Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

RR 30-05-2022

Electro World Oosterhof bevindt zich al ruim 75 jaar in het centrum van Steenwijk, dus lekker dichtbij!
Verder heeft de firma Oosterhof een gevarieerd scala aan apparatuur, er is personeel die weet waar ze het over hebben, en geven de klant een goede uitleg.
De service staat hoog aangeschreven bij de firma, niets is teveel.
Dus met ander woorden een top bedrijf!

CFHdG 30-05-2022

In de winkel heel goed advies gekregen! Installatie van apparatuur is vlot en netjes afgewerkt! Vriendelijke en kundige monteurs, keurig werk afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Marlies 30-05-2022

We kwamen voor een koffiezetapparaat voor onze zoon die gehandicapt is. Kregen goede uitleg over de mogelijkheden van de machine. Dat deze goed te bedienen was ondanks zijn handicap.
Alle uitleg die we kregen was goed duidelijk. Uiteraard de machine gekocht .
Prima service geleverd.

Erwin 30-05-2022

Vriendelijk, flexibel en deskundig. Keurig geholpen en mooie aanbieding. Zeer tevreden

Rachèl Jongen 30-05-2022

Afgelopen Zaterdag zijn mijn nieuwe Bosch wasmachine en droger geleverd.
De bezorger was ontzettend vriendelijk en heeft mij beide apparaten geïnstalleerd en erna een goede uitleg erover gegeven.
Van te voren ben ik goed geholpen in de winkel om mijn keuze te bepalen.
Er is een wereld voor mij open gegaan, wat een ontzettende fijne apparaten. Zuinig in gebruik en makkelijk te bedienen en van alle functies voorzien. Wassen en drogen is nog nooit zo leuk geweest!
Bedankt voor de goede service!

A.Gelissen 30-05-2022

Eerlijke uitleg product en goede installatie en service geleverde producten hierdoor klant bij jullie al jaren

R. Bast 30-05-2022

Heel vriendelijk personeel, ben goed geholpen en er werd uitgebreid de tijd genomen om me te adviseren. Snelle levering van de producten.

ad vugts 30-05-2022

zijn al jaren klant bij hoppenbrouwers .
altijd netjes geholpen
ook al betaal je iets meer dan bij andere zaken .

Frank Geleijns 30-05-2022

Goede service en heldere uitleg. Soms prijzig maar de service is ook wat waard.

rob 30-05-2022

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Staat klant nog centraal en wordt meegedacht
Aanrader !

Roos 30-05-2022

Goede service, vriendelijk personeel.
Ze staan voor hun producten. Wanneer een product kapot gaat helpen ze je goed en deskundig

Tillmann 30-05-2022

Je wordt altijd snel en goed geholpen, goede service en klantvriendelijkheid.

Gerard 30-05-2022

Goede voorlichting bij aanschaf apparatuur, goede apparatuur en aansluitvoorschrift

Wiek van Gilst 30-05-2022

Snelle offerte ontvangen, 2 dagen later geleverd en telefonisch contact gehad.

Erica Bal 30-05-2022

Electroworld Radio Vos in Numansdorp is een uiterst prettige winkel om te kopen. Deskundig en vriendelijk personeel. Wij hadden onlangs ineens een probleem met de tv op de slaapkamer. Radio Vos kwam de volgende dag al langs en heeft het euvel verholpen. Uiteraard volgde de rekening maar de service was ontzettend snel. Wij kiezen al jaren in volle tevredenheid voor Radio Vos.

S de Waal 30-05-2022

Wanneer ik de service nodig heb van elektro word van Drongelen (ook bedrijfsmatig) staan ze altijd direct klaar en komen de gemaakte afspraken telkens meer dan goed na.

Nicolle 29-05-2022

ik had voor deze shop gekozen omdat ik begreep dat er sprake zou zijn van snelle levering. is niet helemaal goed gegaan maar wel telefonisch goede afspraken kunnen maken

G. Stekelenburg 29-05-2022

Zeer prettig personeel, staan je keurig te woord en komen afspraken na.
Telefonisch besteld en de vragen die ik had werden goed beantwoord.
Koel-, vriescombinatie Samsung keurig op zijn plaats gezet en de oude mee teruggenomen en (zeer prettig) levering op de afgesproken tijd.

Tonny 29-05-2022

Mooie winkel, goed gesorteerd en vriendelijk en kundig personeel.
Snelle afspraak met monteur of elektriciën om in te bouwen.

E. van der Horst 29-05-2022

De mensen van Electroworld zijn vriendelijk én ze adviseren met kennis van zaken. Artikelen worden vlot besteld.
Onderhoud is bij hen ook altijd dik in orde.
Een "ouderwetse" vakman dichtbij!!

Egbert Kattenberg 29-05-2022

Deze shop wordt plaatselijk vertegenwoordigd door mensen waarvan bekend is dat Service bij hun sowieso hoog genoteerd staat. Daarnaast koop ik graag plaatselijk. Niet op de laatste plaats; je wordt altijd op heel correcte en vriendelijke wijze te woord gestaan.
Het door mij aangeschafte product moest worden bezorgd (een koelkast neem je niet 'zomaar' even mee) en het afgesproken tijdvak waarin dat zou gaan plaatsvinden werd keurig nagekomen. De koelkast werd keurig op de plek gezet en gereedgemaakt voor gebruik. Het enige dat ik te doen had was na verloop van tijd de stekker in het stopcontact steken.
Het ding functioneert uitstekend.

Marc 29-05-2022

Netjes geholpen bij de keuze van ons artikel.
Mocht er toch iets niet naar wens zijn mag je altijd terugkomen om te ruilen of te retourneren.

L Yzewyn 29-05-2022

Goede uitleg ( vooral de technische informatie ) in de winkel en snelle levering

René 29-05-2022

Heb netjes en gemakkelijk korting gekregen op hun verkoop prijs, omdat online de prijzen lager liggen!

Gré Ev 29-05-2022

Zeer betrouwbare winkel met een service waar je op kunt bouwen. Hebben in het verleden o.a. onze koelkast, gasfornuis , BluRay-speler en wasmachine bij deze winkel gekocht, dus voor ons een logische reden om ook de Inventum Airfryer hier te kopen.