Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Marijn 25-10-2021

Frans begrijpt altijd snel wat je zoekt en geeft deskundig advies.
Ook de montage aan huis is snel geregeld en gebeurt precies
zoals je het wenst.
Goede service en een goede prijs!
Wij kopen gewoon bij Frans Smits in Loon op Zand!

Oomen 25-10-2021

Storing wasdroger gemeld, direct afspraak kunnen maken. Helaas onderdeel defect wat besteld moest worden. Binnen enkele dagen reparatie opgelost.

Harkema 25-10-2021

vriendelijk personeel met duidelijke en kundige uitleg over het gevraagde product.

Annick Haest 25-10-2021

! Knappe service en kunde wat resulteert in het terug werken van het toestel!

Mary Flanagan 25-10-2021

Goed service en vriendelijk, behulpzaam personeel en monteurs... Ben zeer tevreden..

Ruud Huisman 25-10-2021

Prettige winkel en prettig personeel.
Ook bij de bezorging die gewoon op de tijd kwam zoals afgesproken. Fijne uitleg gehad en volledig uitgepakt en neergezet waar het moest staan.
Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Willem 25-10-2021

Goed geïnformeerd in de winkel toen we een vriezer zochten. Gewoontegetrouw na andere aankopen dachten we dat de vriezer zou worden geplaatst, maar dat bleek niet het geval. Het pak werd in de garage neergezet en we moesten zelf uitpakken en neerzetten; gelukkig was dat niet zo moeilijk. We zagen het alleen afleveren later ook wel op de aankoopbevestiging staan, maar wellicht is het klantvriendelijker als dat bij de aankoop in de winkel ook even wordt gezegd. Een klein minpuntje, maar nogmaals: de informatievoorziening in de winkel was verder prima!

Michiel van Kalsbeek 25-10-2021

De service van Electroworld Bas Baake uit Delden. was helemaal top. Wat telefonisch werd verteld, werd in de praktijk waargemaakt. De vaatwasser had een defect onderdeel. Een zeer vriendelijke monteur is op vrijdag komen kijken. Onderdeel werd besteld en op maandag was dezelfde monteur er weer om het onderdeel te vervangen. A

Anneke 25-10-2021

Een overzichtelijke winkel met medewerkers die weten waarover ze praten. Goed advies, kennis van zaken.
Vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben onze nieuwe elektronica winkel ontdekt, jammer dat we dit niet eerder wisten!

Yvonne 25-10-2021

Goede uitleg over verschillen producten. Snel een goede keus kunnen maken. Apparaat niet op voorraad? Binnen een week geregeld en hierover gebeld. Top! Snel geleverd en geplaatst.

Ed Janssen 25-10-2021

Verteld wat ik nodig had, dit werd direct aangedragen. Ging om led-lampen voor een geld-terug actie.
Er werd voor mij een foto van de kassabon gemaakt en naar mijn email-adres gestuurd. Ze waren
bekend met de actie en adviseerden dit snel aan te vragen, anders werd het lastig. Gedaan !
Super goed!!

Drogertje1952# 25-10-2021

Wij zijn na telefonische informatie naar de winkel gegaan en hebben het als zeer positief ervaren. De verkoper was erg vriendelijk en zeer behulpzaam bij het zoeken naar een voor ons passende bezorgdatum en tijd, daar is keurig aan voldaan
Voor een volgende aankoop zullen wij zeker als eerste deze winkel bezoeken

Richard 25-10-2021

Uitstekend advies , en kopersbegeleiding om de juiste keuze te maken . Deze persoonlijke aanpak zorgt dat je met een goed gevoel de deur uitgaat en thuis van je nieuwe apparatuur optimaal kunt genieten

Marco Nauta 25-10-2021

Wasmachine kapot; Super service!! Snel ter plaatse, snel probleem geconstateerd, onderdeel weer snel vervangen!
Al met al dik tevreden.

y.bastin 25-10-2021

keurig, houdt zich aan de afspraken, montage keurig , zall zeker hen aanbevelen bij bekenden en overigen

HJ 25-10-2021

De garantie en service staan hoog in het vaandel bij de firma van Dijk. Je kunt er altijd terecht mede ook voor een goed advies.

Mevr. Wink van Teulingen 25-10-2021

Gewoon een goede betrouwbare winkel. Ik zou zeker deze winkel aan raden bij mijn familie en vrienden. De service is goed, en de medewerkers zijn zeer klantvriendelijk.

Hans Kriesels 25-10-2021

super goed geholpen, goed advies en goede prijs, alles netjes thuis bezorgt, echt klasse, je voelt je thuis in de winkel, gezellig en vertrouwd

J Akkermans 25-10-2021

Goede behandeling en prettig geholpen
Raad deze winkel aan voor aankopen
Snel en niet opdringerig

F Hoefsloot 25-10-2021

Zeer vriendelijke verkoopster die mijn probleem met mijn TV heel goed aanvoelde en onmiddelijk actie ondernam,waardoor binnen 2 uur mijn probleem was opgelost.
Op dezelfde dag in de middag in de winkel geweest voor een mogelijke inkoop van een koffiezetapparaat.Voortreffelijke hulp bij het kiezen.Deskundig advies,hetgeen tot een koop leidde.
Prima zaak.Kom er zeker terug.

Willem 25-10-2021

Droger telefonisch aan geschaft bij Electroworld van Rij, we hadden al een AEG wasmachine van Electroworld van Rij, dus het is vertrouwd, dachten wij.
Snel geleverd en neer gezet, oude machine weer retour, tot zover ging het prima.
Maar omdat de droog resultaten zeer slecht waren contact opgenomen, mon teur zou geregeld worden, kwam ook, zag de machine draaien en bevond 'm goed. Dus als hij draait doet ie het en daar is bij AEG de kous af.
Weer contact opgenomen met Electroworld, ik regel het zaterdag met u, nooit meer wat gehoord. In het verleden altijd goede service gehad bij electroworld van Rij. Ondanks dat er altijd wat kapot was bij levering. Nu laat ik electroworld links liggen. Zal er nooit meer komen.

C. van Loon 25-10-2021

Fantastische service van Frans Smits! We hoeven maar te bellen en het is in een oogwenk geregeld. Hij geeft heel goede uitleg over de verschillende mogelijkheden en dat is voor ons als consument heel waardevol.

Bas Baake 25-10-2021

betrouwbaar adres voor witgoed, snelle en goede service. Om een voorbeeld te noemen, ik had een koel/vriezer uitgezocht die dezelfde dag nog bezorgd is en geinstalleerd. Mijn oude koel/vriezer mocht nog blijven staan zodat de nieuwe koel/vriezer op temperatuur kon komen en ik deze de volgende dag kon inpakken. Fantastische service!

Gerrit 24-10-2021

Service staat bij Electro World Tolner altijd hoog in het vaandel. Snelle actie en goed advies.
Ook een groot voordeel van kopen bij een winkel in de buurt. Service snel en dichtbij!

Jack 24-10-2021

De diepvries was stuk en na een telefoontje kwam Frans Cup een leen diepvries brengen zodat we even tijd hadden om ons te oriënteren op een nieuwe.