Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3011 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Louis 07-12-2022

Fijn geholpen, deskundige advies wat heeft geholpen met de juiste keuze te maken. Achteraf ook hulp bij installeren van pc programma. Vlotte service thuis bij installatie nieuwe droger. Houden zich aan de afgesproken tijd. Fijne kleinschalige winkel.

Merel 07-12-2022

Ze nemen alle tijd voor je bij keuze enadvies, zeer professioneel en prettig in omgang. Dikke aanrader

John 07-12-2022

Het afgelopen jaar hebben we bijna een abonnement bij jullie monteur gehad. Voor de goede orde dit was niet met apparatuur dat aangeschaft was bij Electro World Talsma. Altijd top geregeld en uiterste inspanningen geleverd om de apparatuur te repareren. Dat de monteur de afzuigkap wist te te repareren, is pure klasse.

Laatst de koelkast vervangen. Goed advies gekregen, goede communicatie kortom top service. Zeer tevreden met Electro World Talsma!

Gert-Jan 07-12-2022

Electro World Verlinde uit Terneuzen heeft eerst gekeken of beoogde inductiefornuis wel kon worden geplaats. De stoppenkast was niet in orde en ik heb dat meteen in orde laten brengen.

Mike Van Ommen 07-12-2022

Een lokale winkelier die met kennis van zaken en zonder promotie van specifieke merken ons helpt tot het kopen van een goed, betaalbaar product

Kupers 07-12-2022

ElectroWorld Poortman is al jaren onze vaste leverancier voor in feite alle electronica en electra. Wij zijn uitermate tevreden over
de dienstverlening, duidelijke uitleg/instructie, montage, garantie, onderhoud etc. Kortom indien wij iets nodig hebben op electrisch gebied is Poortman het adres.

Ray Jansen 07-12-2022

Goede uitleg bij de aanschaf van een koelkast en daarnaast een keurige - op tijd - levering aan huis. 4 etages hoog met de trap was geen enkel probleem. Goede installatie en uitleg. Zeer klantvriendelijk geholpen. dit was niet de eerste aanschaf die ik hier deed en er volgen er zeker nog meer.

Moreno 07-12-2022

De shop is netjes overzichtelijk.
Had op de site een kookplaat besteld. Werd snel en optijd bezorgd! Ze hebben hem zelfs aangesloten en geïnstalleerd. Helemaal top…

Mirella 07-12-2022

Duidelijke verkoop en snelle service, alles keurig weggezet en aangesloten en goed uitleg gegeven! Toppie!

M 07-12-2022

Fijne shop. Hele goede voorlichting en advies.
Ook zeer goede levering, op tijd en bekwaam.
Aardige mensen.

Drieënhuizen, Amersfoort 07-12-2022

Alles is goed verlopen, telefonisch contact, in de winkel geweest en mijn wasmachine is bezorgd.

Tempel 07-12-2022

Ik ben dik en dik tevreden de strijkplank was wat beschadigd maar ik kreeg wel een nieuwe

Michael 07-12-2022

Nette en vriendelijke ontvangst. Goede uitleg. Snel geleverd door eigen medewerkers.

Tanja Barelds 07-12-2022

Cijfer: 10

Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht en ben uitstekend geholpen in de winkel
Snel besteld snel bezorgd en snel aangesloten
Ik ben meer dan tevreden over de service en vriendelijke mensen in dit bedrijf Hagedoorn in Meppel

Familie Steijn - van Dijk 06-12-2022

Wij kopen lokaal en altijd bij Van Leeuwen Electroworld..
Persoonlijke aandacht en altijd goede service!

JKrijger 06-12-2022

We waren op zoek naar een soundbar en dvd speler. Na advies gevraagd te hebben aan medewerker xxxx moesten we enkele voorkeuren doorgeven en kregen wij een uitgebreide e-mail met alle keuzes die voor ons het meest van toepassing waren. Super fijn! Uit deze selectie zijn we voor een jbl soundbar gegaan en een Panasonic dvd speler. Erg tevreden, goede prijs, blij met het goede advies en alles werkt super!

Nella de Groot 06-12-2022

Prima bedrijf. Goed advies, vriendelijk personeel. Ik moest die morgen naar de crematie van een goede vriendin en was gespannen of het werk op tijd klaar kwam. De monteur leefde mee en werkte hard door. Hij had er begrip voor dat ik geen muziek aan wilde ( hard rock)

Dicky Boele 06-12-2022

Een snelle levering en installatie van onze Quooker. De kennis van de medewerkers over dit product viel ons tegen.

Huub Winkeler 06-12-2022

Goede service, redelijke prijzen en bij misverstanden of probleempjes ook een oplossing!

Blije klant 06-12-2022

Erg fijne winkel. Lekker ruim, veel keuze. Voldoende personeel, waardoor de wachttijd kort was. Het personeel is én vriendelijk én deskundig! We kregen uitgebreide uitleg bij het kiezen van een nieuwe tv.
En de service is perfect! Zowel aan de telefoon als in de winkel. De monteur die de tv kwam brengen was vrolijk en vriendelijk. Hij legde de gebruiksaanwijzing helder uit. Kortom: alleen maar lof!

hans 06-12-2022

deze winkel is prima in service aanbod en prijs. Service aan huis, alles geinstalleerd, prima prima bedrijf. aanrader.

A.C. Idsinga 06-12-2022

Ik kom regelmatig in deze winkel, omdat je er goed geholpen woedt door deskundig personeel en men is nooit te beroerd om je te woord te staan. Ook wil ik mijn geld besteden in onze eigen stad en ik ben blij dat we deze winkel hebben in onze binnenstad.

Jaap 06-12-2022

Hele vriendelijke bediening en ook toen ik zei dat ik het artikel ergens anders goedkoper had gezien ,er kon over de prijs gesproken worden ,en naar tevredenheid opgelost .

Annita 06-12-2022

Ik werd vriendeljjk ontvangen er was een goede sfeer in de zaak, er was direct iemand die me help bij het maken van een een keuze.
Er kwam een sinteklaas papier om en ik was klaar
Fine zaak!

Smink-Vudures 06-12-2022

Ik heb van vrienden gehoord dat deze winkel goede service gaaf.
Ik ben heel erg tevreden over de manier van bezorgen, en de contat dat ik met deze winkel hebt gehad.