Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Peer 11-12-2021

Duidelijk advies bij aankoop van de Bosch droger. Bediening was behulpzaam en vriendelijk.
De bezorging verliep snel en vakkundig.

A. Dohmen 11-12-2021

na lange levertijd, gevraagd artikel ontvangen. Ondanks de drukte voor hun service monteurs, werd toch nog ons apparaat snel even geplaatst. Afwerking moet nog gedaan worden, maar wij kunnen apparaat gebruiken.

AnB 11-12-2021

Vriendelijk personeel. Veel aandacht. Goede uitleg. Prima service. Goede prijzen

Harry de Weert 11-12-2021

Kort en duidelijk advies mbt aankoop zonder poespas met aanbod tot aansluiting thuis.

Ans 11-12-2021

Na wikken en wegen over de aanschaf van een voor mij erg prijzig apparaat (combi oven/magnetron) toch op hun zeer deskundige en uitgebreide voorlichting afgegaan en voor de beste gekozen. Ben er super blij mee. Ook de levering en plaatsing is tot volle tevredenheid verlopen.
Electrowereld van Dijk in Pijnacker is een echte aanrader!

Herman 11-12-2021

We hebben ze benaderd voor reparatie aan onze vaatwasser. De afspraak was snel gemaakt en de reparatie werd vakkundig uitgevoerd door een plezierige vakman.

S.Velberg 11-12-2021

Het Bosch service centrum op Kellen in Tiel gaf het telefoonnummer door van dit bedrijf omdat ik anders, door enorme drukte, 10 dagen moest wachten voordat er een monteur kon komen.
Na het bellen met van Ommeren was het eigenlijk in een paar dagen gepiept. Een keurige monteur kwam kijken, had helaas geen goed materiaal in de auto, maar dat kwam na een dag toch goed.
Het telefoonnummer staat nu op de sticker van Electro World, een sticker die de monteur op mijn beide Bosch apparaten heeft geplakt.
IK zal de volgen de keer bij calamiteiten meteen dit bedrijf bellen. Nogmaals dank voor de snelle service!

Pol in Winsum 11-12-2021

de bediening is prettig. het assortiment is breed. wij kopen alle bruin en witgoed bij Pol.

Aaltjan 11-12-2021

Vriendelijk, snel en vakbekwaam. Zouden ons bellen voor afspraak. Verschillende keren gebeld, maar wij waren blijkbaar niet thuis. Op de dolle pof gekomen en was ik toevallig thuis. TOP.

Manuela 11-12-2021

Hele fijne winkel, met super vriendelijk personeel.
Super kundig en niet duur!

M.Meertens 11-12-2021

We zijn perfect geholpen. De bereidwilligheid en het helpen uitzoeken van een nieuwe afzuigkap. Door langs te komen en te kijken. Opties geven. Vriendelijk personeel. Overleg bij plaatsen. En een week later was alles al achter de rug en konden wij weer genieten tijdens het koken.

Bat 11-12-2021

Advies is altijd goed met veel persoonlijke aandacht van medewerkers die vaak al lang hier werken. In vele opzichten is dit in positieve zin nog een echte dorpswinkel terwijl de prijs in vergelijking tot internet aanbieders gewoon concurrerend is. Bezorging en installatie ook prima. Afvoerbuis van de wasmachine wordt nog even schoongemaakt en ook nog even wat advies voor mijn vrouw mbt onderhoud. Super tevreden dus!

Tevreden Klant 11-12-2021

Goed geïnformeerd in de winkel. Erg fijn en netjes thuis gebracht en geïnstalleerd.

Corne 10-12-2021

Duurde erg lang alvorens ik de bestelling binnenkreeg. Na bellen wist men niet eens dat er een order geplaatst was. Uiteindelijk na lang aandringen en zoeken toch order gevonden. daarna is het wel vlot gegaan alvorens de bestelling binnen kwam.

Wilma 10-12-2021

Volgens afspraak product geleverd en vakkundig in korte tijd geplaatst. De uitleg was zeer duidelijk. Oud product inclusief het karton en plastic werd meegenomen.

Annet van der Blom 10-12-2021

Top winkel. Altijd tijd voor de klant. We hebben een inbouw stoomoven gekregen en deze moest aangesloten worden. Alleen het stopcontact was nauwelijks te bereiken. De bezorger Arjan heeft alle moeite gedaan om het voor elkaar te krijgen. Top dat dat gelukt is. Ik ben blij met mijn product en de goede service.

Johan H 10-12-2021

Ik kocht een grote koelkast die ook ingebouwd moest worden, Ik wilde ook graag een lokale shop, Bij elelktro world Schoonderbeek had ik ook een medewerker die meedacht. Zij boden ook aan om (gratis) te komen inmeten . Zij stelden daarna een prima koelkast voor die in mijn inbouwkeuken goed zou passen en dat ook nog voor een zeer aantrekkelijke prijs. Ook de mogelijkheid om voor een geringe prijs de kast in te bouwen, was voor mij ook een noodzaak. De keus voor deze shop was dan ook snell gemaakt. Koelkast op redelijke termijn geleverd en ook prima geinstalleerd; je hoeft niet verder op internet te zoeken.

Léon Peeters 10-12-2021

Specialist in ons eigen dorp met zeer correctie klant behandeling en advies.

Renate Putman 10-12-2021

Bij Reezo World in duiven geweest voor advies voor aankoop van mijn nieuwe droger.

Heel goed advies gekregen van xxx. over een warmtepompdroger (dit i,v,m ik heel veel droog wasjes heb door een eigen zaak schoonheidssalon) de keus is een Miele geworden.
Degelijk apparaat droger die onze en mijn salon was weer heerlijk zacht kan drogen.

Snelle levering en keurig medewerkers , zei hebben het apparaat ( droger ) op de plek geïnstalleerd en de oude mee genomen.
Top heel blij mee.
Wij zijn al jaren bekend met Reezo in duiven, fijne winkel en goede service 👍🏻

Patrick Schoenmakers 10-12-2021

Keurig advies over de producten. Verkopers kennen het product en weten precies waar ze over praten. Het filiaal is erg klantvriendelijk en de service is TOP!

Aerts 10-12-2021

Wij hebben onze diepvries in de winkel in Galder gekocht. Zeer vriendelijk personeel, zeer snelle levering. Zeker een aanrader.

J.G. Vedder 10-12-2021

Vriezer nieuwere versie dan op website uiteindelijk aangeschaft. Er werd goed meegedacht over gebruik en energieverbruik. Levering werd uitgesteld door algemene leveringsproblemen van goederen wereldwijd, werd hier prima over geïnformeerd.

Rob 10-12-2021

Klantvriendelijkheid en snelle service staan hoog in het vaandel bij bedrijf (Witte Hal Reuver). Top!

Bob Booij 10-12-2021

betrouwbaar, snelle reactie en goede kwaliteit. Medewerkers goed op de hoogte prijs-kwaliteit en goed assortiment

Anouk 10-12-2021

Ik kwam voor nieuwe stofzuiger maar ging na gratis reparatie blij de deur uit met mijn oude . Goede service is goud waard