Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Edwin 21-08-2022

Service en kennis in de winkel tot aan aflevering/installatie was uitstekend. Betere witgoedadvies ga je elders niet krijgen. Daarnaast fijn dat er een fysieke winkel is met vaste gezichten als aanspreekpunt bij eventuele vragen.

Geen prijsvechter, maar dat hoeft ook niet. De prijzen van de apparatuur zijn marktconform en zeker concurrerend met de grote elektronicaketens.

ja 21-08-2022

in een woord een geweldige kleine ondernemer die zijn afspraken waarmaakt en de klant nog klant is en personeel
weet waar ze oven praten

Jorna, Havelte 21-08-2022

Onze wasmachine én het gasfornuis gingen beiden kapot. Wij melden dar bij Hagedoorn en de reparateur kon al vrij snel de onderdelen bestellen en repareren. De monteur kennen wij, goeie en fijne en betrouwbare vent!

Jorna 21-08-2022

Wij bellen altijd, reactie is snel, monteur kennen we vaak al, fijne kerel, ziet meteen het probleem en repareert vakkundig.

I.M.Veelo 21-08-2022

Heel vlotte en betrouwbare hulp. Goed advies. Kan al jaren vast op ze vertrouwen

Roelie 21-08-2022

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed, deskundig advies en assistentie.

Dick 21-08-2022

UItstekende service, vlotte en nette afhandeling. Denkt mee met de klant, kortom niets op aan te merken.

Paul Mennen 21-08-2022

Zoals gewoonlijk prima geholpen! Goede uitleg over product, snelle levering en vakkundig geïnstalleerd door zeer vriendelijke bezorgers.

Natascha 21-08-2022

Super service !!
van de winkel verkoop tot aan de installatie alles volgens afspraak gegaan,zeer behulpzaam met uitleg over de aanschaf van de producten.

P.h.M 21-08-2022

Krijg net een mail wat ik vind van mijn bestelling die ik al enkele dagen in mijn bezit zou hebben.
Maar mijn TV nog niet ontvangen.

Edwin 21-08-2022

Keurig geholpen door het deskundige en vriendelijke personeel.
Goede en duidelijke uitleg. Shoppen zoals shoppen hoort te zijn Relax!

Ton 21-08-2022

Ik had geen zin meer in gesjouw en gedoe en wilde tevens goed advies.
Met dat advies is het helemaal goed gekomen en hebben we wel overwogen een keuze kunnen maken.
Het bezorgen, aansluiten en de uitleg was ook top.
Heren werken netjes en kijken goed uit.

Harrij Creemers 21-08-2022

Harrie Eltink en zijn team maken al jarenlang hun vakmanschap, kennis en klantvriendelijkheid meer dan waar. En wat ook belangrijk is; ze komen hun afspraken na. Of het nu voor een klein apparaat is of een apparaat met veel informatie en installatie.
Ons hebben ze in ieder geval nooit teleurgesteld.
Wij zijn blij met zo een onderneming en ondernemer in ons dorp.

van Engelenhoven/van Mourik 21-08-2022

Gewoon een fijn en betrouwbaar bedrijf, joud je op de hoogten en komt op de afgesproken tijd.
De vriendelijkheid van het hele team maken het superfijne team alleen maar aantrekkelijker.
Dit was de zoveelste levering. Altijd fijn om mee te werken.

Gitane 21-08-2022

We kwamen naar deze winkel voor de service. De wasmachine was stuk en we wilden nu een degelijk exemplaar.
De eerlijke en met kennis onderbouwde adviezen waren neutraal waardoor je niet het gevoel kreeg in een richting geduwd te worden maar je eigen beslissing te nemen. Ontzettend fijn want er is zoveel keuze en voor een leek is het nogal overweldigend.
Wij zijn ontzettend tevreden en dankbaar voor de hulp en service bij Balter.

Familie Paul Hartog 21-08-2022

Ben hier terecht gekomen door mond op mond reclame. Er hang een vertrouwde sfeer, aardige mensen die de tijd voor je nemen met verstand van zaken. Ik kom hier terug.

Angelique Smetsers 21-08-2022

Wat ik vind is een goed en ook eerlijk advies. Daarnaast is er een goede service. De winkel krijgt dan toch de voorkeur tov internet. What you see is what you get!

Steven 20-08-2022

Winkel in hulst perfect advies en hulp bij aanschaf TV.
Vriendelijk personeel goede ontvangst.

Arie Baljeu 20-08-2022

In de winkel duidelijke uitleg gekregen en de gekozen vaatwasser na bestelling snel geleverd en netjes geplaatst.

Op zoek naar service: Kies Duynstee in Sassenheim 20-08-2022

Heldere duidelijke uitleg, bereid thuis de maat te nemen: dezelfde dag de kookplaat al in huis. super!

Fam. Paul 3 20-08-2022

Bij Hartelust terecht gekomen via mond op mond reclame en heb er geen spijt. Je komt binnen in een rustgevende winkel met hele nette en aardige mensen die weten waar ze over praten. Ik kom hier terug.

Martijn 20-08-2022

Duidelijke website en geweldige service. Er was wat onduidelijkheid maar deze werd adequaat en professioneel opgelost

R.Wolff. 20-08-2022

Uitermate vriendelijke bediening . Ik had een soundbar nodig. Alle soundbars werden getoond en ik kon in alle rust kiezen. Thuis gekomen meteen geïnstalleerd . Geluid perfect !

AH 20-08-2022

Monteur mega kundig eindelijk iemand die weet wat i doet en moet doen.
En weet ook zuiver en snel te werken

Robert 12 20-08-2022

Alles was top van de verkoop tot de levering en het ophangen van de oled tv , was blij verrast dat de prijs was aangepast en goedkoper was dan waar ik op gerekend had prima firma Elres in Haarlem maken hun slogan waar ( voor onze klanten gaan wij door het vuur en is niets te veel .