Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Achille 02-10-2022

We kiezen altijd voor electro world Boxmeer omdat het in ons dorp ligt en ons van goed advies voorziet. Ze nemen de tijd voor je en de service is goed!

T.Feiken 02-10-2022

Prima service. Uitstekende hulp. En een goed advies. Contact gelegd als aanbevolen.

Arnold Molema 01-10-2022

Goed advies met zeer vriendelijk personeel. Hebben ook veel keus en zeer goede service

Armand Bisscheroux 01-10-2022

Allereerst een goed en vakkundig advies over het mankement van onze oude vaatwasser. In overleg met de monteur uiteindelijk besloten om een nieuwe vaatwasser aan te schaffen. Dezelfde dag 2 offertes ontvangen met mogelijke alternatieven. Na enig (digitaal) overleg met de adviseur van Electro World een keuze gemaakt. Binnen een week werd de nieuwe vaatwasser geleverd. De monteurs hadden de oude vaatwasser uitgebouwd en de nieuwe netjes ingebouwd, binnen de geraamde tijd van een uur. Erg tevreden over de algehele service!

Angelica van Deuren - Walet 01-10-2022

Gisteren 29 september jl. in de winkel geweest om te vragen of zij het nieuwe kastje van Ziggo wilde aansluiten. Ook hadden wij een probleem met het geluid van de gekochte TV. Kon wel heel even duren zeiden zij in de winkel en wat denk je, dezelfde middag belde er al een medewerker uit de winkel dat hij er aan kwam om het te regelen. Zo dit is service van de bovenste plank. Wat een service. Geweldig!

Ron O. 01-10-2022

Op zoek naar een specifiek model MIELE wasmachine die op korte termijn beschikbaar was kwam ik terecht bij Electro World Hartelust .De machine werd op de afgesproken dag en tijd geleverd. De beide heren hadden er nog een klus aan omdat de overleden machine was onderbouw en om bij de aansluitingen te komen moest de er naast staande droger er eerst uit.
Alle aansluitingen gemaakt en droger en nieuwe wasmachine teruggeplaatst.
Daarna een kleine test en een instructie.
Kortom alles klopt en keurig verzorgd.

fam v Gijlswijk 01-10-2022

Vriendelijke meedenkende medewerkers,met in de winkel uitsluitende de betere merken.
Smart televisie thuis door de medewerkers opgehangen en geinstalleerd en op de juiste wijze afgesteld.

World Wide Web Creations 01-10-2022

Ruim assortiment en professioneel geholpen door Jelle. Hij nam de tijd en kwam betrouwbaar over.

Elisabeth 01-10-2022

Na de bestelling (in het weekend) nam een filiaalmedewerker van Electroworld op dinsdag telefonisch contact op en werd in overleg een leverdatum van de koel/vriescombinatie afgesproken. De medewerker vroeg ook nog of een ander apparaat retour moest dan zouden ze dat ook meenemen. Erg vriendelijk dat dit gevraagd werd!
Op donderdag is de koelvriescombinatie netjes afgeleverd door 2 vriendelijke medewerkers, uitgepakt en op de plek neergezet. Het verpakkingsmateriaal werd meegenomen.
De koelvriescombinatie functioneert zoals verwacht. Mooi design en energiezuinig tov de vorige die we hadden.

Marcel Lammertink 01-10-2022

prima service en vlotte levering goede uitleg bij de zoektocht naar de juiste printer

Corien 01-10-2022

Prima advies, denken goed mee. Komen hun afspraken na. Goede service. Wij zijn echt ontzorgd.

WvB 01-10-2022

Wasmachine laten repareren. Was lekker snel geregeld. Wasmachine niet in deze winkel gekocht en tóch hebben ze een onderdeel niet in rekening gebracht vanwege garantie. TOP!!

Oscar R 01-10-2022

Zoals altijd erg prettig geholpen. Omdat ik met de fiets was werd het artikel dezelfde dag nog thuis afgeleverd.

