Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Mw D.A. de Jong - Poos 02-01-2022

Deze shop was bij ons al bekend als klant. De eerste levering was geen succes omdat de betreffende wasmachine lek was. N.aar aanleiding daarvan hebben wij een nieuwe Bosch wasmachine gekocht en deze is Vrijdag 30 December j.l. hier weer aangesloten.
Situatie was even minder aangenaam maar is goed opgelost.

Laura 02-01-2022

Erg tevreden over de service! Tijdens het (telefonisch) bestellen ben ik goed geholpen. De medewerkers die onze droger kwamen brengen waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben de droger geïnstalleerd en goede duidelijke uitleg gegeven over hoe de droger werkt. Kortom erg klantvriendelijk, dus heel tevreden!

Maarten 02-01-2022

We zijn snel en vakkundig geholpen, de installatie verliep soepel en ging vergezeld van heldere uitleg.

M j Speijer-sturm 02-01-2022

Super snelle levering en service van een vervangend onderdeel vanonder wasmachine

Vincent 02-01-2022

Gebeld voor reparatie van NEFF vaatwasser. Binnen 2 dagen afspraak gepland. Vaatwasser was snel gerepareerd voor nette prijs

Vrolijk 02-01-2022

We ontvangen altijd een hele goede service bij de aankoop van de apparaten die we bij Ava electro hebben aangeschaft de prijzen zijn correct en het wordt netjes geïnstalleerd.

Riky Bakker 02-01-2022

Het is al jaren mijn winkel prima service en aardige mensen mijn kinderen gaan er ook altijd heen op aanraden van mij

Andre 01-01-2022

Vriendelijk, verstand van zaken dmv een compleet team, service gericht. Grt.Andre.

Trudy 01-01-2022

Goede service en - klant vriendelijke informatie door het personneel.
Snelle bezorging

Riétte Winkens 01-01-2022

Dit kwam name door het zeer servicegericht handelen vam de plaatsingsmonteur.

Helene Bontje 01-01-2022

Ontzettend goede service, snel en betrouwbaar.
Zeer vriendelijk personeel.

Lia 01-01-2022

Super snelle service. Vervanging van onderdeel wasmachine was snel geregeld.

Fam Derksen 01-01-2022

Wij zijn al jaren klant bij Hamer , ondanks ,dat wij daar niet in de buurt wonen , het is gewoon heel prettig om daar te kopen.
Gewonen mensen zeer behulpzaam met duidelijke uitleg en je kan altijd bellen voor nog meer duidelijkheid.
Kortom ėėn van de weinige zaken waar dat nog gedaan wordt.
Klasse !

TvdB 01-01-2022

Ik werd goed geholpen in de winkel. De voorlichting was goed, er werd gevraagd naar het beoogde gebruik, en daar werd het advies op afgestemd. Vervolgens was de installatie thuis vakkundig en snel geregeld. Deze winkel gaat mij zeker terugzien!

Wiersma 01-01-2022

Fijne winkel en goed geadviseerd over de verschillende producten.
Een goede keus kunnen maken voor televisie en soundbar.
De televisie en soundbar zijn keurig geïnstalleerd.

xxx 01-01-2022

Een vriendin had gezegd dat jullie service heel goed was en dat klopte! Mijn oorspronkelijke melding per mail was eerst blijven liggen, maar werd vervolgens goed opgepakt.

Jan van Ingen 01-01-2022

Ondanks de strikte Corona regels die men bij Hoppenbrouwers nastreeft werd mij toch de gelegenheid gegeven om een muurbeugel voor mijn nieuwe Sony TV ( Ook via Hoppenbrouwers) aan te schaffen. Er was slechts 1 telefoontje met het juiste TV typenummer voor nodig. Heel blij mee. Dank jullie voor de geboden service.

Annelies 01-01-2022

Vriendelijk en kundig afspraak voor reparatie gemaakt.UItstekende en vakkundige monteur met vervangend materiaal geweest.
Snel verholpen en ben goed geadviseerd.

Danny 01-01-2022

Prima service en duidelijk advies m.b.t. het wel of niet laten repareren van onze afwasmachine. Het werd uiteindelijk een nieuwe afwasmachine. Deze kon snel geleverd en geïnstalleerd worden. Al met al heel erg tevreden!

Henny Wolferink 01-01-2022

Prima service en snel gereageerd en goed afgewikkeld . Bravo en dat in deze moeilijke tijd !

Smits 01-01-2022

Uitstekende informatie over het product gekregen waar we interesse in hadden .De medewerker dacht mee en mede door zijn advies konden we een juiste keuze maken .Ook de levering was snel geregeld.Deze medewerkers hebben zeer vakkundig en netjes het product geplaatst .We zijn dan ook zeer te spreken over de service.Een echte aanrader.

Aerts Patrick 01-01-2022

Super snelle service! Zeer vriendelijk als altijd!
Computer die dezelfde dag besteld was , had ik de dag erna nog ondanks de lockdown
Ondanks het moeilijk verkrijgen van laptops , hebben ze actief meegezocht naar een laptop

Top service dikke 11/10!!

Elseline 01-01-2022

Geweldige service. Denken met je mee. En de monteur die de nieuwe koel/vriescombinatie kwam plaatsen heeft keurig werk geleverd! Zeer blij mee.

Lucas 01-01-2022

Keurig geholpen en juist advies gehad met aanschaf wasmachine en droger. Snelle en zeer correcte levering. Aanrader.

Fam van Houwelingen 01-01-2022

De service van Passe in Sliedrecht een 10. De informatie op de algemene website een 5. Er wordt vermeld indien voor 22.00 uur besteld binnen twee werkdagen in huis. Maar dit is absoluut niet waar! Dat zou alleen maar het geval zijn als het artikel toevallig in de winkel staat die je kiest.
Het duurde dus 5 werkdagen!