Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

M vd Berg 11-02-2022

Super service, zowel in de winkel als bij bezorging en levering! Zaterdag aangeschaft en woensdag al geleverd. Top.

Ks 11-02-2022

Vriendelijke medewerkers.
Goed advies, gaven het gevoel ook daadwerkelijk te weten welk product te verkopen. Goed geluisterd naar de wens van de klant en hierop het product advies aanpassend en hierin toch verschillende opties aanbiedend.
Ook aflevering service was vriendelijk en op tijd.

Al met al zeer tevreden

Hans 11-02-2022

Deskundig geholpen in de winkel bij de keus over een vaatwasser. Ondanks de beperkte aanvoer van, en de aanwezigheid van apparatuur in de winkel, werden de verschillen tussen de diverse merken duidelijk gemaakt. Hierdoor konden wij een juiste keuze maken.
Levertijd ongeveer twee maanden, maar bij het maken van de opdrachtbevestiging bleek dat er net wat apparaten waren afgeleverd en kon de levering al na een paar dagen plaatsvinden. Oude eruit, nieuwe erin. Snel en netjes gewerkt. Daarvoor dank.

Aranka 11-02-2022

Mooie winkel met vriendelijk en kundig personeel. Goed geholpen bij de aanschaf van mijn wasmachine, droger en koel-vriescombinatie.
Levering was ook erg snel en installatie was snel geregeld.

Hoks 11-02-2022

Zeer vriendelijk personeel, denkt met je mee bij het plaatsen wat je hebt gekocht.

Jeroen 11-02-2022

Fijne persoonlijke benadering en erg veel kennis van de apparatuur. Telefonisch, maar ook in de winkel, nemen de medewerkers alle tijd om vragen te beantwoorden. De droger is netjes op zolder gezet en compleet geïnstalleerd, met uitleg. Wij blijven een tevreden klant.

J. Stam 11-02-2022

klant vriendelijk, juiste voorlichting. Prima geholpen een aanrader voor ie persoonlijke service wil.

Diana Bijl 11-02-2022

Het is een echte dorpswinkel, je wordt super goed geholpen en er wordt naar je geluisterd. Als ze de spullen komen installeren zijn ze niet beroerd om het wel 10 x uit te leggen. Hele fijne winkel met super personeel

M 11-02-2022

Vriendelijke en pro-actieve service ook als alles wat langer duurt door omstandigheden.

Jolanda van der Schoot-Ketting 10-02-2022

De service is weer uitstekend. Het is netjes op de plaatsen gezet en aangesloten.

Ronald Lauwers 10-02-2022

Je krijgt hier eerlijke en deskundige voorlichting.
Personeel is bekwaam, dat schept vertrouwen

Gertie 10-02-2022

wij kopen al heel lang bij Cup in Arcen en zijn zeer tevreden.
zeer goede service

Arcen 10-02-2022

vriendelijk geholpen altijd goede service
kopen hier al jaren
goede uitleg bij alle apparaten en alles op de plaats gezet

Marco 10-02-2022

In de middag langs gefietst en voordat ik thuis was stonden ze al voor de deur.

Bas Hassink 10-02-2022

Goede service en professionele installatie. Uitstekende intermediair voor Quooker.

fam. Janssen 10-02-2022

perfecte uitleg en levering en installatie volgens afspraak, wij zijn zeer tevreden met het geleverde product.

huft 10-02-2022

wij hebben alle produkten bij deze winkel gehaald. wij gaan altijd naar de familie poortman.
ze zijn altijd vriendelijk en een goede service.

Corbijn 10-02-2022

Op advies van een broer hier terecht gekomen.
Na deskundig advies een TV gekocht. Vlot en vriendelijk en behulpzaam. TV wordt nog gebracht en geinstalleerd.

PJV 10-02-2022

Ben met name in fysieke winkel geweest van Passe Sliedrecht, goed geadviseerd, prima persoonlijke service. Zeker een aanrader voor advies over aankoop artikelen, zelfs thuissituatie bekeken, vervolgens koop gesloten, bemiddeld bij loodgieter, en beide gekochte produkten netjes geleverd en geïnstalleerd.

Familie van der Willigen 10-02-2022

Goed advies , snelle levering en aansluiting thuis bij de wensen van de bewoners .
Dat doet ons altijd besluiten niet online of bij grote massa winkels de aanschaf te doen van elektronica. Service en uitleg mis je dan !

Maria1965 10-02-2022

Hele goede ervaring. Ik ben goed geholpen met waardevol advies en daarnaast goede service - echt heel plezierig!

Carolien Brom 10-02-2022

Reparateur(Ronald) nodig voor deur wasmachine,slotje afgebroken...werkte snel en zonder rommel, aardige gast.
Dik tevreden, kan weer lekker wassen!!

J.van eldik-dul 10-02-2022

Wij komen al jaren bij tv hamer. Een geweldige winkel. Zeer klant vriendelijk, en een hele goede service.
Wij zijn dus heel tevreden.

Gert Mink 10-02-2022

Heel persoonlijke advisering bij de aanschaf van een CD-speler annex radio. Goed gekeken wat onze persoonlijke wensen waren. Ook behulpzaam: als aansluiting ons zelf niet goed zou lukken, zou een medewerker het bij ons thuis gaan doen. Fantastische service, al vele jaren lang! Bedankt!

Miranda H. 10-02-2022

Electroworld Breukers in Haaksbergen neemt de tijd voor je en geeft goed advies en uitleg welke aankoop je het beste kunt doen.
Ben altijd nog steeds tevreden geweest met mijn aankopen!
Vorige week nog een wasmachine gekocht omdat mijn vorige naar 14 jaar het heeft begeven, ben tot nu toe zeer tevreden!