Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ingrid 18-11-2022

Dik tevreden. Wasmachine zelfde dag geleverd terwijl de planning al vol zat!!!

Jan herrijgers 18-11-2022

Mooie winkel met grote sortering , goede voorlichting en advies, afspraak was goed ,oude koelkast ook afgevoerd👍

C van der Zand 18-11-2022

Goede bediening in de winkel met kennis van zaken. Snelle levering i.v.m. kapot oud apparaat.
Service is top!

Guus 18-11-2022

Zeer tevreden. Prettige mensen. Zou ik zeker weer naartoe gaan......

Ingrid 18-11-2022

Gaan er altijd heen als apparaat nodig hebben. Goede uitleg en service. Netjes geplaatst en oude wasdroger mee genomen.

Johan Vandewoude 18-11-2022

Goed hersteld. Al verschillende zaken aangekocht en service nadien is prima.

Henk Mulder 18-11-2022

Altijd heel vriendelijk professioneel personeel.
Werd thuis gebracht én geïnstalleerd, met alle uitleg én geduld!
Ouderwetse service!

Han 18-11-2022

Uitstekend geholpen in de winkel, bij inmeting en plaatsing vande inbouw koelkast. Voor in de tussentijd zelfs een leen-koelkast gekregen. Een volgende keer ga ik weer naar deze winkel.

Dick 18-11-2022

Afgelopen zomer was ik uitstekend geholpen door het ‘vinden’ van een oplaadplatvorm voor een handstofzuiger die ik gebruik in mijn caravan. Dat onderdeel was nergens te vinden, maar wel door medewerker van Electro World in Baarn.
Afgelopen vrijdag begaf onze wasmachine het. Mijn goede ervaring van eerder dit jaar bracht ons weer naar Baarn. Ook afgelopen vrijdagochtend werden we weer ontzettend goed bediend hoewel eigenlijk pas dinsdag de week erop de nieuwe wasmachine kon worden geleverd. Dat kwam slecht uit omdat de oude wasmachine niet meer functioneerde. Goede raad is duur, maar niet deze keer! Nog dezelfde ochtend werd het model uit de winkel gebracht en geïnstalleerd!!! DAT NOEMEM WE ECHTE SERVICE EN KLANTVRIENDELIJK HANDELEN.

Hans Vroege 18-11-2022

Vakkundig en vriendelijk advies in de winkel.
En attente, snelle bezorging van onze nieuwe koel-vries combinatie.

Peter 18-11-2022

Plezierig, met uitgebreide demo én uitleg.
Goed kijk een kennis van het te verkopen product.
Super tevreden 😊

Jenny 18-11-2022

Eerder al een nieuwe kookplaat bij ze gekocht en laten plaatsen en nu een inbouw koel-vries combinatie.
Alles klopt aan dit bedrijf. De kwaliteit van de apparaten, de service, de snelle levering, het meedenken en de vriendelijkheid!

M Heijkoop 18-11-2022

Wat een deskundigheid, vakmanschap en service bij Electro World Van Hulzen in Creil!
Al vele jaren kopen wij onze elektrische apparaten bij Van Hulzen. Deze keer kochten wij een nieuwe inbouwkoelkast. Maar welke neem je uit alle koelkasten die op de site staan, waar moet je op letten? Met de hulp en deskundigheid van Alex was kiezen niet moeilijk meer. De koelkast werd netjes en vakkundig ingebouwd. Wij zijn dik tevreden!

Denis de Jong 18-11-2022

Super service mooi op tijd afgeleverd, netjes en opgeruimd gewerkt, goede uitleg gekregen over werking. Afspraken goed correct uitgevoerd. Beleefde medewerkers

Vossenberg 18-11-2022

Wij zijn super tevreden. Altijd een goed advies en uitstekende service. Voor ons al 22 jaar lang.
De klantvriendelijkheid van alle medewerkers is zo'n fijne ervaring!
Dus echt top!

de riider 18-11-2022

hij was mooi op tijd ,zeer vriendelijk en deskundig. hij gaf ook nog goede tips aan de vrouw, je kon ook pinnen , lijt me ook goed, dus samenvattend . prima

A J H van den Berg 18-11-2022

De kwaliteit is goed, de service uitstekend en de verkopers zijn behulpzaam, vriendelijk en beleefd. Hulde voor deze zaak!

Peter en Henny Konijn 18-11-2022

‘s Morgens naar de winkel voor nieuwe TV. Goede uitleg over alles en de tijd voor ons als klant. En niet te geloven ‘s Middags bezorgd en geïnstalleerd. Met ‘n brede glimlach waar maak je dat nog mee vandaag de dag. Mannen super heel erg bedankt.

Ko de Fouw 18-11-2022

Ik wil Electroworld Verlinde Terneuzen bedanken voor de snelle service voor de Koel Vries Combinatie voor bij mijn Moeder zo snel te brengen en de oude koel vries combinatie werd mee genomen,

Geert B 18-11-2022

Nadat ik vorige week al tevreden was, werd dit nogmaals bevestigd .
De TV werd niet alleen geïnstalleerd maar er werd uitgebreid geholpen met andere accessoires wat eigenlijk niet hoeft.
Extra dingen doen en helpen zonder moeilijk te doen dat is toch top.
Thxs

Johan Vavier 18-11-2022

Zeer goed geholpen bij de vervanging van mijn vaatwasser er is keurig ingemeten en vervolgens een prima offerte gemaakt. Ook de plaatsing gaat snel plaatsvinden. Winkelmedewerker Jos als de service monteur zijn erg prettig. Electro World Hoogendoorn kan ik aanbevelen.

Cor Struyk 18-11-2022

Zeer tevreden over de aanpak en werkwijze bij de montage van onze nieuwe inductie kookplaat

Stefan 18-11-2022

Wou al een tijdje een nieuwe tv. De meneer die mij geholpen heeft gaf me veel informatie waardoor ik snel een keuze heb kunnen maken.

Rody de Jong 18-11-2022

Hulp in de winkel zeer vriendelijk en behulpzaam ook bij levering en aansluiten waren de medewerkers meer dan bekwaam en vriendelijk. Zeker een aanrader!

Arja 17-11-2022

Persoonlijke en deskundige winkel. Niets is teveel en ze gaan net een stapje verder.