Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Peter 24-03-2022

Plaatselijke leverancier die bekend staat om hun vakkundigheid, klantvriendelijkheid en goede service.

Djoerd 24-03-2022

Ben goed geholpen met de aanschaf van een nieuwe wasmachine. Dezelfde dag nog bezorgd en aangesloten. Dus niks te klagen

G 24-03-2022

Betrouwbaar, hulpvaardig, vriendelijk en belangstellend. Goed overzicht van alle elektronica. De zaak waar mensen er nog toe doen.
Bedankt

fam. akkerboom 24-03-2022

verkoopster was attent had een luisterend oor en gaf goed onderbouwde adviezen , zonder specifieke nadruk op een bepaald merk te leggen. Hebben hierdoor naar onze mening een goed aankoopbesluit kunnen nemen.

Electroworld Verberkt Bakel 24-03-2022

Prettige en zakelijke benadering waarbij gemaakte afspraken correct worden uitgevoerd.

Erik 24-03-2022

Mooie winkel met een ruim assortiment, vriendelijk en kundig personeel.
Goede vakzaak voor omgeving Pekela en Winschoten.

Arietta 24-03-2022

Ik werd heel snel en vriendelijk geholpen, niet via een geautomatiseerd systeem, maar via persoonlijke emails. Er werd goed meegedacht over de aankoop.

Jan kloos 24-03-2022

Hele goede service en je wordt altijd goed geholpen door het personeel.
Als je tv kapot is krijg je altijd een vervangende tv.

Nijenhuis. 24-03-2022

Goed advies bij aanschaf tv. Zeer snelle levering en vakkundige installatie.

Jo Adams 24-03-2022

Geweldige service en klantvriendelijkheid !!! Je wordt hier echt als een klant behandeld en de ook de prijzen zijn top !!!

Kees Jansma 24-03-2022

Mooi bedrijf dat de afspraken nakomt.
Thuis televisie en soundbar geïnstalleerd door vakkundige monteurs.
Volgende keer zeker weer naar Electro world Talsma in Dokkum.

Elvera 24-03-2022

Onze wasmachine was er mee gestopt. Het probleem telefonisch uitgelegd en de volgende dag is er een monteur geweest om het probleem op te lossen. Fijne en snelle service voor een schappelijke prijs.

B&b Unia Zathe 24-03-2022

Vriendelijk en goede voorlichting. Mbt wat je wilt. Dynamische uitstraling Fin om er te zijn

Maja 24-03-2022

Ik werd heel goed geholpen. Ik kan deze winkel bij iedereen aanbevelen. Deze persoonlijke service begint zeldzaam te worden. Laten we vaker lokaal winkelen.
Dan blijven ze bestaan!

Remie Vliex 24-03-2022

Fijne ervaring telkens weer, kundig personeel en vriendelijk.
Goede prijs /kwaliteit en service gericht.

P. Timmermans 24-03-2022

Al jaren een zeer goede service, heel vriendelijk en behulpzaam in voorlichting, productinformatie, aanschaf, bezorging en reparatie.

Ron van Teijlingen 24-03-2022

Mooie en overzichtelijke winkel en zeer klantvriendelijk. Goede uitleg over het product echt top

NA 24-03-2022

De winkel is gevestigd in Enter. Voor mij was het daarom de keuze om te gaan voor lokale ondernemers. De uitleg bij de aanschaf was goed en duidelijk. Prima advies en goede service.

Vera 23-03-2022

Telefonisch goed bereikbaar. Snel een afspraak. Goed advies. Prima afspraak over voorrijkosten en indien reparatie niet mogelijk blijkt en aanschaf nodig is: voorrijkosten retour. Gelukkig niet nodig: vaatwasser kan dankzij nieuwe onderdelen weer even voorruit. Monteur heeft paar dagen later geïnstalleerd. Netjes factuur digitaal. Goede communicatie.

Caljouw 23-03-2022

had woensdag gebeld dat we een storing hadden aan onze wasmachine. Maandag kwam monteur en kon wasmachine gelijk repareren. Bedankt voor de snelle service.

Fam vd Heyden 23-03-2022

Duidelijke uitleg bij de verkoper.
Niet opdringerig of drammen van dit of dat maar samen denken wat bij ons past.
Fijne manier van inmeten in ons huis en dan nog echt goed overleggen wat kan en past.
Daarna op dezelfde manier behandeld bij de devenitieve koop.
Zeer netjes geplaatst op een correcte manier comminiceren van wat en hoe.
Door ziekte enkele malen moeten schuiven qwa planning masr ook dat was op tijd en duidelijk.
ZEER TEVREDEN

Arie 23-03-2022

Vriendelijk verkoper in de winkel.
Volgens afspraak geleverd.
Vriendelijke behulpzame bezorgers.
Kortom zeer goede service.

HAP de Limes 23-03-2022

Donderdag gebeld voor een defecte vaatwasser als Huisartsenpost zijn wij echt om het hand zonder.
Vrijdag kwam de monteur al snel werd duidelijk dat de machine op was. Een nieuwe dus en met een druk weekend voor de boeg niet echt iets om blij van te worden. Maar de oplossing was snel gevonden dankzij de super snelle service van de klantenservice en heel vriendelijke monteur werd er zaterdag middag al weer een nieuwe geïnstalleerd. Zo ontzettend blij mee!
Het begrip was er en de medewerking top geregeld.

jos 23-03-2022

goed advies-verkoper neemt de tijd het product uit te kiezen-/geen drukkende werking om een product ''aan te smeren''-levering was op tijd-/site niet geraadpleegd/winkel ligt in gebied zonder parkeerdruk.

Charlo Jochems 23-03-2022

Goede uitleg en service . Wij komen er al jaren voor zowel zakelijke als prive aankopen. Kwaliteit en prijzen zijn goed .
Wij raden deze winkel zeker aan !