Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Adri 21-10-2021

Klantvriendelijk, goede service en advies, snelle levering/reparatie. Eerder ook goede ervaring.

Ellen 21-10-2021

Super snelle service, s'morgens geweest om droogtrommel te kopen, binnen 2 uur stond die bij mij in huis!👌

Radio 21-10-2021

Aardig personeel. Goede voorlichting. Personeel komt de afsprakengoed na. Personeel heeft gevoel voor humor en zijn altijd bereid om mee te denken en het probleem op te lossen.

FB 21-10-2021

Men is erg gastvriendelijk. Niks te veel en zoeken naar de beste oplossing en als er dan iets is lossen ze het voor je op in goed overleg.

Wout 21-10-2021

Er wordt duidelijk en goed advies gegeven. Snelle levering en doen wat ze beloven.

Aart Jan 21-10-2021

De uitstraling is net zo professioneel als de uitvoering van de installateur Verberkt uit Bakel. Helder, duidelijk, goede afspraken en geen verrassingen.

Wagter 21-10-2021

Stereo apparatuur ter reparatie aangeboden, versterker en cd speler.
Beide zijn snel en vakkundig nagekeken en ondanks de hoge leeftijd van de apparatuur speelt het weer als nieuw.
Wij zijn zeer tevreden.

Peter 21-10-2021

Nadat monteur bij ons kwam vanwege probleem met de wasmachine heeft deze direct al aangegeven dat er aanbieding in de winkel voor wasmachines is. Toen wij ons melde in de winkel wist de verkoper al dat wij kwamen voor de aanbieding en heeft ons goed geholpen en goedadvies gegeven. Levering kon redelijk snel en oude wasmachine meegenomen en de nieuwe geïnstalleerd en getest.

Rikasv 21-10-2021

Inductiekookplaat gekocht bij Electroworld Breukers. Goede en geruisloze communicatie. Ik werd goed op de hoogte gehouden, en de levering ging op afspraak.

Bart Put 21-10-2021

eerlijke en betrouwbare voorlichting. ook de levering en plaatsing van de tv en koelkast prima gedaan.

w.v.b. 21-10-2021

ruime keuze in de winkel met goede uitleg en advies over de apparatuur, snelle aankoop en installatie in huis

J. Speijers 20-10-2021

Heel prettige zaak, je wordt er erg kundig en vriendelijk geholpen, ook bij levering erg goede uitleg.
Topzaak

Marjan baijens 20-10-2021

Wasdroger kapot gebeld komen de volgende dag geven een eerlijke mening We kunnen hem repareren maar we weten niet of het lang goed gaat verwachten het niet servicekosten €55,- bij aanschaf van een nieuwe geld terug 3 dagen later geleverd helemaal top

Wietze 20-10-2021

Soundbar netjes opgestuurd en gerepareerd. Volgende keer kom ik weer naar deze winkel. Vriendelijk personeel.

Jan Bolster 20-10-2021

De levering was prima verzorgd. De nodige humor van de medewerkers droeg bij aan een valide stemming. Ze gaven mij het vertrouwen dat ook de bureaucratische rompslomp in vertrouwde handen was.

J van der Horst 20-10-2021

Zeer vriendelijk geholpen goede uitleg over verschillende modellen.Aan te bevelen

p.asselman 20-10-2021

goed geholpen vriendelijke dames denken met je mee je voelt je op je gemak

C.M. van Beek 20-10-2021

Mijn oude Humax decoder werd snel en uitstekend gerepareerd. Uitleg en communicatie waren hierbij prima.

Arnoud 20-10-2021

Altijd hier vriendelijk en professioneel geholpen. Kan altijd rekenen op goede service en vind dit heel belangrijk dat ik niet ver hoef te gaan.

Wouter 20-10-2021

Is al jaaaaaaaaaaaaaaaren goed en zal ook zo blijven. Goede uitleg bij alles wat er gekocht wordt

Bert 20-10-2021

Vakmensen, en komen afspraken na. Heb heel vertrouwen in de mensen van Bas Baake

P.Kaumanns 20-10-2021

We kennen deze winkel hebben hier al eerder gekocht en waren zeer tevreden over de service.

Annie 20-10-2021

Superservice. En er word meegedacht.
Vriendelijk en behulpzaam.
Zeker een aanrader om heen te gaan.

petra 20-10-2021

Eerlijk advies over de aanschaf van een apparaat. Winkel is rolstoeltoegankelijk. Personeel is behulpzaam
De prijzen zijn goed en niet extra duur.
Kwaliteit van de verkochte apparatuur is goed.
Bij een defect wordt het netjes en vlot opgelost.

RobertP 20-10-2021

Prettig geholpen in Harderwijk, vlot geleverd in de winkel en snel contact vanuit de winkel om het artikel op te halen (ik had het ook kosteloos kunnen laten bezorgen). Hier kom ik zeker nog een keer terug,