlegde. Plaatsing en aansluiting van wasmachine was keurig verzorgd. Prijs/kwaliteit is goed. Al met al een uitstekende leverantie en bedrijf.