Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Mark 03-03-2022

Altijd goede service en bereidheid om mee te denken. Ook het materiaal is altijd van goede kwaliteit.

F Arkes 03-03-2022

Mooie winkel overzichtelijk leuk personeel en je word klant vriendelijk geholpen goede service

Breukers 03-03-2022

Aardige en behulpzame medewerkers.
Komen hun afspraken na en je kunt bijvoorbeeld spullen op zicht mee naar huis nemen.
Niets is hun teveel.

Helma 03-03-2022

Zeer vriendelijk personeel en hulpvaardig. En niet te beroerd om een zware printer uit de auto te halen.

Berdien de Vries 03-03-2022

Goede service en vriendelijk personeel.
Snelle levering en goede uitleg voor gebruik van het geleverde apparaat
Kortom: niks aan veranderen.

V.M.Soederhuizen 03-03-2022

De service was geweldig
Vroeg om één eerdere levering en dat is ook nog gelukt!
Prettige mensen, heel klantvriendelijk

Bianca 03-03-2022

Vlotte en duidelijke uitleg over het apparaat, snelle levering en keurig geplaatst

Dita 03-03-2022

Zij hebben een super snelle service
Klantvriendelijk, je wordt goed te woord gestaan.
Goede adviezen.
Kortom een super winkel

Hans vd Zwan 03-03-2022

Prettige winkel , zeer aardige mee dewerkers en super service geboden word op de geplande datum en tijdstip geleverd.

Marion 03-03-2022

De levering liep enige vertraging op, maar het is uiteindelijk goed gekomen.

JB 03-03-2022

In een eerdere review reageer ik over een kortings actie van Braun, waar Hagedoorn zelf geen invloed op heeft en wat niet helemaal liep zoals het moest… Tóch wil ik alsnog zeggen:
Hagedoorn krijgt van ons een dikke 9+ als review.
Het is een hele fijne zaak met vriendelijke vakkundig personeel. Grote service!

Jack Heeren 03-03-2022

Goede voorlichting bij aankoop en verder een snelle en goed verzorgde levering

JB 03-03-2022

Hagedoorn is een mooie fijne zaak. We kopen er eigenlijk alles, wat nodig/fijn is in huis.
Maarrrr…
Laatste aankoop ging wat stroever:
Een Braun-mixer, stond aangeboden voor € 58.95
En er stond bij dat ik 10% korting zou krijgen. Aan de kassa moest ik € 59.95 afrekenen zonder de 10% er af te halen, en kreeg geen uitleg hoe dat in z’n werk gaat.
Ik ben terug gefietst met deze mededeling en heb direct 1euro terug ontvangen en een kaartje waar op staat hoe ik via Braun zélf 10 € retour kan krijgen.
Wat ik daar vervelend aan vind is dat Braun dan weer al m’n gegevens wil hebben… ik weet niet of ik daar 10,- euro voor over heb.
Laten die leveranciers zélf een deal maken en de consument daar buiten houden! En kom de consument vriendelijker tegemoet door afentoe zélf terplekke een korting te GUNNEN.
Vr groet.

Kejada 02-03-2022

Medewerker neemt de tijd voor je, adviseert prima en anticipeert goed op je wensen

P.C. Hulleman 02-03-2022

Deze zaak blinkt uit door prima advies en klantvriendelijkheid. Al meerdere keren ervaren!

R. Klappe-Holtkamp 02-03-2022

Aan telefoon goed te woord gestaan.
Ze kwamen de afspraken na.
Vakkundige monteur

Dönja van Gils 02-03-2022

Altijd vriendelijk, duidelijke uitleg, verstand van zaken, goede levering/installatie en top service!

P. Koster 02-03-2022

Een vertrouwde winkel waar we al jaren komen vanwege deskundig advies, prima service, snelle levering, prima montage en klantvriendelijk.

JWH 02-03-2022

Keurige levering en plaatsing van afwasmachine en droger beide keren zeer tevreden.

gem 02-03-2022

Fijne winkel/ zeer vriendelijk personeel/erg behulpzaam/ nemen alle tijd voor je!

Konings 02-03-2022

Deskundig, vriendelijk, behulpzaam, meedenkende en meewerkende monteurs en elektriciens

Huub Maas 02-03-2022

Ouderwetse service ondersteund door moderne techniek. Vroeg info inzake aankoop van Boston 12 jaar geleden (verzekerings kwestie) . “ in a split second “ de toenmalige prijs, binnen een minuut gevolgd door mail met kopie factuur.
Digitaal winkelen is aanlokkelijk maar voelt als verraad als je deze onderneming passeert. Als bewijs de registratie van vrijwel al onze aankopen Radio cd speler, tv, witgoed, koffiemmachine enz. enz..

Geert 02-03-2022

Nette service super vriendelijk en behulpzaam personeel goed advies prijzen zijn duur maar wel de super service krijg je hier en gewoon leuke winkel en alles is netjes en gewoon super gezellig en helpen graag! Ik heb hem bij Heerenveen weg mijn TV super blij mee!

Vd Scheer 02-03-2022

Goede duidelijke informatie in de winkel. Vriendelijk geholpen. Snelke levering. Eigen service afdeling zodat er een kort lijntje is bij evt reparatie. De monteur die het apparaat geplaatst heeft was ook vriendelijk en alles goed uitgelegd

Marianne de Jonge 02-03-2022

Electroworld in Pekela is gewoon geweldig! Hee persoonlijk en behulpzaam, je voelt meteen dat je goed zit. Ook bij de installatie van de nieuwe ijskast voor mijn dementerende tante was iedereen heel begripvol en oplossingsgericht. Het was zo gebeurd, heel snel en rustig, en dat is erg belangrijk voor deze doelgroep. Ook voor ons als mantelzorgers-op-grote-afstand een verademing én een aanrader!