Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Arjan 26-09-2022

Alles op de site was duidelijk, snelle reactie op de service aanvraag, en de wasmachine werd snel gemaakt. Beter kon niet.

Meine vL 26-09-2022

Een droger gekocht van Bosch in de aanbieding. Personeel is er altijd vriendelijk en neemt alle tijd. Eerlijke adviezen over vergelijkbare producten. Daarna een supersnelle service door snelle levering.

Leon 26-09-2022

Al jaren trouwe klant bij berkvens. Wederom perfect geholpen. Een bijzondere service gerichte zaak. Welke hierin geen concurrentie kent.

Ruud Lahaye 26-09-2022

Altijd deskundig advies op alle gebieden. Installatie is altijd tot in de puntjes verzorgd. Maar ook als er onverhoopt iets aan de hand is jaren later dan lossen zij dit altijd netjes op!

Westerveld 26-09-2022

Een mooie overzichtelijke winkel, goede service, klant is koning. snelle bezorging thuis.

Henny 26-09-2022

Goede uitleg en vriendelijk personeel, service snelle levering perfect.
Ik beoordeel deze winkel zeer goed.

J Valentijn 26-09-2022

Altijd een goede service en er wordt vakwerk geleverd. De monteurs zijn heel vriendelijk en maken altijd een goede eerlijke beoordeling van het probleem.

Cafe Boemel van Beijer 26-09-2022

Aardig en mee denkend personeel die je goed informeren en een perfecte service aan huis. Binnenkort ga ik er weer wat kopen.

Marjanne 26-09-2022

Netjes geholpen in de winkel, apparaat uitgepakt op ons adres, netjes geinstalleerd op de gewenste plaats en even uitleg gehad over een ander apparaat dat het niet goed doet. Prima service.

Ronald de Zwart 26-09-2022

Zeer vriendelijk en kundig personeel. De service is zeer goed en ook de after sales is zeer goed. Wij kopen hier al jaren.

Aart 26-09-2022

Een eerlijk en objectief advies. Ze kijken naar wat belangrijk en nodig is voor de klant en niet om persé iets te willen verkopen.

Ben 26-09-2022

Goed geholpen en geadviseerd in de winkel. Vervolgens product keurig thuis bezorgd.

Karla Hamoen 26-09-2022

Voor ik naar de winkel ben gegaan heb ik eerst online gekeken wat het aanbod van, in ons geval, stofzuigers is op dit moment. De site was duidelijk, je kan makkelijk sorteren door je voorkeuren op te geven. Uiteindelijk bleven er nog een paar stofzuigers over, ik heb een foto van het scherm gemaakt om vervolgens naar de winkel te gaan. Op advies van de verkoper en zijn duidelijke argumenten, heb ik uiteindelijk toch een andere stofzuiger gekocht. Ik ben er erg blij mee :)

Koppejan 26-09-2022

Ik heb gebeld met de winkel voor informatie. Hele duidelijke informatie gekregen waardoor ik de juiste beslissing kon nemen onder de drogers. Snelle levering en hij werd op zijn plek gezet.

Jan Christ 26-09-2022

Vriendelijk personeel, uitgebreid geïnformeerd over het product, zelfs de strijkplank en strijkijzer werden naar de auto gebracht.

Marcel 26-09-2022

Nette winkel, wasmachine s'ochtends besteld s'middags in huis.
snelle service.

A. Doedes 26-09-2022

Vriendelijk en vakkundig personeel, heel correct geholpen en fantastische service.

Jan Snijders 26-09-2022

Deskundig en volledig advies, om een goede selectieve keus te maken die aan de gewenste behoefte voldoet.

Cor Witte 26-09-2022

Ik ben goed op de hoogte gehouden van de reparatie en zodra deze klaar was ben ik direct gebeld

Populier 26-09-2022

Kundig personeel. Goed geadviseerd bij mijn keuze. Naar mijn gevoel nog "ouderwetse" service. En dat bedoel ik in positieve zin.
Aflevering correct en volgend afspraak.

A.J.M. Klijsen 26-09-2022

perfecte bediening, zeer klantvriendelijk en goede adviezen, wordt meegedacht.

Gerdi Huijbregts 26-09-2022

Een vaatwasser besteld in de winkel en twee dagen daarna laten installeren! Een top monteur die de vaatwasser heeft geïnstalleerd, niks was teveel, fijn!
Ook super geholpen in de winkel, wij zijn erg content dus met onze nieuwe vaatwasser van Bosch!

Oldenburg 26-09-2022

Electroworld hagedoorn Meppel.
Goede service, altijd netjes, alles in overleg, kennis van zaken, meedenkend. Kortom prima winkel

Keurslagerij Bobeldijk 26-09-2022

Super service en snel geregeld, zelfs eerder dan was afgesproken. Bedankt en graag tot een volgende keer

Jesper Bakker 26-09-2022

Altijd word er top service geleverd bij electro-world. Onze was machine was kapot daar voor moest een onderdeel besteld worden en toen ze deze kwamen maken bleek er nog iets kapot te zijn. Dit zou kwa kosten neer komen op een nieuwe wasmachine dus zijn we de week er op naar de winkel gegaan om die te kopen. Bon van gemaakte man uren werd verscheurd en wij blij met de nieuwe machine.

In het verleden ook een goede vaatwasser hier kunnen aanschaffen.

Wij zijn zeer tevreden