Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Monique rijksen 28-01-2022

Het betrof een reparatie van mijn droger. Deze is netjes en snel gerepareerd. Ondanks de drukte.

Toon Daanen 28-01-2022

Nou ik ben zeer tevreden. Vriendelijk personeel in de winkel. Tijdens de bezorging een dikke pluim. Niets is er teveel gevraagd. Goede uitleg. En de bezorger ook zeer vriendelijk.

Cor Leening 28-01-2022

Leuke dorpswinkel waar de klant nummer 1 staat.
Vriendelijk deskundig en behulpzaam.
Vlotte bediening zonder gedoe waar veel klanten zich thuisvoelen.

j.paquay. 28-01-2022

zeer nette en snelle uitleg van het product, ook een fijne en snelle bezorging.

wat is weergavenaam 28-01-2022

Ik ben dik te vreden over de levering .
Er is niets op aan te merken over ELECTRO WORLD.

Electroworld Woud van Vlerken Helmond 28-01-2022

Inhoudelijk goed advies bij mogelijke reparatie van onze wasmachine (Samsung) welke na 28 maanden (gekocht bij Media Markt) al stuk was. Goed advies voor een nieuwe machine (een Miele gekocht) en inruil oude machine geregeld.
Al met al een stevige kater over Samsung en hun niet gegeven garantie na twee jaar, maar nu hopelijk de goede keuze gemaakt voor weer een winkel in de stad.

Bart meetjolz 28-01-2022

Plezierige zaak
Wonen in het dorp dus doen we heel bewust
ook hier de aankopen .

R.D. Hempel 28-01-2022

Vlotte, goede service, goed product. Bij vragen altijd bereid spoedig te helpen, fijn!

elsmulder 28-01-2022

Zeer snel en prima geholpen, zowel in de winkel als door de monteurs thuis,
kortom: een tevreden klant!

Wilma 28-01-2022

Zondag via mail gevraagd en dinsdag lag het al klaar in de winkel. To service!

Jaap 28-01-2022

Altijd goed geholpen bij aankoop en levering, klein of groot artikel maakt niets uit. Top dus!

Spit 28-01-2022

Prettig geholpen, werd alle tijd voor uitgetrokken.
We kwamen voor een koptelefoon en gingen weer weg met een soundbar 😁

Fam. Lissing 28-01-2022

Wij willen graag de lokale middenstand steunen. Wij waren voor de eerste keer in de winkel. Verder hebben wij geen ervaring uit het verleden, want wij wonen hier pas!

Joop 28-01-2022

Prima service en zeer snelle levering, wat zeer fijn was . Het betrof een koelkast ter vervanging van een defecte koelkast. Levering na een paar uur was top, zonder koelkast zitten is niet fijn nl

Ado 28-01-2022

Zeer slechte communicatie naar ons toe. Artikel was niet voorradig, moest besteld worden. Dat duurde ook langer dan verwacht. Maar helaas, niet gecommuniceerd. Ook bezorgen ging rommelig zonder verdere feedback, nadat wij aangaven niet thuis te kunnen zijn op de door hun voorgestelde datum. Ook daarover verder geen communicatie. Nadat we zelf gebeld hadden, bleek dat pakket gelijk meegegeven was met post. Nl.. Wanneer bezorging is??
Dus ontevreden over de communicatie. Onprofessioneel..

M.R. 28-01-2022

Ik ben heel goed geinformeerd over Jura koffie apparatuur.
Daardoor heb ik de juiste keuze kunnen maken!
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik hoefde zelfs niet te tillen/sjouwen, medewerker liep mee naar mijn auto.
Dat is toch service?!

Max Verbeek 28-01-2022

Of je nu een TV of een batterijtje komt kopen: altijd is de service geweldig en deskundig en wordt de tijd genomen om je zo goed mogelijk te helpen! Super!

Ger en Petra Kuperus 28-01-2022

Keurige werklui,werken netjes en kundig.
De inbouw van de inductiekookplaat verliep vlekkeloos

W.J. Mol 28-01-2022

heel goede en relevante informatie, klantvriendelijk in de winkel en daarna correct nakomen van de afspraken voor plaatsing en installatie.
we zijn al jaren tevreden klant en zullen dat ook blijven.

Marc 28-01-2022

Deskundig advies en snel geleverd en reparatie uitgevoerd. Zoals het hoort.

J.Mott- Goedings 28-01-2022

persoonlijke aandacht , uitstekend, vriendelijk klantencontact. Heb in de laatste 3 jaar zoveel aangeschaft bij jullie voor mij , voor mijn dochters, en nu voor mijn zoon. Nooit was een moeite teveel

Frans 28-01-2022

s'morgens wasmachine besteld, s'middags geleverd, aangesloten en oude machine afgevoerd Top service !

M Nijsse 28-01-2022

Zeer snel en duidelijk geholpen door XXX Hadden een vrieskast nodig. Werden direct aangesproken of hij kon helpen. Zeer vriendelijk zodat je geen verplichting voel of druk. Snel geholpen en direct een afspraak kunnen maken voor levering.

Maarten 28-01-2022

Ik heb mijn Macbook Pro accu laten vervangen door Electro world. Ik werd snel geholpen en er is goed werk afgeleverd. Nieuwe accu werkt perfect. Dank!

Maartje Willems 28-01-2022

Ondanks dat de verkoper alleen was en de drukte in de winkel, werd ik keurig en goed te woord gestaan en geholpen. Ging met een tevreden gevoel weer weg.