John En Cobie Van Eenennaam 01-10-2022

Deze winkel gekozen van wege de prima uitleg en service klant vriendelijk en tijd voor de klant.

Hoogervorst Ronald 01-10-2022

Zeer klantvriendelijk en een goed advies snelle service en alles perfect op zijn Plaats gezet en geïnstalleerd bij problemen altijd bereikbaar.

Kees 01-10-2022

we werden keurig netjes geholpen,en de verkoper gaf goed advies.
We hebben hier al vaak wat gekocht ,en steeds zijn we tevreden,vanaf het moment van de winkel in lopen
tot aan de bezorging.

J. Nout 01-10-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen. Goede voorlichting en goede keuzemogelijkheden

Amber 01-10-2022

Speciaal gebeld of een wasmachine de volgende werkdag geleverd kon worden. Dit zou hoogstwaarschijnlijk het geval zijn en anders zou het een dag later lukken. 12 x gebeld om een afspraak voor afleveren te maken, maar geen gehoor. Klantenservice ook gebeld en kon niks voor mij doen, want zo zei ze; zij krijgen de betreffende winkel ook nooit!!! Te pakken. Ze kon mij het 06 nummer van de eigenaar van de betreffende winkel wel geven ( ook raar? ) maar verder kon ze niets doen. Uiteindelijk de betreffende winkel gesproken en de wasmachine zou die middag uit de hub geleverd worden. We moesten alleen even zien of hij dan nog op tijd bij mij kon zijn of dat het een dag later werd. 2 uur later weer een telefoontje. De wasmachine was niet geleverd omdat er niet genoeg plek in de vrachtwagen zou zijn geweest, en wordt nu pas 6 dagen later geleverd! Bijzondere situatie, geld terug gevraagd en ergens anders besteld waar ze wel hun zaken op orde hebben. Geld nog niet retour ontvangen dus zal net als bovenstaande aankoopproces ook wel een gebed zonder end worden.

Gustaaf Riemersma 01-10-2022

Was keurig op tijd zoals afgesproken en dhr heeft de droger netjes geïnstalleerd en de oude mee terug genomen. Ook al het verpakkingsmateriaal heeft dhr meegenomen. Tevens heeft hij uitleg gegeven over hoe de droger werkt en wat de droger aan onderhoud nodig heeft . Ik ben zeer tevreden over de service.

Hendrik 01-10-2022

Goede uitleg van het gekochte product. aardige verkoper. goede ligging van de zaak, Je hoeft de stad niet in. Snelle Service (De zelfde dag al in huis.)

Ingrid Meijs 30-09-2022

Ik heb mijn aankoop ( een Bosch droogtrommel) niet in de webwinkel gekocht maar in de winkel van Electro World Hamers te Vught. Dit omdat daar de service, deskundigheid, klantvriendelijkheid en levering HELEMAAL geweldig is. Droogtrommel om 12.00 uur gekocht en om 13.15 uur al in huis.

Fred Haerens 30-09-2022

duidelijke adviezen en klant vriendelijke ontvangst , ook altijd goeie service

E v Stiphout 30-09-2022

Zeer vakkundig geholpen en het bezorgen incl instaleren was top

Alle verpakkingen en oude koelkasten en diepvriezers werden netjes mee terug genomen.
Topservice van Electroworld Verberkt Bakel

Willem 30-09-2022

Vriendelijke mensen,goede voorlichting en bezorging op de afgesproken tijd ,kortom een prima winkel.

Lida 30-09-2022

Amper drie weken geleden in de winkel geweest om te vragen of er een nieuwe afzuigkap kon worden ingebouwd in onze keuken. Binnen een week kwam er al iemand langs om te kijken/meten. Delude kap werd meteen verwijderd en afgevoerd, en nu twee weken later is er een afzuigkap keurig geplaatst. Dus de service is snel en netjes,