Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Erwin Hesselink 16-09-2022

Zeer snelle service; wij hadden een kapotte diepvrieskast. Kregen binnen zeer korte tijd een leendiepvrieskist.
Monteur onderzocht ook op zeer korte tijd onze eigen diepvrieskast. Hebben een nieuwe diepvrieskast uitgezocht; Oude Lashof heeft deze ook snel geleverd en hebben ook onze oude diepvrieskast meegenomen. Konden hun leenkist ook nog enkele dagen (na levering nieuwe kast) houden en zij hebben deze later opgehaald. Dus zeer goede en snelle service.

A.J.Slager 16-09-2022

Wij zijn al jaren klant. Waarom ? Omdat deze zaak daadwerkelijk klant gericht is en service geeft. Onze vriezer had het begeven, dat ontdekten we rond het middaguur. De situatie bestond al even want de ijsjes waren al gesmolten maar het vlees nog hard.
Een telefoontje naar Rinze Hofman bracht de oplossing. Een paar uur later, ondanks de drukte, werd er tijd gevonden en werd er een nieuwe vriezer afgeleverd . Klasse!

Freek 16-09-2022

We kwamen hier op een middag voor een nieuwe wasdroger. We werden direct voorzien van uitstekende adviezen waarbij vooral rekening werd gehouden met onze wensen qua budget en inhoud van de droger. Na overeengekomen te zijn om 16.00 smiddags, werd de wasdroger de volgende ochtend al geleverd en geïnstalleerd. Hierbij werd de oude wasdroger gratis meegenomen. Al met al een super service en wij gaan hier in de toekomst zeker vaker terug komen!!

a.van.barreveld 16-09-2022

Prettige vakkundige behandeling in de winkel en eventuele nazorg is goed zonder extra kosten geregeld.
Prijs kwaliteitsverhouding klopt volgens mij.

G.T Lobregt-van Gelder 16-09-2022

Koop al jaren bij deze winkel in onze stad. Ik ken de mensen en ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Geven ook heel goede adviezen.

Herman Hallie 16-09-2022

Goede uitleg en demo in de winkel in Baarn. Monteur heeft installatie op tijd en keurig thuis aangebracht en geprogrammeerd

Jarno 16-09-2022

Mijn geliefde versterker voor reparatie gebracht. De ontvangst in de winkel is warm en vriendelijk en er werd tijd genomen om de bon zorgvuldig op te maken. Na 1,5 week kon ik hem weer afhalen. Hoewel ik het wat lang vond duren is er duidelijk gezegd dat het 1-2 weken kon duren. Ik kon altijd bellen om te informeren naar de status. Omdat ik na een week nog niets had gehoord, heb ik zelf contact gezocht en werd vriendelijk te woord gestaan en de administratie werd er bij gepakt. De monteur was er mee bezig en ik kon hem 1 dag later afhalen. De versterker draait nu als een zonnetje. Ik ben heel tevreden.

Riekele 16-09-2022

Na de onlangs doorgevoerde verbouwing is de winkel er zeer zeker op vooruit gegaan; ruim en overzichtelijke indeling. Ik ben goed geholpen bij mijn zoektocht naar een stereo-set. Zelfs gratis extra meters luidsprekersnoer toegevoegd !

Rick. 16-09-2022

Geen aanschaf in de zaak, maar service aan huis. Na spontane hulp van een monteur die in de buurt was, bleek ons probleem niet opgelost. Na de daaropvolgende afspraak, die snel gemaakt kon worden, werd snel en vakkundig de storing in een kwartiertje opgelost. Superservice!

ad van vuren 16-09-2022

goede omgang en service. vriendelijke mensen welke je te woord staan en de goederen komen afleveren.

Loon 16-09-2022

Ondanks lastige levertijden, toch snel een passend nieuwe vaatwasser geleverd en geinstalleerd.
Werkruimte zeer netjes achtergelaten en prettige communicatie

Ruben 16-09-2022

Kennis en kunde is helemaal aanwezig in deze winkel. Top advies en service.

dirk sinnema 16-09-2022

vakkundig en netjes werken. vriendeljk, betrouwbaar. goed antwoord op vragen. kortom prima indruk.

mevr.beooij 16-09-2022

man in ziekenhuis.snoertje van scheerapperaat weg.direct bj jullie een nieuwe besteld,en binnen 24 uur in huis.alle lof voor de service van jullie.dank jullie wel.de service bij grote bestellingen is uitstekend,maar ook bij klei dingen

Ron 16-09-2022

Prettige omgeving , goed advies . Vakundig personnel. Keurig afgeleverde goederen. Kortom perfecte service

C. Kwak 16-09-2022

Telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan en en de winkel goede uitleg gekregen. Op de website ook goede info vooraf gevonden. De bezorging de volgende dag al (!) ging vlekkeloos. De bezorgers waren ook zeer vriendelijk, ondanks dat het al bijna 18:00 uur was, en na installatie goede uitleg over het apparaat gekregen. Super tevreden over Electroworld Vogel te Vlaardingen.

Henk 16-09-2022

Fijne winkel, goed en uitgebreid advies. En snelle levering en installatie door vakkundig en plezierig personeel.

Ronald Langenberg 16-09-2022

Voor 17.00 uur besteld, volgende dag in huis. Dinsdag voor 17.00 uur besteld, woensdag thuis gebleven geen levering.. vandaag een mail dat het morgen (vrijdag) wordt gebracht. Maar ik krijg vandaag nog wel een mail met de vraag: wat vond u van onze service????? Nou dat lijkt me wel duidelijk. Snipperdag kwijt, geen koffie en sacherijnig . Waardeloos dit

ABX Ansems 16-09-2022

Hier ben je klant .Geen nummer.Goede uitleg van het product.met zeer veel geduld.(camera beveiliging)

Wilma 16-09-2022

Netjes te woord gestaan en medewerker heeft echt zijn best gedaan in het meedenken omtrent levering. Keurig op tijd geïnformeerd dat de vaatwasser in de winkel aanwezig was.

Zeer tevreden dus

P.J. van Vredendaal 16-09-2022

fijn personeel, uitstekende service zowel bij aankoop als na de aanschaf, De monteur bij aflevering was vakkundig en uiterst behulpzaam

Regina 15-09-2022

Verkoper kon goede informatie verschaffen over de apparaten en meedenken welke het meest geschikt was voor ons gebruik.

Paulina 15-09-2022

Wij kopen al jaren onze apparatuur bij Stadhouder. We zijn zeer tevreden over de service

Hanneke 15-09-2022

Vriendelijk, correct alles geleverd. Netjes aan de telefoon. Heel prettig dat ik zo persoonlijk online kon kopen.

Antwan Roijackers 15-09-2022

Topzaak altijd op perfecte en vriendelijk geholpen! Zeer klantvriendelijk!!