Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Machteld van Straaten 06-10-2022

Alleen telefonisch en per mail contact gehad, maar razendsnelle en goede service.

Mar 06-10-2022

Altijd prima service en deskundig advies ook bij plaatsing en vriendelijk en deskundig.

henk 06-10-2022

prima site, overzichtelijk en prijzen zijn conform verwachting.
duidelijke zoekfunctie , artikelen zijn snel te vinden , al met al , Electroworld webshop is helemaal top :)

Ben Martens 06-10-2022

Philips TV bezorgt op 26 september 2022. Problemen bij dagelijks terugkeren van foutboodschap (hernieuwen beeldscherm 10 minuten wachten). 4 oktober is medewerker van Rookes Rietman, Schalkhaar geweest en heeft naar zijn zeggen het probleem opgelost. Dit is echter niet het geval. E-mail gestuurd om nogmaals te komen en het probleem op te lossen. Nog geen reactie en Rookes Rietman is telefonisch slecht bereikbaar. Wij wachten op een correcte oplossing van dit probleem.

Wesley Schell 06-10-2022

Nette en goede uitleg in de winkel voor het uitzoeken van een wasmachine. 2 dagen later netjes bezorgd en aangesloten volgens afspraak en oude apparaat meegenomen.
Topservice van elektroworld duiven 👍🏻👍🏻

Theo Verhoeff 06-10-2022

Tevoren gebeld, ruim op tijd, buiten uitgepakt, en snel geïnstalleerd. Dat alles de twee zeer vriendelijke monteurs. Hulde!

Ed 06-10-2022

Goede service door EW De Lier, nieuwe inbouwkoelkast netjes geplaatst. Vorige witgoed aankopen ook goed geregeld.

M. Taal 06-10-2022

zoals we ook al telefonisch hebben gemeld zijn wij wederom heel erg tevreden met de manier waarop wij te woord zijn gestaan alsook met de service bij aflevering van de televisie. Bovendien zijn wij heel erg geholpen bij de aansvhaf van een nieuwe wasmachine, die na 2 1/2 jaar kapot was. Geen moeite teveel.

Maurice 06-10-2022

Duidelijk en klantvriendelijk. Had nog een vraag en de medewerker stond me goed te woord. Top!

AL 06-10-2022

Goede service en deskundig personeel. Klantvriendelijk. Mooie winkelinrichting. Is nog steedse de winkel zoals die vroeger was (vorige naam) en vertrouwd.

familie Groot Breteler 06-10-2022

Perfect geregeld, onderdelen moesten besteld worden en dat heeft even geduurd. Monteur was echter super netjes en ook kundig.

LC 06-10-2022

Top gedaan mannen. Huishouden is weer helemaal tevreden.
Media is weer flying.

LC.

Jan 06-10-2022

Prima advies, keurig op de hoogte gehouden van levering, nette plaatsing en goede uitleg

WC 06-10-2022

Goed geholpen door Ron, prijsverschil met samsung opgelost.
Top winkel.

Stephan 06-10-2022

Op zoek naar een koelvriescombinatie, goed geadviseerd en de week erop op de plaats waar hij moest staan geïnstalleerd en uitleg gegeven.

Wil Mulder 06-10-2022

Wordt prettig geholpen. Veel keuze en houden zich keurig aan de afspraak. Vlotte levering

Vd salm 06-10-2022

Wij gaan al jaren voor dit bedrijf..niet alleen voor het uitgebreide assortiment ..maar de ouderwetse service ,klantvriendelijk ..en meedenkend..is wat we bij de "grote" bedrijven niet vinden en krijgen,en bij vogel wel!

Wendy 06-10-2022

Goede uitleg en advies met het maken van de keuze van mijn koffiemachine.
Medewerkers zijn vakkundig top.

G vd glind 05-10-2022

Fijne winkel waar je goed geadviseerd wordt. Warmtepompdroger gekocht. Ook fijn dat ze aan huis komen voor onderhoud/reparaties. Snelle afhandeling/ leveringen. Bestellen via de site (vriezer) verloopt ook goed. Zeer tevreden dus.

Johan Stoof 05-10-2022

Ik werd snel geholpen en aan diverse vrieskasten voorgesteld. Ik zocht een duurdere stillere versie maar die was alleen online te zien. Heb een visitekaartje gekregen en thuis opnieuw gezocht naar mijn bedoelde vrieskast en via een email besteld bij de winkel. Snel antwoord en tevens de leverdag en tijdsblok. Vandaag netjes, reeds ontdaan van verpakking (dus geen piepschuimrotzooi in huis), bij mij neergezet. Het ziet er strak en netjes uit en is klaar voor het invriezen. Laat de winter maar komen. Prima service.

T.Vogelaar 05-10-2022

Na online bezoek op de site, zijn we in de dichtstbijzijnde winkel gaan kijken.
Zeer prettig en deskundig geholpen en we hebben gelijk onze bestelling gedaan.
Er is meteen een leveringsafspraak gemaakt en de bezorging is prima verlopen.
Helemaal top!

Willy 05-10-2022

Prima en eerlijk advies zonder opdringerig over te komen. In eerste instantie had ik een andere mening, maar door de heldere uitleg ben ik toch voor een ander product gegaan.

j.paquay. 05-10-2022

een goede afhandeling van het helpen van een klant. zijn erg tevreden met het gesprek met de verkoper.

Hoppenbrouwers etten leur 05-10-2022

Duidelijke uitleg men dacht mee voor meerdere opties ivm zoeken naar een inductie kookplaat die gelijk kon worden geleverd in deze tijd met de hoge gasprijs wel erg fijn om zo geholpen te worden

Rene Timmermans 05-10-2022

Verkopers die zeer goed geïnformeerd zijn op technisch vlak en zeer prettig in de omgang