Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Puurderij 07-07-2022

Al sinds jaar en dag genieten Electro World Hagedoorn Meppel de voorkeur boven internet aankopen. Goede adviezen, goede service en altijd beschikbaar in noodsituaties

Els 07-07-2022

Het euvel aan de vaatwasser was snel en adequaat verholpen. Goede tips gekregen om zowel d wasmachine en de vaatwasser te behoeden voor te snelle slijtage.

W van Ginkel 07-07-2022

ben zeer tevreden, goed geholpen, klant vriendelijk ,goede levering en montage

Bert Klerk 07-07-2022

Stadhouder combineert deskundigheid met ouderwetse service.
Fijne mensen, goed advies. Jammer dat we niet iedere dag een droger, radio of TV nodig hebben!

Gert Jan van Zeben 07-07-2022

Goed advies met meedenken met persoonlijke situatie. Doornemen van alternatieven. Correcte levering met goede uitleg van de nieuwe apparatuur

vd Linden 07-07-2022

van Amelsvoort Oisterwijk, top service en goede uitleg. De klant is hier nog koning.

Songül van Brakel 07-07-2022

Top bedrijf al 40 jaar begrip verleden voor mijn vader nu al 30 jaar voor mij en mijn gezin een begrip, eerlijk, betrouwbaar,klantvriendelijkheid nummer 1 geen 5*maar 10*
Mocht ik de kadobon van 250 euro winnen zal ik dit besteden aan onze Stichting voedselbank voor dieren!
www.stichtingunique.com

Electroworld Bakker Nieuwpoort 07-07-2022

Goede voorlichting. Er werd ruim de tijd genomen om alle modellen te bespreken etc.

H. Jacobs 07-07-2022

Perfecte uitleg. Vriendelijk bediening. Goede uitleg bij montage. Monteur heeft tijd en gaat pas weg als alles duidelijk is.

Mevr.S. van Rijswijk 07-07-2022

Mooie overzichtelijke winkel, vriendelijk te woord gestaan. levering op tijd.

Jac van Dijk 07-07-2022

Electro world van Amelsvoort Oisterwijk
Prima service geen voorrijkosten
Deskundig advies en zeer schappelijke prijzen.

Leonie Alders 07-07-2022

Zeer goede uitleg over het apparaat. Meegenomen naar onze camper en uitgelegd hoe we de stofzuiger moeten gebruiken en waar alle extra onderdelen voor bestemd zijn.

Agnes 06-07-2022

Electroworld Vogel in Vlaardingen is een geweldige winkel. Gisteren zeer goed advies gekregen, er wordt goed met mij, de klant, meegedacht. Er zijn diverse opties aangeboden.
Vanmiddag is de vriezer bezorgd.
Kortom super service, ik ben een zeer tevreden klant.

Hans 06-07-2022

Geven goed advies, denken mee, komen afspraken na en snelle levering na bestelling

Elektro Technisch Bureau Verlinde Terneuzen 06-07-2022

In het verleden waren we altijd tevreden over deze winkel en daarom hebben we, voor deze nieuwe aanschaf, weer gekozen om naar hen te gaan. De nieuwe generatie is in de voetsporen van de ouders getreden. Vriendelijk, goede voorlichting en vlotte, perfecte bezorging. Kortom tevreden en blij met onze keuze!

Rutger 06-07-2022

Site is erg duidelijk, ook goed de voor en nadelen zichtbaar.
Service was ook perfect, snelle levering en installatie!

Lucy 06-07-2022

De monteur kwam binnen de afgesproken tijd. Goede uitleg wat er aan de wasmachine mankeerde. In de winkel werd het verschil tussen 2 wasmachine goed uitgelegd. De kosten van de monteur werden in mindering gebracht op de nieuwe aankoop. De levering en aansluiting was binnen 2 dagen geregeld.

Harriet 06-07-2022

dicht in de buurt, persoonlijke benadering, snelle reacties, prima service.

ACN 06-07-2022

Kopen al jaren bij Electroworld bij Wim van den Broek in Boekel .Goede uitleg ,die mensen weten waar ze over
praten dan is de keuze zo ge maakt .Top.

Jordy Pieper 06-07-2022

Snelle service en lever rijden en vakkundige montage
Mensen met kennis en wetenschap

Oerlemans, AMM 06-07-2022

Als vaste klant van Van Amelsvoort ervaren wij altijd een snelle en optimale service. Zo ook deze keer met onze Miele wasmachine; deze was zelfs één dag eerder gerepareerd dan afgesproken.

H.Smits 06-07-2022

de site is zeer gebruiksvriendelijk en duidelijke informatie. daarbij de complimenten voor het gehele team hoe deze de klant centraal hebben staan en snelle goede service verlenen

Maria C. van Loon 06-07-2022

Ik ben heel blij dat ik door mond op mond reclame de persoonlijke service van Electroworld zelf heb ervaren. Vergeleken met grote ketens waar een product soms goedkoper lijkt, maar nauwelijks service wordt verleend. Bij Electroworld neemt men de tijd om echt iets aan de klant uit te leggen. Een service waarvan ik dacht dat die niet meer bestond. De klant is bij Electroworld nog echt Koning! Ik heb ook diverse vrienden Electroworld aanbevolen en hoop zelf nog lang van hun diensten gebruikt te mogen maken.

Corrie Van Balen 06-07-2022

Je wordt altijd vriendelijk geholpen. En alles wordt goed uitgelegd. Het is een mooie schone winkel.

GH 06-07-2022

Goed advies. Denkt mee voor de consument en komt afspraken altijd stipt na. Meerdere producten in het verleden gekocht en altijd is de service uitstekend te noemem