Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Herman Middelink 11-12-2022

Snelle service met de nodige vakkennis
Ben zeer tevreden over electroworld Cup in Arcen
Sowieso ook in het verleden goede ervaringen
Een warme douche dus

Chris, Steenwijk 11-12-2022

We hebben voor Oosterhof gekozen omdat het voor ons een lokale winkel is met een ruim assortiment en persoonlijke, vriendelijke en terzake kundige mensen.

Hoogendijk 11-12-2022

Heel tevreden, prettig geholpen. Niet beloofd maar toch de volgende dag al de TV in huis en keurig aangesloten. Ook de oude tv weer naar boven gebracht en aangesloten. En het kartonspul meegenomen

Lith 11-12-2022

Zijn al jaren tevreden klant bij deze winkel.
Werken met correcte klantvriendelijke mensen.
Dienstverlening altijd op hoog peil.
Gekochte apparaten kunnen thuis door hen worden geïnstalleerd. Dat gebeurt ook keurig netjes, zoals wij pas weer hebben ervaren ( nog bedankt )

J. Driessen 11-12-2022

Behulpzame en vriendelijke winkel. Mooi assortiment met goede merken. Ook de service is uitstekend ! Blijven we zeker terugkomen! Klasse !

Gerrit 11-12-2022

goede service en prima prijs kwaliteitsverhouding. personeel deskundig en vriendelijk

Herman 11-12-2022

bestelling acuraat op genomen, niets gezegd over de betaling (dus vertrouwen in de klant) goed geholpen bij de afhaling van bestelling

Fam Zinnemers 11-12-2022

ElectroWorld Hamer in Apeldoorn is nou eenmaal de meest betrouwbare winkel in Apeldoorn en omstreken. Als je bij hen iets koopt, weet je zeker dat je het beste advies en service krijgt

Jack 11-12-2022

Wij zijn heel erg goed geholpen door verkoper. Heel erg vriendelijk, en heeft verstand van zaken.
Wij zijn dan ook tevreden met een nieuwe televisie naar huis gegaan.

Hamer 11-12-2022

een hele goede service staat bij mij bovenaan. een winkel dichtbij met personen die ik ken van eerdere ervaringen. top

MvdL 11-12-2022

Naar de winkel in Mierlo-Hout gegaan voor info over een stoom-oven …. Geduldig werd alles uitgelegd, de voor en nadelen, goed advies . Stoom-oven werd apart gezet / vast gehouden voor mij zodat ik er over na kom denken en met mijn vrouw nog eens terug kon komen om te beslissen.
Alles werd in het Engels uitgelegd aan mijn vrouw, alle vragen duidelijk beantwoord en uitgelegd .
Machine werd netjes conform afgesproken tijd en datum geleverd . Mooie winkel waar nog service en klant hoog in het vaandel staat . Tot de volgende koop

Gerard 11-12-2022

Goede afspraken gemaakt, keurig nagekomen. Prettig en deskundig personeel, vlotte montage ondanks enige tegenslag. Afval etc. meegenomeb

Lucas Hoekman 11-12-2022

Heinkenszand. Men was vriendelijk , er werd naar onze wensen geluisterd en had ruimschoots de tijd om vakkundige inlichting te geven over onze wensen.

baukje van Hes 11-12-2022

goede kwaliteit en prijsverhouding, meedenken met de klant. Vriendelijk personeel. uitstekende service

Jeffrey Veldwijk 11-12-2022

Na een verzekerings kwestie met onze kookplaat.En na een paar bedrijven te hebben gebeld die eerst wilden meten en moeilijk doen.Kwamen ze bij electroworld meteen met een offerte die ik in kon sturen.binnen een paar minuten daar hou ik van en ik vind ook dat het zo hoort te werken.De cominucatie verliep verder netjes en ze hebben de nieuwe weer netjes geplaatst.Ouderwetse service waar veel bedrijven wat van kunnen leren

Hamer Electro World 11-12-2022

goede service en altijd berijdt om het nog een keer uit teleggen als je iets niet meer weet

vandervlis 11-12-2022

Wij zijn al tientallen jaren klant bij Electroworld Hoogendoorn en hebben dit jaar ons oude (gas)fornuis, onze oude koelkast en de vaatwasser door dit bedrijf laten vervangen.
Wij zijn overgegaan op het koken op een inductiefornuis, en dit vereiste aanpassingen in de meterkast die de monteur van Hoogendoorn vakkundig en snel verricht heeft. Tevens zorgde hij ervoor dat Liander een afspraak met ons maakte om de meters voor de verzwaarde aansluitingen te monteren en de gasmeter te verwijderen.
Ook het plaatsen van de apparaten is door de monteurs snel en vakkundig gedaan. De monteurs waren vriendelijk en gaven een goede uitleg.

Marijke Dessing 11-12-2022

Dank aan Owen voor de installatie en de goede uitleg over het noodzalekijke apparaatje voor de televisie.

AH 11-12-2022

Heb al verschillende apparaten bij dit bedrijf gekocht. Altijd vriendelijk en professioneel advies gekregen. Ook deze keer. Apparaat goed geïnstalleerd wat een uitdaging voor de monteur was. Zeer tevreden.

Jan de Winter 11-12-2022

Vakkundige uitleg, men neemt ruim de tijd.Winkel ziet er keurig uit, vriendelijk personeel👍

L de Jong 11-12-2022

Electroworld is een winkel met goed advies, service en kwaliteit producten. Deskundig personeel. Mogelijkheid service aan huis.
Een winkel waar je beter kunt kopen dan online of grotere winkel ketens.
Ik beveel deze winkel aan.
Om bovenstaande redenen.

Teddy Dorlijn 11-12-2022

We zijn gewoon in de winkel geweest , en werden zeer goed geholpen....................................................................................

Wilma van Doren 11-12-2022

Zeer goede service.
En zeer flexibel!!
En zeer vriendelijke accurate monteur.
De vaatwasser was er in 3 dagen.
Ondanks de drukte.

Heel tevreden! Super!

Jaap 11-12-2022

Eerlijk verhaal niet sturen richting een keuze.
Goede uitleg, snelle levering, goede service.

D.Hoogkamer 11-12-2022

Leuke winkel veel keuze vriendelijke bediening goed geïnformeerd snelle service en vakmensen met installeren