Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Fred 02-04-2022

Vriendelijk en deskundig personeel, goede uitleg over verschillen tussen tv's , snelle levering en vakkundige plaatsing en installatie.

D van Dooren 02-04-2022

Betrouwbaar en duidelijke uitleg met het kopen ,vlotte levering en prima geïnstalleerd.

Margareth 02-04-2022

Perfecte service. Er wordt altijd meegedacht om tot een oplossing te komen. Daarnaast snelle en goede service

E du Long 02-04-2022

Duidelijke uitleg en snelle prettige service bij het aan huis aansluiten van elektronische apparatuur

Tineke 02-04-2022

Nette winkel, fijne medewerkers, zeer klantvriendelijk en denken met je mee. Tv toestel te leen gekregen in afwachting van bezorging nieuwe tv. Ook bezorging en installatie was super. Rustige en duidelijke uitleg aan mijn dementerende vader! Dit is nog echt service!!

M. 02-04-2022

Goede service, vriendelijk. Op tijd en levering volgens afspraak. Keurig gewerkt. Lokale winkel, erg belangrijk.

Pieter van den Hurk 02-04-2022

Prettige winkel met vakkundig personeel. Een goed advies en toegesneden op onze gezinssituatie.
De uiteindelijke prijs geïnstalleerd op locatie is prima.
Ook voor onze aankoop van de wasmachine op internet gekeken maar maar niet veel wijzer van geworden.

Peter 02-04-2022

Goede uitleg, luisteren naar mijn wensen, product op voorraad en keurig factuur in de mailbox voor ik thuis was

J 02-04-2022

Wij komen al sinds jaar en dag bij Bas Baake in Delden. Fijne plezierige service, er wordt meegedacht en als er een keer iets niet gaat zoals verwacht, wordt t keurig en professioneel opgelost.

Van Ieperen 01-04-2022

Na een paar vervelende ervaringen met de wasmachine is besloten om de wasmachine bij ons te vervangen door een nieuwe wasmachine.
Omdat we geen wasmachine meer wilde van hetzelfde merk als de vorige is gekozen voor een ander merk. We kregen de totale aankooopprijs vergoed van de kapotte wasmachine.
Prima service van de lokale winkel.

Sonja & Moniqud 01-04-2022

Zeer vriendelijk personeel en service gericht. Je wordt altijd zeer vriendelijk behandeld door vakkundig personeel. Men denkt mee met de klant, geef goed advies, zeer service gerichte benadering.

Steffie 01-04-2022

Wij kopen ons witgoed etc. altijd bij Electroworld Van Boxel in Galder. Vandaag hebben ze een Liebherr koelkast en Bosch vriezer geïnstalleerd. Perfect gedaan, zoals gewoonlijk. Vriendelijke mensen die netjes werken en ouderwets goede service verlenen.

JP de Vries 01-04-2022

Wij kochten een vaatwasser bij de firma Hartenlust in Aalsmeer werden vriendelijk geholpen door ter zake kundige medewerkers.
Op de afgesproken tijd werd werd de vaatwasser geplaats.
Wat ons betreft een TOP zaak.

Norbert Klok 01-04-2022

Uitermate vriendelijk te woord gestaan. Met veel geduld werd e.e.a. uitgelegd over de werking van het apparaat. Er werd goed naar de klant geluisterd.

Paul 01-04-2022

Zoals altijd een super service zowel van het team in de winkel als de bezorgdienst, service staat hoog in het vaandel en wordt waargemaakt.

MHF Verheggen 01-04-2022

Makkelijke mensen. Doe maar gewoon. Altijd vriendelijk, en afspraak is afspraak. Prima winkel.

C. van Elven 01-04-2022

Er was 1 artikel op voorraad. Ongevraagd heeft men een ander merk er bij besteld en vervolgens konden we kiezen.
Prima geholpen.

Meriam 01-04-2022

Vakkundig advies, vriendelijk personeel, snelle en goede service, prachtige winkel en ook nog een mooie aanbieding. Wat wil je nog meer?

Michelle Hooft 01-04-2022

Erg vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg en advies over producten.
Ik kom er al zon 25 jaar. Zeer goede producten en service.
Eventuele reparaties worden zeer goed uitgevoerd en verholpen.

Wilgert 01-04-2022

ruime keuze in de winkel en wat er niet is kan besteld worden, alles voor een gunstige prijs

Arnold 01-04-2022

We zijn in de winkel op een zeer prettige manier geholpen. Ook de bezorgservice was heel goed. De bezorger moest best wel een afstand lopen om de koelkast af te leveren op ons plekje op de camping. Dat was voor hem geen enkel probleem. Chapeau.

Rob 01-04-2022

Prettige benadering bij de aanschaf van een tv. s’Middags direct geïnstalleerd wat deskundig is gedaan.

Leonieke 01-04-2022

Prima geholpen. Bestelling telefonisch gemaakt. Na levering op de hoogte gebracht door sms. Bij ophalen goed en deskundig geholpen.

Ruud Eijgermans 01-04-2022

Altijd goed en snel geholpen, met prima service!
Dit bedrijf en met name de mensen denken altijd met je mee en dragen,indien nodig, oplossingen aan!

Brinkman Culemborg 01-04-2022

Goede service. Goede installateurs. Klantvriendelijk. Zeer tevreden over de snelle levering en plaatsing.