Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

John 29-05-2022

Nieuwe klant en ook nog eens mijn beursje vergeten. Kreeg mijn aankoop gewoon mee 'op rekening'.
Top service en ook nog eens snel en goed geholpen!

Frans Drost 29-05-2022

De producten zijn geweldig en de service is fantastisch!
Ik ben vaste klant bij de witte hal en zal dat ook absoluut blijven .

Jan 29-05-2022

Goed bereikbaar, snel een afspraak kunnen maken om probleem met onze droger te analyseren. Daarna onderdelen direct besteld, vervolgens met de nieuwe onderdelen onze droger gerepareerd.

S.Koetsier 29-05-2022

Super service, voor een goed advies en een goede prijs-kwaliteit verhouding is dit het juiste adres

Ludi.Ammerlaan 29-05-2022

Ik vind het een hele goede zaak je word er heel goed geholpen en je hebt in de kortste keren je spullen in huis,ik zocht een wasmachine uit en voor ik goed en wel thuis was werd de machine al gebracht.en vorige maand een droger

J.Sprokkereef 29-05-2022

In de winkel werden wij zeer vriendelijk ontvangen en na uitleg over onze aankoop wensen, werden de zelfde dag onze wensen geleverd en aangesloten. Een kookplaat en oven vervangen en de lekkende kraan vernieuwd. Dit alles binnen 5 uur. Dat is gewoon top service.

Scholten 29-05-2022

Goed advies gekregen en correcte afhandeling ook wat betreft levering. Voelt zeer vertrouwd en konden hierdoor snel beslissen. Fijn personeel en respectvol in de omgang.

Jan Manderfeld 29-05-2022

Lang gezocht naar een vervanger voor de oude Siemens oven/magnetron . Bij uitgestelde levering door fabrikant steeds op de hoogte gehouden van het uitstel. Snelle en vakkundige montage na levering. Oude oven mee en ook als het verpakkingsmateriaal. Zo krijg je een tevreden klant die zeker weer terugkomt voor een indien nodig nieuwe aankoop.

rene van de vrugt 29-05-2022

Snelle en zeer vriendelijke service zeer mee meewerkend.
Ik kom er al jaren voor mij electronische apparaten.

Bert van der Molen 29-05-2022

Zeer vriendelijk en geduldig, helemaal top! verkoper kwam op de afgesproken tijd het probleem bekijken en heeft ons op een perfecte manier geadviseerd.

Hans Kanters 29-05-2022

Fijne winkel,met een verkoper die we al jaren kennen.We hebben er al koelkast vriezer droger van.Nu een hele mooie samsung 55 inch. tv
We gingen voor een andere maar verkoper ....... adviseerde om deze te nemen ivm beeldreflectie.Nou moet zeggen echt geweldig!
Wat een beeld we zijn er nu al kei blij mee!
Top gedaan Electroworld ..........!

Andre Kamstra 29-05-2022

Fijne service door persoonlijke benadering en snelle levering. Daarnaast een eerlijk advies op maat naar onze wensen mbt het product. Op een vrijdagmiddag gekocht en zaterdagochtend geleverd met service en advies van de vriendelijke medewerker.

Geyik 29-05-2022

De levering van de vaatwasser Bosch was heel snel plus netjes geïnstalleerd.

Pino 29-05-2022

Al verschillende producten bij Weterings Hoevelaken gekocht. Ze nemen uitgebreid de tijd in de winkel voor je. Ze geven duidelijk uitleg en denken met je mee in wat het meest aansluit aan je wensen. Zelf de producten meenemen is mogelijk maar in sommige gevallen (zoals bij aanschaf van onze tv en beveiligingscamera’s) de mogelijkheid om dit door de monteur te laten installeren/instellen. De monteur gaat pas weg wanneer alles werkt en in ons geval kwam deze een uur later terug toen deze het niet leek te doen. Maar dit bleek niet het geval en dat was dan ook geen probleem.

Ron van Berkum 29-05-2022

Keurig geholpen bij het uitzoeken van televisie,snelle levering je voelt je daar als klant echt koning echt goede service .
En vriendelijk personeel 👍

Chris van der Linden 29-05-2022

Prima ontvangst met deskundige uitleg.
Aflevering ook volgens afspraak.
Tevens steunen wij hiermee de plaatselijke ondernemers.

Mevr.B.Gobel 28-05-2022

Goed advies gekregen. Straalt vertrouwen uit. Direct gezegd dat we als we nog iets nodig hebben zeker in deze zaak terug komen.

Martin 28-05-2022

Deze aankoop toevallig gekocht in de nieuwe winkel van Jan Berkvens. Al heel veel jaar tot volle tevredenheid komen wij graag bij Jan Berkvens Elektro World.

Medemens 28-05-2022

Op advies van een vriendin belde ik Electroworld Sliedrecht omdat ik goedkoop een droger bij hen kon kopen voor een 7-tal Oekraïners die bij ons in het dorp komen wonen. Helemaal goed gegaan. Zij hebben hun hart op de goede plaats!

Jan Willem 28-05-2022

Wat ben ik fijn geholpen! Kom absoluut terug naar deze winkel. Heel erg tevreden.

Eric 27-05-2022

Super netjes geholpen. Kwam voor de wasmachine en heeft ook meteen naar de afzuigkap gekeken. Beide netjes gemaakt

tevreden klant 27-05-2022

Goed advies, nette prijs en prima service. We komen hier al jaren...................

Janssen 27-05-2022

Een duidelijk verhaal en geduldig in uitleg. Snelle levering. Zorgvuldig is de oude vaatwasser verwijderd waarbij er voorzichtig te werk werd gegaan om beschadigingen aan de keuken zelf te voorkomen. alles werd netjes achter gelaten. Goede service.

Duimelaar 27-05-2022

Leuk en goed geholpen. Service snel en goed. Via telefoon besteld, week later geplaatst en was meteen goed.

huig 27-05-2022

hier al meerdere dingen gekocht en service is gewoon heel goed de wasmachine is netjes in de schuur gezet en de wasdroger er bovenopen bleek de kraan ook nog kapot te zijn maar die hebben ze ook gelijk vervangen .netjes gedaan