Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

JF 19-08-2022

We zijn al jaren klant van Drieenhuizen, zeer betrouwbaar en er is geen enkele reden om naar een andere elektro-zaak te gaan

M.v.d. Heiden 19-08-2022

Goed, winkel en een goed product, Deze beveel ik aan. De volgende producten koop ik zeker ook bij Electro world.

Fam de Wilde 18-08-2022

Wij kunnen niet anders zeggen dat alles super geregeld was, vanaf de bestelling tot het binnen komen van onze nieuwe Amerikaanse koelkast, daar zat 2 dagen tussen. (Woensdag besteld en vrijdag binnen) Vrijdag belde de winkel ons gelijk en een uur later had wij de koelkast in huis, netjes geplaatst en al.

fam. Willems 18-08-2022

Zeer snelle actie op ons telefoontje door leenapparaat te verstrekken én de snelle levering inclusief plaatsen van het nieuwe apparaat. Perfect!!!

Familie Paul Hartog 18-08-2022

Ben hier terecht gekomen door mond op mond reclame. Er hang een vertrouwde sfeer, aardige mensen die de tijd voor je nemen met verstand van zaken. Ik kom hier terug.

Peter Vissers 18-08-2022

Zoals altijd een zeer vriendelijke en duidelijke uitleg over het te kopen artikel. Thuis wilde het niet lukken en ze hebben mij telefonisch precies uitgelegd wat te doen. Mocht het niet gelukt zijn kon ik terugkomen en mijn geld terug krijgen maar zoals eerder verteld hebben ze mij perfect geholpen en werk te het perfect!

marijke dubbeld 18-08-2022

ik ben vriendelijk en kundig aan een nieuwe stofzuiger geholpen door Bas Hamers

Angelica van Deuren - Walet 18-08-2022

Wij wonen nu 4 maanden in Achtmaal en hebben op advies van onze buren bij jullie gekocht.
Zo goed ontvangen en hele goede uitleg gehad.

Carmen 18-08-2022

De radio is mooi aangesloten
De monteur was vriendelijke en hulpvaardig
Zal Brilman zeker aanraden

San 18-08-2022

Electroworld Loon op Zand, Raymond en Frans: jullie zijn geweldig! Al verschillende apparaten hier besteld en dat blijf ik hier doen. De service, flexibiliteit, vriendelijkheid, de klant is hier écht koning(in)! Mijn situatie bracht het een en ander aan complexiteit met zich mee maar het begrip en de service en het meedenken van deze mensen...fantastisch! Toppers!

Fam. Arts 18-08-2022

Zijn zeer tevreden. Goede afspraken gemaakt en nagekomen. Zijn al 50 jaar van Cup klant.

Belsie 18-08-2022

Super service ! Snel en vakkundig! Een nieuwe televisie binnen no time geïnstalleerd . Echt vakmensen

flenter 18-08-2022

Alles goed verlopen de alleen een langere aanvoer slang was niet aanwezig. Is wel direct. Besteld
³

Odile Koninx 18-08-2022

Perfecte service, alle tijd voor klant, vriendelijk, deskundig en op mijn situatie aangepast advies .
Aanbod van hoge kwaliteit. Prima after sails
Kortom: uitermate prettige zaak waar ik graag vaste klant ben.

H. Van Leuken 18-08-2022

Omdat ons wasmachine na de vakantie kapot bleek te zijn, zijn we naar Wout van Vlerken gegaan voor advies. Op onze vragen werd heel duidelijk geantwoord en er werden diverse mogelijkheden gegeven. Wij hebben dus een nieuw wasmachine gekocht. Omdat we na de vakantie natuurlijk veel was hadden was het belangrijk dat het apparaat snel geleverd zou worden. De heer van Vlerken heeft er alles aan gedaan en 2 werknemers kwamen de volgende dag om 8.30 het machine plaatsen en afstellen.
We zijn heel blij met dit bedrijf

Gré Ev 18-08-2022

Zeer tevreden met de service van Electroworld Vogel Vlaardingen. Wij zijn al sinds jaar en dag hun klant tot volle tevredenheid.
Afgelopen week een TV besteld en deze werd professioneel geplaatst, aangesloten en ingesteld op de afgesproken tijd.

de jong 18-08-2022

de winkel is ruim en overzichtelijk erg klant vriendelijk en klant gericht , eerlijk advies en behulpzaam/meedenkend en als extra als je vaste klant bent is elke prijs onderhandelbaar

Jan S 18-08-2022

Electroworld had voor het product dat ik wilde kopen de laagste prijs. Bestellen ging eenvoudig en het produkt werd keurig verpakt een dag later bezorgd. Overzichtelijke website en prima algemene voorwaarden m.b.t. retourneren, betalen etc.

Ina Oort 18-08-2022

Keurige winkel, en goede voorlichting over de producten dus een aanrader om te gaan shoppen.

Herma Kerkdijk 18-08-2022

Duidelijke uitleg en verkoper neemt tijd om de diverse types te vergelijken.

Stefan 18-08-2022

Zoals we gewend zijn bij Hagedoorn is de service erg goed, medewerkers kundig en vriendelijk. Ik kwam er dit keer voor een steelstofzuiger. Kijk ze verkopen niet het product waar voor hun de meeste marge op zit. Maar verkopen echt een goed product naar de wensen van de klant.

Dennis 18-08-2022

Snelle service, goede prijs en zij denken altijd mee wat het beste past en hebben veel producten op voorraad.

Rolf 18-08-2022

Hagedoorn staat garant voor klantvriendelijkheid,
goede voorlichting , en prima service. Misschien ietsje duurder dan via het internet, maar dat is het wat mij betreft meer dan waard.

Van der Mooren 18-08-2022

Fijn geholpen bij Electro World Veen. Goede uitleg gehad over dat wat we aan wilden schaffen en ook nog een mooie korting mee kunnen pikken, omdat het een winkelmodel was. De verpakking bleek onvindbaar, maar daar werd een oplossing voor gevonden.

AVA Elektro 18-08-2022

Ik doe al vele jaren mijn inkopen bij AVA Elektro in Oost-Souburg. Ze denken met je mee, geven prima service ook als er iets defect gaat. Heb eigenlijk nooit een probleem ondervonden.