Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Aad Bouterse 14-01-2022

Ben al jaren klant bij deze winkel. In de inbouwkeuken van mijn zoon was combimagnetron kapot. Op internet geen geschikte te vinden kwa afmetingen. Als laatste deze firma gemaild die mij meteen terugbelde en vroeg naar merk en type van de oude. Even daarna werk ik teruggebeld dat er meerdere te leveren waren. Twee dagen later betreffend apparaat opgehaald. Kortom zeer tevreden over service.

Ineke 14-01-2022

Het advies in de winkel is altijd goed en ik ben nog meer tevreden over de service in het verleden en heden.

Patricia Kruit 14-01-2022

Het personeel van de firma Hoppenbrouwers is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze doen alle moeite om de voor jou juiste producten te verkrijgen.
Prima service en scherpe prijs.
We zijn heel tevreden.

Ruud van Laarhoven 14-01-2022

De service en klantvriendelijkheid is prima, geen opmerkingen daarover. De duidelijkheid en toegankelijkheid van de site kan nog wel verbeterd worden (ik had moeite om te achterhalen welke producten op voorraad waren) maar dat werd gecompenseerd in de persoonlijke contacten waarbij de gevraagde informatie alsnog gegeven werd.

Roy 14-01-2022

Goed en vakkundig Snel geholpen. Zeggen wat ze gaan en doen wat ze zeiden.

Rien van Gendt 14-01-2022

Service is heel goed; men reageert snel op vragen; vriendelijkheid zowel in de winkel als bij de bezorging thuis. Je kunt zien dat mensen hun werk met plezier doen. Het is duidelijk dat medewerkers beschikken over grote deskundigheid

K.Koutstaal 14-01-2022

Vriendelijke,klantgerichte en duidelijke beantwoording,zonder poespas.
Er wordt rustig de tijd genomen om de vragen te beantwoorden en reparaties toe te lichten.
Deze ervaring beslaat meerdere jaren.

Willempje 14-01-2022

Ik kwam alleen even langs,afgelopen zaterdag 08/01/2022, om te kijken of de zaak open was. Kon binnenkomen en werd direct zeer vriendelijk geholpen.(ik wist wat ik wilde kopen of bestellen)Het artikel,Liebherr vrieskast,was op voorraad en werd de woensdagmiddag daarop bezorgd,nadat ik telefonisch over de bezorgtijd was ingelicht.Precies op tijd werd het artikel bij mij de trap op gesjouwd ,geplaatst en werd de oude vrieskast meegenomen.Zeer tevreden over de gang van zaken.

Peter 14-01-2022

Goede service over aan te schaffen apparatuur ondanks telefonisch. Duidelijke uiteenzetting van levertijd en advies mbt apparatuur.

Wivel 14-01-2022

Behulpvaardig, vriendelijk.
Nemen de moeite om.iets voor een klant te bestellen, word netjes volgens afspraak teruggebeld wanneer bestelling binnen is gekomen.

Bernd ter Groot 14-01-2022

Electroworld Derkink staat voor snelle betrouwbare service tegen marktconforme prijzen.
De producten worden netjes afgeleverd en gemonteerd.
Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

Henk Kraussen 14-01-2022

Vriendelijke, deskundige en klantgerichte benadering met TOP service. Ook na de aankoop!

De SMART TV van mijn moeder in het verzorgingshuis had recent een storing in het beeldscherm. De garantie was net een half jaar verlopen, maar Fa. Kreutz heeft dit perfect opgelost. Door een coulanceregeling hoefde maar een klein bedrag aan reparatiekosten betaald te worden. Daarnaast hebben zij ervoor gezorgd dat er gedurende de gehele reparatie periode een vervangend TV toestel is geplaatst. Absolute TOP service!

Peter Hofland 14-01-2022

Stofzuiger was kapot gegaan, tijdens telefonisch contact werd ons netjes uitgelegd wat de opties waren qua reparatie vs een nieuwe, onze wensen in ogenschouw nemend. Direct geholpen en binnen een mum van tijd de oplossing gevonden!

J. ESVELD 14-01-2022

Voor een reparatie van onze vaatwasser hebben we Electroworld benaderd. De volgende dag kon de monteur al komen! En de reparatie was een stuk goedkoper dan we verwacht hadden, wij zijn blij verrast.. Dank voor de snelle service.

Annemarie 14-01-2022

Goede en snelle service. Heel erg klantgericht/klantvriendelijk wat tegenwoordig geen standaard gegeven meer is.

jorlan vereijken 13-01-2022

vriendelijk ,direct behulpzaam, uitstekende uitleg ,goede service, nooit is iets teveel.

Fam Huisman 13-01-2022

Alles was goed voormekaar,gelukkig nog telefonisch te bereiken(wat veel persoonlijker en socialer is dan chatten).
Netjes en goed op tijd bij me thuis gebracht.
Goede service.
Wij raden dit bedrijf aan.

Marjolein Water 13-01-2022

Meestal zie ik in witgoed op internet door de bomen het bos niet meer: Electroworld Reeuwijk is voor mij snelste manier om het te regelen! In december 2021 koelkast en vriezer gekocht bij EW Reeuwijk. Eerlijk en professioneel advies, prima prijs en -ondanks de drukke tijd- snelle levering en plaatsing. Vriendelijke bezorger/ monteur, tijd voor een glimlach!

Esther 13-01-2022

Telefonisch klantvriendelijk contact. Na het krijgen van de nodige info konden we gelijk naar de winkel komen om het product op te halen (Corona maatregelen). We zijn netjes en keurig behandeld door desbetreffende medewerker.

AHAD 13-01-2022

Naar omstandigheden zeer snelle en goede service door vakkundige medewerkers. Geweldig gewoon!

Irene Scheps 13-01-2022

Snelle levering van de Miele wasmachine en de aansluiting is netjes gedaan en ook een goede uitleg hoe de wasmachine te gebruiken.

Cor Osseweijer 13-01-2022

Kwam heel vriendelijk en vooral deskundig over.
Iedere vraag werd duidelijk en met geduld beantwoord. Zeer tevreden over resultaat

Henk Lenaerts 13-01-2022

Reparatieverzoek oven binnen 1 dag direkt afspraak kunnen maken. Reparatie professioneel en vakkundig afgewikkeld.

johan draayer 13-01-2022

Ben niet in de shop geweest, maar telefonisch contact was duidelijk en helder.

Nico 13-01-2022

Op internet gezocht naar voordelige en betrouwbare aanbieder.
Verwachtingen komen geheel uit
Alleen het moment van bezorging was niet duidelijk.