Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Berend 30-07-2022

omdat ik een trouwe klant meer dan 30 jaar.dus is voor mij niet moeilijk.Goede service aardige mensen .

Lieke Wouda 30-07-2022

Goede uitleg gekregen over het gebruik van verschillende wasmachines en eerlijk advies ver welke bij ons past.
Ook bij levering nog een keer uitleg over de machine.

Martin 30-07-2022

Voor de inductiekookplaat moest de electricien even achter de broek aan gezeten worden voor een afspraak,
maar daarna verliep het vlotjes. Het electrapunt werd keurig geplaatst en enkele dagen dito de kookplaat.
Erg blij met het resultaat!

Gerrit Dekker 30-07-2022

Al ruim 35 jaar zijn wij klant bij deze electrozaak. Altijd prima service en altijd eerlijk qua informatie over aanschaffingen.

Charlotte 30-07-2022

Ben bijzonder tevreden met de goede service van de zaak Drieënhuizen! Ondanks dat bij hen ook personeelskrapte speelt hebben ze enorm hun best gedaan om snel een nieuwe wasmachine bij mij thuis te installeren! Daarnaast zijn het vakmensen met 💖 voor de zaak! Ik blijf levenslang klant bij hen!

Joop van Bree 30-07-2022

Al vele jaren klant (30jr) naar volle tevredenheid, goede & deskundige en betrouwbare firma.

Ingrid 30-07-2022

Na een paar jaar online te hebben geshopt, is het belangrijk de lokale ondernemers te steunen. Ook het persoonlijke contact, en het zien wat je koopt, vind ik belangrijk. De service was heel goed; een vriendelijke winkelmedewerker, snelle levering en goede service in huis bij de installatie. Geweldig gedaan.

Grillo 30-07-2022

Ik vind het van groot belang dat kleine steden zoals Steenwijk over genoeg winkels/middenstand beschikken, dat je dan ook nog erg goed en vriendelijk geholpen/ geadviseerd wordt en de prijs voor je aanschaf ook nog eens concurrerend is, maakt het plaatje rond! Gratis bezorging binnen een aantal dagen.

A de Boo Acda 30-07-2022

De mannen in de zaak inHeinkenszand waren heel attent en aardig en behulpzaam.
Wel vi d ik dat de montage kosten hoog zijn na aankoop van een koelkast en vaatwasser!
2maal €99 vind ik dan wel veel! Temeer omdat er legio zaken zijn die de montage gratis doen. Maar omdat ik de plaatselijke middenstand wil steunen heb ik daar toch voor gekozen.
Ik heb al vaker verleende diensten van deze zaak gehad en was daar ook heel tevreden over.
Groet Ans de Boo

Gerrit 30-07-2022

Voelbaar is dat er meegedacht en rekening wordt gehouden met de mening van de klant om tot een juiste aanschaf te komen.
We blijven dan ook trouw als hun klant dat is duidelijk.

Edwin meijer 30-07-2022

Altijd top service bij dit bedrijf.
Je voelt het ondernemerschap bij alles , van aanschaf tot installatie .
Kan het iedereen aanbevelen .

Lydia 30-07-2022

Het is net dat beetje extra, de service om al het inpak materiaal mee te nemen en later alsnog de oude koelkast op te halen zodra de nieuwe aan mag.
In de winkel zijn ze behulpzaam maar niet opdringerig. Ze nemen de tijd voor hun klanten

M.hartkamp 30-07-2022

Al meerdere producten gekocht vanwege de goede en vriendelijke service. Veel geduld bij uitleg bediening van deze producten. Deskundige,vriendelijke , nette monteurs. Snelle levering, en deskundige montage. Ook de monteurs kunnen geduldig en meerdere keren netjes bediening voordoen en uitleggen.kortom zeer tevreden.

Ton 30-07-2022

Onze vriezer was uitgevallen en we konden onze diepvriesproducten meteen naar de winkel brengen omdat ze daar een vriezer hadden die op de juiste temperatuur is.
Daarna is de monteur geweest en die heeft de vriezer bekeken en laten ontdooien en daarna is hij weer in gebruik genomen. De service was uitstekend.

Jos Cootjans 30-07-2022

De medewerker die ons adviseerde, deed dit op een overtuigende, maar tevens erg vriendelijke manier. Geen mitsen of maren en een helder verhaal m.b.t. vergelijking tot andere producten.

Johan 30-07-2022

hele fijne witgoed winkel in Apeldoorn waar je als klant goed geholpen word door een goede uitleg over de producten waarvoor je komt. en een prima service bij het plaatsen en bij storingen!!

W 30-07-2022

Hele vriendelijk service monteur.
Zeer tevreden ,
Heeft alles geïnstalleerd voor ons,
Top.dank je wel Elektro World in Wapenveld .
Tot de volgende aankoop,!!

Manon 29-07-2022

We hebben onze keuken apparatuur gekocht bij wout van Vlerken. We zijn vriendelijk geholpen en hebben overal goede uitleg over gekregen. Vorige week een nieuwe stofzuiger gekocht en ook hierbij een goede uitleg waarom deze stofzuiger aangeraden wordt. En het is echt een fijne stofzuiger!

L.C. de Jongh 29-07-2022

Hele vriendelijke verkoper die ons op verzoek in het Fries alles verteld. Snelle levering.

Monique v. d. Meijdenberg 29-07-2022

Ik vind de electro word een fijne winkel. Er werken kundige medewerkers, die je altijd proberen te begrijpen wat je wenst en hiervoor een oplossing zoeken.

Roland en monique 29-07-2022

Top mensen en top service. Erg vakbekwaam en zeer netjes qua montage van onze tv aan de muur. Daarna netjes uitleg en als ze weg zijn is het ook echt klaar toppie heel het team van Van der Poel electroworld.
Gr. Roland en Monique

Chris 29-07-2022

Erg vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Geven goede adviezen en extra informatie over producten. Ook goede nazorg met vragen die je later nog krijgt.

Ton en Lia van Schajik 29-07-2022

Wij vinden het prettig om in deze mooie winkel onze spullen aan te schaffen . De verkoper nam alle tijd voor ons . Bovendien was de levering van de nieuwe wasmachine supersnel . De volgende dag kon ik weer wassen , de oude machine ging retour . Dit is onze tweede aankoop bij Talsma , vorig jaar een geweldige vaatwasser met lift en onze droogtrommel die na 20 jaar aan de beurt komt , gaat ook zeker weer bij Talsma worden aangeschaft . Deze winkel zal ik zeker aanrecommanderen!

Martine Kerkhoff 29-07-2022

Ditmaal niet voor een webshop gekozen, maar voor Electro World Peursum in Katwijk. Wij wilden graag informatie over de aanschaf van een Sonos systeem. Naar volle tevredenheid voorgelicht en de Sonos gekocht met daarbij ook nog een tv..Dit laatste waren wij eigenlijk helemaal niet van plan!
Een paar dagen later kwamen de heren alles installeren. Dat had echt toegevoegde waarde. Als wij dat zelf hadden gedaan, dan waren wij een hele middag bezig geweest! Nu was het zo gepiept! Dank!

J. De Vos 29-07-2022

Als vaste klant altijd prima geïnformeerd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Denken mee met de klant