Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

K.Perret Gentil 26-06-2022

Ik ben al heel lang klant van Electro World Stadhouder en ben zeer tevreden

Erik B. 26-06-2022

Er wordt zonder zeuren gewoon gedaan wat afgesproken is. Bovendien wordt gemeld als er vertraging ontstaat en wat eventuele alternatieven zijn. Simpel gezegd, een prima winkel met uiterst plezierige en vakkundige medewerkers.

Mar 26-06-2022

Prima zaak goede service en keuze deze zaak kom ik al jaren.altijd zeer tevreden

Ruud 26-06-2022

Zeer goede service, erg vriendelijke medewerkers. Door eigen schuld iets misgegaan maar we werden toch prima geholpen.

Jeanine 26-06-2022

Snelle service dat weet ik te waarderen. Advies was goed en zo kocht ik telefonisch een nieuwe tv die een dag later al werd geïnstalleerd.

Ik snap deze vraag niet 26-06-2022

Ik kom al 50 jaar bij deze zaak. Altijd vriendelijk en meedenkend. En de levering is ook altijd perfect. Keurig volgens afspraak. De laatste 2 jaar veel vervangen. Alles gaat op een gegeven moment stuk.

Leslie 26-06-2022

Ik ben vaste klant geworden van electroworld. Puike service. Veel kennis en ervaring bij de monteurs.
Dit is een winkel waar de medewerkers luisteren, en de tijd nemen voor hun klanten.
Zeer goede service en nazorg bij aanschaf nieuwe apparatuur. Een winkel waarop je kunt vertrouwen!
Well done. Beoordeling een 10.

Ref 26-06-2022

Gisteren naar de electro world aan de Hesseplaats in Rotterdam geweest om zowel een wasmachine als droger te kopen. We zijn in deze winkel heel netjes geholpen en uitstekende informatie gekregen over de verschillende machines. Uiteindelijk gekozen voor Samsung apparatuur.

We zijn zeer tevreden over deze winkel

L.j. wolters 26-06-2022

Reparatie van afwasmach8ne is zeer goed en vakkundig door vriendelijke monteur uitgevoerd

Gerrit 26-06-2022

We werden goed geïnformeerd en er werd ruim de tijd genomen. Onze keuze voor deze winkel werd bepaald door meer factoren. We zijn hier al heel lang klant mede door de geboden service. We kopen zoveel mogelijk bij lokale winkels. Het product dat we gekocht hebben sprak meer aan dan vergelijkbare producten in andere winkels.

Albert 26-06-2022

Moderne winkel met kwaliteit en producten van nu. Met de positieve sevice en klantgerichtheid van toen. Top.

Ria 26-06-2022

Zeer snelle levering een zeer vriendelijke medewerker stond ons te woord en heeft ons meteen een nieuwe Airfryer mee gegeven.

Alexander 26-06-2022

Friendly, competent, and professional. Worked swiftly, suggested installation options, and cleaned up their working space after the installation.

Hicham Setoui 26-06-2022

Fijne winkel. Geeft je ruim de tijd om na te denken over de aankoop zonder druk uit te oefenen en geeft goede uitleg.

Hans 26-06-2022

Je wordt er altijd prettig geholpen door vakkundig personeel. Prima advies en de service staat hoog in het vaandel.

Richard P 26-06-2022

Van Leeuwen is al jaren een enorm begrip in Wateringen en de verre omtrek ervan. Het vakmanschap, service en vriendelijkheid is altijd erg goed. Mooie winkel met goede artikelen.

Rene 26-06-2022

Producten staan netjes in een rij te wachten op een koper. Het team staat je keurig te woord en geven goede uitleg. Fijn is ook dat ze je niet de duurste producten proberen aan te smeren. Ook de garantietermijn wordt niet vergeten

Mevr M Hoekstra-Mulder 26-06-2022

Alles correct en zakelijk .Vlot geregeld zonder poespas .Wij vonden het super goed zoals de fa Tolner de wasmachine bij ons heeft afgeleverd en ge installeerd

R. Zegers 26-06-2022

Ik wordt iedere keer goed geholpen en krijg een eerlijke prijs en TOP service. En dat gewoon bij de locale ondernemer.

De jonge 26-06-2022

Wordt vriendelijk geholpen met kennis van zaken
Duidelijke uitleg. Levering vlgs afspraak
Van harte aanbevolen 👍👍👍

Edwin 26-06-2022

Goede nette service, doen wat ze zeggen, en leveren op tijd zoals afgesproken.
Ook is de service als er iets niet klopt goed, en wordt je als klant gehoord, en lossen zij je probleem goed op. Super vriendelijk personeel en nog echt klant gericht.

Edward 26-06-2022

Snel, vakkundig en vriendelijk. Wij hebben gemerkt dat de service bijzonder klantgericht is en daarom komen wij daar graag terug.

J.H. van den Berg 26-06-2022

Keurige behandeling in de winkel. goede uitleg en vakkundig advies en ....snelle levering!!! De shop werd mij door diverse mensen aangeraden en o.a. ook door de technische dienst van het verpleeghuis Ter Reede, waar ik gebruik van kan maken als bewoner ven Residance Vredehof.
De bezorging was keurig binnen de afgesproken tijd. Deze shop is zeker een aanrader!!!!!

Biewenga 25-06-2022

Heel correct en snel en doen waar ze voor staan. Ik kan gewoon niet meer verzinnen

Christa 25-06-2022

Van de poel in Zundert hebben wel zo’n goede service en kwaliteit kom er al 20 jaar