Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

hans 14-08-2022

echt complimenten voor deze winkel. ik wilde een airco kopen, ik kreeg een goed advies. omdat ik zo 100 meter verderop woonde en dit product erg zwaar is, stelde de verkoper voor om even met te lopen met een steekkar. samen hebben we de airco via de trap naar boven gebracht.
waar maak je dit nog mee, ik was er wel heel erg gelukkig mee.

Rob 14-08-2022

Prettig personeel dat hulpvaardig is en ook duidelijk de voor- en nadelen van apparatuur aangeeft.

Marijke 14-08-2022

Geweldig vakkundig geholpen. Ze denken met je mee en samen komen we tot de beste oplossing super !!!

Jos 14-08-2022

Snel en vriendelijk geholpen toen onze wasemkap er mee ophield. Er werd ook rap een diagnose gesteld om te kijken of deze nog gerepareerd kon worden. Toen dit niet het geval bleek werd er een passend alternatief geboden.

B de koster 14-08-2022

Het product vond ik hier
Vriendelijke geholpen
Goed op de hoogte gehouden
En netjes bezorgd vriendelijke man

Johanneke 14-08-2022

Goede en eerlijke snelle service. Toen de deur van mijn koelkast kapot was en niet dicht kon, werd er zeer snel hulp geboden. Ook werd er op een eerlijke manier meegedacht om mijn kosten niet hoger te maken dan nodig was. Ik ga een volgende keer zeker terug naar dit bedrijf waar ze eerlijk advies geven.

Stefan 14-08-2022

Deskundig advies in de winkel en erg klantvriendelijk. Het nodigt uit hier vaker te kopen.

van der Zanden 14-08-2022

Heel goed advies gekregen van deskundig en vriendelijk personeel
Erg tevreden met de aankoop en ophangen van onze nieuwe tv met soundbar.

GB 14-08-2022

Bij aankoop uitgebreide en goede informatie. Nette levering op afgesproken dag en tijd.

Betty 14-08-2022

Bij binnenkomst netjes ontvangen goede uitleg over een nieuwe droger. Verschillende modellen gezien die bij ons huishouden past. Direct mail ontvangen met orderbevestiging en een betaallink. Als de droger bezorgd is kunt u betalen. Perfect de droger kwam op de afgesproken tijd en werkt prima.

Zal hier zeker terug komen voor mijn witgoed.

Ed C. 14-08-2022

Uh.... wat beoordeel ik hier nu? De winkel of de webshop?
In ieder geval, de winkel is super. Uitstekende service, vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht en hoewel in een winkel altijd slechts een deel van de mogelijk te leveren producten kan worden getoond is de selectie zeer uitgebreid en divers. Zoals de 'oude' slogan nog altijd geldt: "Voor Elck Wat Wills".
De webshop is goed toegankelijk en ook hier een verzameling van prima producten. Minder persoonlijk. Maar gemak dient de mens en je hoeft je stoel er niet voor uit te komen als je dat niet wilt.

W.J. van der Lee 14-08-2022

Artikel niet in voorraad, vervolgens besteld, en de andere dag artikel
opgehaald. Alles ok.

Gail kriegl 14-08-2022

Vriendelijke, duidelijke service met volledige uitleg van het product. Zeer aanbevolen om hier u elektrische goederen te halen. De persoonlijke klantenservice is er ook uitstekend!

Ramon Hermans 14-08-2022

Geweldig geholpen door deze vriendelijke mensen en de koffie is er heerlijk!
Bedankt en tot de volgende aankoop!

Hilde Kokshoorn 14-08-2022

Super service van Electroworld Baarn. vakwerk en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. En goede spullen. Kortom: alleen maar positief!!!

J.Warmerdam 14-08-2022

Goede voorlichting. Laat mogelijk heden zien en vertellen duidelijk wat de voor en de nadelen zijn. Daar naast prima aan huis geleverd . Echt top

Tenorsax 14-08-2022

Ruime keuze en afgeleverd op het moment dat voor ons het beste uit kwam. Twee trappen op, netjes aangesloten, uitleg, oude machine mee naar beneden: helemaal top.
Electroworld zit gewoon in ons dorp, dus service dichtbij!

Rene 14-08-2022

Zeer plezierige, deskundige en klantgerichte winkel. Wij zijn al jaren klant en dat zegt genoeg.

Janver 14-08-2022

Jaren geleden klant geweest bij AVA-Electro. Door verhuizing verder uit de buurt. Inmiddels mijn zakken vol van webwinkels (altijd wat) en wil weer persoonlijk contact in de winkel. Wat extra kilometers er graag voor over evenals wellicht een paar euro's meer. Dus TV gekocht bij AVA en volledig tevreden, precies wat ik wilde. Persoonlijk, service, top! Op naar de volgende aankoop!
Stijgt ver boven de "grootgrutters" uit. En de prijs is nagenoeg hetzelfde! Naar AVA? ............. Doen!

Cornel 14-08-2022

Al jaren vaste klant en ook de winkelier kent zijn klanten en weet ook wat zei op dit moment hebben. Kan hierdoor de juiste adviezen en kooptips geven. Ook het terugkijken in de klantbestanden tot wel 20 jaar terug, maakt de keuzes in nieuwe artikelen gemakelijker. Tevens denkt de winkelier goed mee.

Gerver 14-08-2022

Uitstekende toelichting op productaankoop.
uitstekende service bij de installatie

M. de Olde 14-08-2022

Goede voorlichting, goede communicatie omtrent levering. Van deze mensen kun je op aan. Alle elektronica koop ik bij deze winkel. Altijd goed geregeld en geweldige service.

Helma 14-08-2022

Het product werd op de afgesproken tijd geleverd. Vriendelijk personeel. Keurig geïnstalleerd, goede uitleg. Netjes opgeruimd en oude machine meegenomen. Top!

Ed 14-08-2022

Er zijn weinig zaken waar je de ene of zelfs nog dezelfde dag iets koopt en het ook geïnstalleerd wordt.
Goede ervaring met eerdere aankopen.
Vriendelijke en deskundige uitleg en informatie.

Peter 14-08-2022

Duidelijke en eerlijke uitleg over de verschillende merken apparaten. En bovendien geweldig goede service!