Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Adisa 21-07-2022

Ze nemen altijd tijd voor de klant en geven een goed en nuttig advies, helpt enorm bij een keuze te maken

G.N 21-07-2022

Vriendelijk en zeer vakbekwaam personeel.
Garantie en service na aankoop is ook altijd uitstekend en de prijzen van de artikelen zijn goed te noemen.

Cees 21-07-2022

Afspraak nagekomen en keurig op tijd geleverd, aangesloten en korte uitleg. Zeer net werken bedrijf met vriendelijk personeel.

Stefaan Bleyenberg 21-07-2022

De hoofdreden voor keuze van deze shop is de ligging van de shop. Voor mij was dit een eerste kennismaking. Genoeg, behulpzaam, geduldig, beleefd en vriendelijk personeel. Bestellingen, leveringen en plaatsen is verlopen zoals beloofd.
Steeds werd ik op de hoogte gebracht van de (aangepaste) tijdschema's enz.
Van mijn kant: geen klachten!

Bert den Boer 21-07-2022

Staan als gewoonlijk klaar zoals afgesproken, Klantvriendelijk en erg betrouwbaar, top bedrijf!

Fam. H.A. Vos 21-07-2022

We kunnen anders niet zeggen dan TOP!!!!'S Morgens gebeld en al direct in de loop van de dag een monteur om ons te helpen!!!

FamilieFranssem 21-07-2022

Hele goede service , snelle levering van het product wat gekocht is.
Duidelijke uitleg , belangrijkste is zeer vriendelijke mensen

Leemans uitvaarverzorging Made - Hank 21-07-2022

Net personeel, vriendelijk en aandacht voor hun cliënten.
Zeer aan te raden als je iets op Electro-gebied nodig hebt

Wim 21-07-2022

Nadat de koelkast bij de winkel was afgeleverd is er een afspraak gemaakt om deze te installeren.Men houd zich aan de afspraak en de Installatie was perfect en snel

Humpiez1968 21-07-2022

Ik kreeg goed advies en hulp bij het inladen. Hulp was snel en persoonlijk.

Marian 21-07-2022

Super geholpen. Fijne, eerlijke en duidelijke uitleg. Niet opdringerig. Gewoon rustig.

H lenkens 21-07-2022

Ik vindt het een mooie shop met vriendelijke mensen
Ik heb gekozen voor deze shop omdat ik de lokale winkeliers steun

M. Snijders 21-07-2022

Snelle afspraak kunnen maken voor de reparatie van een defecte vaatwasser. Toen de monteur eenmaal de vaatwasser had gemaakt, wilde hij ook nog naar de wasmachine kijken en heeft daar ook een probleem bij opgelost. Zeer tevreden over de goede service dus.

Stephanie 21-07-2022

Ik bestel al jaren producten bij bunschoten zowel prive als zakelijk en de service is altijd top!

Jc op het Veld 20-07-2022

Duurde leer dan 5 weken voordat de rzparatie kon worden uitgevoerd. En dat bleek een werkje van 15 minuten. Naasr de kostten van het onderdeel 150 euro arbeidsloon. Nogal pttig....

Tjitte Post 20-07-2022

helemaal tevreden over Talsma Electro World Dokkum, je wordt hier echt als klant behandeld, ze luisteren echt naar jou wensen.
daarnaast is de service geweldig en doen ze absoluut niet moeilijk. gewoon weg niet te vergelijken met die grote concerns waar je meer een nummer bent.

G.P.Veltrop 20-07-2022

Altijd een goede uitleg bij een aankoop .
Nemen hier echt de tijd voor .
Voor ons een top bedrijf .

Rein en Petra an Dam 20-07-2022

Onze droger ging kapot. Een monteur heeft de droger gerepareerd, maar 3 weken later is de motor overleden.
We kregen direct een offerte voor een nieuwe droger met diverse types aangeboden. We hebben uiteindelijk een nieuwe Miele droger besteld bij Hartelust. Binnen een week wordt de nieuwe droger geleverd.
Uitstekende service en de factuur vd reparatie van de droger van 3 weken geleden hoeven we niet te betalen.

p.hulsbosch -vogelenzang 20-07-2022

Snel,goed,makkelijk en betaalbaar. Geen omkijken naar.Geinstalleerd en oude kapotte apparaat mee teruggenomen. Klasse !

Hoppenbrouwers-Udenhout 20-07-2022

Onze Tv,6 maanden oud,LG Oled,heel blij mee. Maar ik moest batterijtjes hebben voor de afstandbediening en die kocht ik daar.
Ik vertelde toen dat ons beeld af en toe stilstond terwijl `t geluid verder ging.
Geen probleem,kwamen wel even kijken. Na bezoek monteur hadden we dezelfde dag al een factuur gekregen v/h bezoek !
Maar,`t heeft niets opgelost,nog `t zelfde probleem. Laten wij nu gedacht hebben dat dit `n garantiegeval was !
Fijn dat ik nu op deze manier mijn teleurstelling kan laten blijken.

Aldert 20-07-2022

Onze 25 jaar oude keramische (inbouw-)kookplaat ging kapot. Om ons op een nieuwe te oriënteren begaven wij ons naar Electro World Harderwijk. Daar werd geregeld dat er een medewerker kwam meten om te zien welke kookplaat voor onze keuken geschikt zou zijn. Dat is gebeurd en kort daarna kregen we een aantal keuzemogelijkheden. Vervolgens hebben wij onze keuze gemaakt en toen het apparaat binnen was, is er een afspraak gemaakt tot plaatsing. Ook dit is wel naar tevredenheid verlopen. Uiteindelijk hebben wij ruim twee weken zonder kookmogelijkheid gezeten. Een beetje jammer was dat we de toegezegde tijdelijke kookplaat om deze periode te overbruggen niet gekregen hebben.

Ine 20-07-2022

Zowel bij aanschaf van nieuwe apparatuur als onderhoud, kun je op ze rekenen. Zeer correct!

Janneke de Gruijter 20-07-2022

Staan altijd klaar. Je wordt zo snel mogelijk geholpen. Vaak dezelfde dag alles weer in orde! Bijzonder vriendelijk.

F.R. van Doorn 20-07-2022

Verkoper verplaatste zich prima in mijn wens/ situatie.
Tevreden met aangeboden apparaat.
Keurig nette monteur voor de inbouw.
Prima afwerking.

Ronny Masselink 20-07-2022

Door het goede advies van het personeel kwam ik al snel achter wat het beste mij mij paste.