Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2976 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Laura 22-12-2022

Goede en snelle service. Heel tevreden met mijn wasmachine en droger. Vriendelijk personeel in de winkel en bij de levering.

Strijbos 22-12-2022

De uitleg over het gebruik van het apparaat KMS 761000M was onvoldoende. We komen er met de meegeleverde User Manuel niet uit. Helaas!!
Het plaatsen en het werk werden door de medewerkers van de Witte Hal netjes en op een vriendelijke wijze uitgevoerd.

M.N 22-12-2022

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, word mee gedacht bij de aanschaf zodat het een keuze is waar wij helemaal achter staan!
Gewoon een goede winkel in een klein dorp…de goede service krijg je er gratig bij👍🏻

Lea Rademakers 22-12-2022

Vakkundig en denkt mee over situatie in huis en houdt met de wensen. Eventuele veranderingen geen probleem.

Wily 22-12-2022

Vriendelijke uitleg en informatie, veel keuze, mooie winkel, nette prijs. We komen zeker weer terug.

Willem 22-12-2022

Goede voorlichting in de winkel. Afspraak werd nagekomen en Correcte service en goede montage

Dorothea 22-12-2022

Wij vinden het fijn om in ons eigen dorp aankopen te kunnen doen, de mensen uit de winkel kennen je en geven goede service.

Auke Visser 22-12-2022

Zeer behulpzaam, geduldig en klantvriendelijk geholpen (telefonisch en per mail)

Marieke 22-12-2022

We zijn zeer tevreden over de gekochte machine, en over de service van Elektroworld Weterings. De experts die onze droger kwamen bezorgen waren zeer vriendelijk en behulpzaam; de machine werd perfect geïnstalleerd en er werd direct (en spontaan) gekeken naar onze rammelende wasmachine. Je betaalt wat meer voor het apparaat omdat een organisatie als deze niet de kortingen kan bieden zoals een Coolblue o.i.d. dat kan, maar in ruil daarvoor heb je wel vakmensen tot je beschikking die een stap extra zetten. Voor ons een hele goede deal.

A. Liket- van Blaricum 22-12-2022

Ben al jarenlang klant bij Hamers Electroworld Vught en dat tot volle tevredenheid!
Het is dus niet verwonderlijk dat ik weer naar Hamers ben gegaan voor een nieuwe
koel/vries -combinatie. Werd keurig geholpen door kundig en vriendelijk personeel
Installatie thuis was prima. Keurig uitgelegd hoe e.e.a. werkt.
Pluim voor Electroworld Hamers.

👍🍀

S van Dongen 22-12-2022

Enorm goede service en communicatie. Goede adviseren van het gekochte product!

Jan G. Hofkamp 22-12-2022

Fijne winkel, vriendelijk personeel en een zeer bekwame buitendienst die snel kunnen komen als er een storing is.

Ruben 22-12-2022

Mooie laptop gekocht, fijn advies en meteen een deskundig betrokken iemand aan de telefoon toen ik er later nog over belde. Waar vind je dat nou nog?

C.A Schaap 22-12-2022

Winkel was goed, alleen de bezorging moet beter.
Ik woon 8 hoog in een flat, dus ze pakken het apperaat uit in de auto, kan nergens de machine codes vinden om te registreren

MP 22-12-2022

Zeer tevreden. Koop gaarne bij plaatselijke middenstand en plaatsing en levering was zoals afgesproken.

Anoniem 22-12-2022

Ik ben heel tevreden ik kreeg goede uitleg en ze hebben naar de koelkast gekeken maar die was gelukkig in orde

Martina Luijk-Lemstra 22-12-2022

Vlot en prettig geholpen in de zaak, daarna zoals afgesproken de plaatsing en verwijdering afgehandeld ter plaatse! Chapeau!!!

Jan Houben 22-12-2022

Onze oven 1 week voor kerstmis defect. Helaas was reparatie te duur, printplaat defect en oven was 12 jaar oud. Bij Electro World nieuw exemplaar gekocht en deze is snel op afspraak geplaatst en aangesloten. We zijn helaas tevreden

Yvon 22-12-2022

Bijzondere prettige service. Zowel in de winkel als bij het installeren. Binnen no time is alles in huis en worden de oude wasmachine en droger weer voor je meegenomen.

Jan en Gerrie van der Poel 22-12-2022

Dit jaar een aantal apparaten gekochte bij Brilman. Na de eerste aankoop wisten we al dat we vaker naar Brilman zouden gaan. De reden was de goede en eerlijke voorlichting, de vriendelijkheid van het personeel en zoals later bleek de prima service. We zijn blij en tevreden met onze apparatuur en ook onze volgende aankoop zal zeker bij Brilman plaats vinden.

Jan van Zon 22-12-2022

Perfecte levering, installatie en begrijpelijke uitleg; alle te verwijderen spullen (oude plaat, doos, e.d.) mee genomen. Geen enkele sprake van haast.

Christiaan 22-12-2022

Zeer prettig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe vriezer. Goede prijs, snelle reactie, prettige communicatie en correcte bezorging. Eigenlijk precies zoals je het graag wilt. Wij zijn een tevreden klant. Dikke 10.

A.G. Kestens 22-12-2022

Zowel het uitzoeken en bestellen in de winkel als de plaatsing van de apparatuur zijn snel en vakkundig uitgevoerd. We zijn er erg tevreden over en bevelen deze winkel dan ook zeker aan.

Winfred en Gerrie Teunissen 22-12-2022

Nette jongelui met vakkennis. Komt zeer betrouwbaar over. Vakkundig en snel geplaatst met goede uitleg en goede startup.

Rik Hofman 22-12-2022

Monteur was later dan afgesproken maar belde keurig op om dit te zeggen.
Reparatie werd snel uitgevoerd en monteur gaf nog een tip over de plaatsing van wasmachine en droger en heeft dit ook direct uitgevoerd.
De rekening was lager dan begroot.
Ga de volgende keer voor een aankoop of reparatie zeker weer terug naar Electro World