Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Bert Luten 22-11-2021

Ruime keuze en Uitstekende uitleg over product in de winkel.
Ook de levering en het aansluiten was dik voor elkaar.
Al met al een prima winkel die ik iedereen kan aanbevelen.

Hein 22-11-2021

altijd een persoonlijk en goed advies. service staat bovenaan.
mooi assortiment breed aanbod.

Connie Mallens 22-11-2021

Goede service en eerlijk advies en snelle levering. En heel vriendelijk, deze winkel zou ik zeker iedereen aanraden

Joop Hollander 22-11-2021

Het gevraagde op maat geleverd, goede kwaliteit en kennis van zaken.
Vriendelijk, duidelijk en meedenkend!!

Piet de Roos 22-11-2021

goede service , gebruiksvriendelijk ; dit is toch wat de klanten willen. Om die reden is winkel aan te bevelen.

Van Huët 22-11-2021

Bij Vogel in Vlaardingen geweest, goede service en fijn geholpen! Alles stond al klaar bij binnenkomst en inleveren van oude apparatuur was geen probleem!

Fred van Dellen 22-11-2021

Zeer vakkundig advies. Snelle levering en keurige afwikkeling. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

R Mulder 22-11-2021

Perfecte uitleg uitstekend gemonteerd, En de klacht over factuur snel en adequaat afgehandeld.

De vries 22-11-2021

Netjes geholpen in de winkel en afspraak nagekomen om te bellen toen artikel in de winkel was geleverd

r 22-11-2021

goede service en kwaliteit. vriendelijk personeel, en ze helpen je met al je vragen

dirk kersten 22-11-2021

goede voorlichting, duidelijke afspraken, vakkundige monteurs.
heb al meerdere dingen gekocht, ben zeer tevreden.

Albert Holl 22-11-2021

Keurige en mooie winkel.
Ruim assortiment.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Corona maatregelen worden netjes opgevolgd.

Harrie en Wil 22-11-2021

Goede service en netjes afgeleverd en en op de juiste plaats boven verdieping gebracht

Monique 22-11-2021

Prettige ontvangst in de winkel, goed advies bij mijn wensen, snelle levering van het product en netjes geïnstalleerd bij mij thuis.

Kristel 22-11-2021

Fijne winkel, goede artikelen en je wordt er vooral met aandacht geholpen om de juiste keuze te maken.

Gerard Woolderink 22-11-2021

Goed en vriendelijk geholpen. De tv die wij wilden was door hem uitverkocht, hij kon niet meer bestellen. Hij gaf aan on line te bestellen dat was nog wel mogelijk. Kon eventueel via zijn winkel als ophaaladres. Waarschijnlijk vrijdagavond binnen, en keurig op meerdere manieren daarvan bericht gehad toen hij binnen was. Heeft ons bij afhalen prima geadviseerd. Klasse! En vooral, vriendelijk. Gaf een goed gevoel!

Hennie Hermsdorf 21-11-2021

Altijd goede service en vriendelijke behulpzame behandeling.
Kortom heel fijne winkel om te kopen.

Klaverstijn 21-11-2021

Vriendelijk personeel. Goede monteur. De winkel bevindt zich in mijn woonplaats

J. Fassaert 21-11-2021

correcte manier van helpen in de winkel en een goede thuisbezorging en installatie van tv.

Schumacher 21-11-2021

Prima dienstverlening; prijs kwaliteit goed en afhandeling plaatsen apparatuur uitstekend.

Henk R 21-11-2021

Product was niet op voorraad. Product was 3 dagen later aanwezig. Bestelling stond klaar en keurig bericht gehad dat de bestelling er is.

Dennis Lukkien 21-11-2021

Altijd goede service bij Elres Haarlem, al jarenlang mijn leverancier van al mijn huishoudelijke apparaten en verschillende tv’s en geluidapparatuur

M. Beekink 21-11-2021

Vanaf het bestellen van mijn nieuwe koel/vriescombinatie t/m de levering heel kundig netjes en goede service gehad. Van het Wasmachinehuis overgestapt naar Electroworld. Fijn idee dat ik weet waar ik terecht kan als er iets vervangen moet worden! Bedankt !

Martijn 21-11-2021

Altijd goed telefonisch bereikbaar en denken mee, geven goed advies. Eigenlijk koop je wat ze voorstellen en dat pakt altijd goed uit.

Rotteveel 21-11-2021

Persoonlijk advies, luisteren goed naar de wensen. Geduldige volledige uitleg. Gewoon goede service