Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ron 23-12-2021

Prima geholpen en de levering /installatie verliep vlotjes. Binnen een paar dagen was alles rond zonder geneuzel

Jaqueline Jansen 23-12-2021

Word altijd meteen geholpen , goede service, aandacht voor de klant en ze laten je nooit zitten.
Top zaak we komen er altijd.
Personeel en eigenaresse ook super.
In het geval van storing lid geeft men meteen aan wanneer men komt en de tijd klopt dan ook..
Je krijgt dan een eerlijk advies repareren of nieuw..
Deskundig personeel.

Monique 23-12-2021

Goed geholpen in de winkel. Ook de levering was prima, uitleg van de apparaten was duidelijk.
Bedankt.

Jan van ooijen 23-12-2021

Duidelijke offerte. Levering volgens afspraak Montage keurig, Resten en oude apparatuur netje sopgeruimd en meegenomen.

Diane Lafeber 23-12-2021

Op zondagavond 19-12-2021 j.l. een deloghni koffiebonenmachine besteld en betaald maar op donderdag (avond) 23-12-2021 nog steeds niks binnen en er ook nog helemaal geen informatie over gekregen.

Cees Bakker 23-12-2021

Al diverse artikelen, zoals koelkast, QLED TV en koeplaat, bij het filiaal van Electroworld in Barendrecht gekocht.
Steeds door zeer klantvriendelijk en deskundig personeel geholpen. Goede service bij aflevering en installatie.

Kuperus 23-12-2021

Complete uitgebreide winkel, goede service en adviezen, plezierige communicatie

Van den Berg 23-12-2021

In deze tijd snel een inbouw koelkast geleverd, vlak voor de kerst toppie.

p de goede 23-12-2021

Goede duidelijke voorlichting en productvergelijking, geen "verkoop"praatje. Betrouwbaar, vertrouwd adres.
Ptima prijsindicatie.

Wiebe Schuitemaker 23-12-2021

Uitstekende persoonsgerichte service. In de winkel wordt je goed geïnformeerd en geholpen, maar als het toch onduidelijk voor je is komt er iemand thuis die je helpt. heel erg fijn!

M. Both 23-12-2021

Al meer dan 30 jaar klant, altijd prettige ontvangst, toelichting en service bieden goede ondersteuning bij problemen en calamiteiten.

Niels 23-12-2021

Het is heel vriendelijk personeel en de levering is snel omdat ze de combimagnetron nog op voorraad hadden!

Vissers. 23-12-2021

Goed advies en duidelijke afspraken mbt. levering en deskundige plaatsing vaatwasser.

Wigyz 23-12-2021

Uitstekend geholpen, goede en objectieve voorlichting en ook keurig bezorgd. Afspraken prima nagekomen.

Wigyz 23-12-2021

Henk Osinga 23-12-2021

Super snelle levering , prima prijs. En vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer. O ja de service, bellen en het probleem lossen ze op.

Trijselaar Zuidland 23-12-2021

Ze zijn langsgeweest ivm nieuwe magnetron en koelkast inbouw. Meegedacht over de mogelijkheden . Installatie prima gedaan en alle rommel meegenomen

Janssen melktransport 23-12-2021

Altijd klant vriendelijk.goede en duidelijke informatie.
Goede service.
Overzichtelijke site

Johnny Jacobs 23-12-2021

Na telefoontje dezelfde dag de droger ontvangen en ingesteld, tegen een goede prijs.

j.c.melse 23-12-2021

Zeer tevreden omtrent de service en afhandeling bij aanvankelijke hardnekkige opstartproblemen met een radio ontvanger.

Willem van Straten 23-12-2021

Heel prettige mensen die de tijd voor je nemen en goed meedenken.
Ga zo door! 👍🏾

Beste wensen voor een fijne Kerst en het nieuwe jaar!!

Ineke P 23-12-2021

Vertrouwd adres met hele goede service. Snelle levering en montage. Aardig en kundig personeel.

Peter witlox 23-12-2021

het product en de service is van hoge kwaliteit.
zij doen er alles aan om aan je wensen te voldoen.

Karin 23-12-2021

Hele fijne en goede uitleg, goed advies en ze zijn perfect de afspraak voor het ophalen nagekomen.
Top, top, top!!! Ik kom er net zoals mijn ouders al jaren!!

Willem 23-12-2021

Prima snelle goede service en snelle levering. Doen wat ze beloven. goed bereikbaar en vriendelijk.