Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ger Wagemakers 13-03-2022

Prima geholpen en de zelfde dag bezorgd. Deze winkel in St Oedenrode is echt een aanrader.

Ron Delnoy 13-03-2022

Verkoper n de tijd. Vriendelijke service, maar vooral de monteur heeft goed werk geleverd, hij was erg secuur. Al met al prima dus!

Bas 13-03-2022

Oude kookplaat kapot. Maakte netjes beoordeling of het reparabel was. Dat was het niet (of ze waren eerlijk dat het maar iets meer zou kosten om een nieuwe erin te doen en die is dan wel stukken zuiniger, oude was al 17 jaar oud bleek). Netjes gebeld dat ze er 2 op voorraad hadden die zouden passen, drie dagen later al kunnen leveren. Bleek gat niet perfect uitgezaagd, dus dat loste ze even op (wel nog zaagsel nu in pannen die eronder stonden, dat is de enige reden dat het geen 10 is, hij had even kunnen zeggen voor hij ging zagen, zet je pannen en bestek even elders zodat het zaagsel makkelijker op de zuigen is).

Sluimer Leo 13-03-2022

In de winkel goed geholpen en thuis een perfecte installatie. Prettig en behulpzaam personeel. Weten waar zeker over hebben. Kortom helemaal top.

Beerents 13-03-2022

Hulp saam en geduld. Tevens vriendelijke monteurs. Top. Zeker aanteraden bij vrienden en andere.

Tsjikke 13-03-2022

Nieuw scheerapparaat nodig, dus even bij de winkel in Dokkum langs. Snel en vriendelijk geholpen met uitleg over het product.

Duiven 13-03-2022

Prima service, perfect afgeleverd, geen haastige klus, fatsoenlijk tijd besteed aan de levering

Jacques de Nennie 13-03-2022

Sneller dan het geluid wordt er geleverd of service verleend.
Firma denkt met je mee om oplossingen te vinden.
Als ze weggaan werkt alles naar behoren

Gerdien 12-03-2022

Goed geïnformeerd over het aan te schaffen product, prettig contact met de medewerkers, toen er een probleem bleek te zijn met de Quooker heeft de installateur er voor gezorgd dat ze snel kwamen om het probleem op te lossen.

Jacootje 12-03-2022

Een prachtige offerte gehad. Ja we moeten even wachten maar in tussen tijd wel een kookplaat te leen gekregen. Echt een top bedrijf die met ons meedacht. Bedankt alvast!
Groetjes Fam Bartels

Alex 12-03-2022

Uitgebreide uitleg over de mogelijkheden zonder opdringerig te zijn. Voldoende keuze en prettige benadering

Linda en Ruud 12-03-2022

Alles volgens afspraak. Ivm de corona langer moet wachten ivm de computerchip (algemeen bekend probleem). Was er eerder en kreeg netjes een telefoontje. Keurig geinstaleerd. Oude koelkast meegenomen. Alles goed.

Kees 12-03-2022

Ben gewoon in de winkel geweest. Ondanks corona toch getracht te adviseren. Werd een fijn gesprek in de buitenlucht. Proberen er echt iets van te maken.. Is lokale winkel eigenlijk. Vriendelijk behulpzaam. Fijne zaak.

Familie Kuyvenhoven 12-03-2022

We zijn heel snel en goed geholpen, binnen een dag stond er een nieuwe en goede wasmachine.
Even wat opstart probleempjes door een haperend waterslot, maar dit is snel en goed opgelost.

Wapenveld 12-03-2022

Goede service komen op tijd niet duur vriendelijk snel afspraak kunnen maken

Bianca 12-03-2022

Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Er wordt goed advies gegeven. Ze hebben een goede service. Kortom een fijne winkel om langs te komen en iets aan te schaffen.

Weusten 12-03-2022

Vriendelijke en goede hulp, deskundige voorlichting goede kwaliteit prijs verhouding.

jans 12-03-2022

vriendelijk deskundig persooneel datmeedenkt en heel behulpzaam is omdat ik in een rolstoel zitgezirgd xst ik ovrral bij kon

Dion 12-03-2022

Uitgebreide informatie ontvangen, waardoor we besloten tot aanschaf. Zelfs in de winkel dusdanig geïnformeerd dat we besloten tot een andere keuze die we vooraf dachten te maken. Levering conform afspraak en deskundig geïnstalleerd.

m.vink 12-03-2022

Goede hulp na problemen met de wasmachine.
Van onderzoek naar probleem tot aankoop en levering nieuwe wasmachine

Marianne 12-03-2022

Snelle constatering wat het defect is aan mijn oude wasmachine. Nieuw onderdeel is nog te bestellen en een paar dagen later heeft de monteur het al geplaatst!

Gerard 12-03-2022

Ondanks het digitale tijdperk en de vele internet winkels toch nog een winkel kunnen vinden waar de klant nog echt koning is.
Het product is zelfs speciaal voor mij besteld.
Goede service en vriendelijk personeel.
Het product voldoet aan mijn verwachtingen.
Trouwens ik betaal liever iets meer maar heb dan tenminste service en geen transport schade aan het product.
Fijne winkel .

Ruud B 12-03-2022

Mooie zaak, goed advies en snel geregeld!
Keurig afgeleverd en gemonteerd, oude apparatuur afgevoerd alsmede de pakking van het nieuwe apparaat. Een zaak om terug te komen!

thea burger 12-03-2022

een gevoel van welkom zijn, aandacht krijgen dat ik zo goed als nergens anders ervaar als ik iets wil kopen, zonder dat dat meteen wordt "gebruikt" om me iets te laten kopen.
en: mede gezien mijn eerdere ervaringen, niet alles wordt meteen in rekening gebracht. ook als er iets moest gebeurens met bijv. mijn koelkast en mijn mobiel, die ik bij jullie had gekocht en dat ik zelf niet voor elkaar kreeg, brachten jullie dat niet meteen in rekening. kortom; ik heb veel vertrouwen in jullie. dank daarvoor

Jrv 12-03-2022

Vriendelijke bediening, professioneel. Helpen graag. Oplossing gericht of het nu gaat over wasmachines, televisies, kookplaten, combineren van verschillende systemen.