Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

gerard vonk 11-05-2022

heel goed geholpen met een keuroge uitleg over het artikel .hoe te gebruiken bij het onderhoud en scchoonhouden ben er ergtevreden over

raoul trentelman 11-05-2022

We moesten even wachten op de inbouw-oven en koelkast, maar ondanks dat: nette service, perfecte plaatsing van de apparatuur.

Electroworld Dekkers 11-05-2022

Keurig geholpen! Deze man gaf het verschil in de stofzuigers aan. Ook de voordelen van de ene stofzuiger tegenover de anderen.En vriendelijk

Gerrie 11-05-2022

Inbouwkoelkast. Goede uitleg van het apparaat
Twee dagen later bij ons geplaatst, prima werk geleverd . Netjes gewerkt en klantvriendelijk. Fijne zaak om te kopen.

Angela en Jan 11-05-2022

Altijd een plezier om in de winkel te komen. Men kent zijn klanten en er wordt goed geluisterd naar je wensen. Deskundig advies is standaard. Wij komen al jaren terug.

aankoop wasmachine 11-05-2022

Hele goede service. Is een aanrader voor iedereen die opzoek is naar witgoed.

Fam de Vette 11-05-2022

Het inbouwen van de afwasmachine verliep goed.
Jammer dat de afgesproken tijd niet haalbaar bleek, maar daarover was wel contact.
Heel vervelend was het dat de levering telkens met twee weken werd uitgesteld.; produktie problemem AEG!?

MJW 11-05-2022

Wij zijn zeer tevreden, over service levering en plaatsing . Het apparaat werkt goed.

Toine Roks 11-05-2022

Ben al jaren klant van deze winkel, niet in de laatste plaats om zijn geweldige service!

Nikki 10-05-2022

Ik heb gekozen voor Wout van Vlerken in Helmond, omdat mijn ouders hier al eerder gekocht hebben en zeer tevreden waren.
Zeer kundig advies ontvangen van verkoper xxxx, waardoor ik mijn juiste apparatuur heb kunnen kopen.
Zelfs naderhand nog geld terug ontvangen, omdat er een aanbieding liep.
Kortom, zeer netjes en fijn geholpen. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

T.v.d.Berg 10-05-2022

Goede service, thuisbezorgd, aangesloten en oude apparaat meegenomen.
Fijn om in je woonplaats witgoed te kunnen kopen. Wel zo makkelijk als er iets mee is.

Roxs Sint Oedenrode 10-05-2022

Klant vriendelijk geduld met uit leggen niet opdringerig erg behulpzaam
Fijne aflevering netjes geïnstalleerd topytopy

Frans 10-05-2022

Goede snelle levering bekwaam en vriendelijk personeel!
Zou deze winkel zeker aan bevelen.

erwin pijnenburg 10-05-2022

al vele jaren klant en uitstekende en goede service prijstechnisch goed , klant word zeer goed geholpen met een duidelijk advies.

Beckers- verhees 10-05-2022

Heel vriendelijk goede uitleg bereid om je op iedere vraag een goede uitleg te geven zeer behulpzaam

E. LEEGWATER 10-05-2022

De man die naar de afwasmachine kwam kijken was rustig en bekwaam. Dat vind ik een zeer prettige eigenschap. Alle lof voor hem.

Peter Visser 10-05-2022

Altijd goede service en denken met je mee. Snelle levering en uitleg zelf aan huis. Prima personeel

Monique vd heijden 10-05-2022

Persoonlijke service, klantvriendelijk en altijd zoekend naar een oplossing bij problemen!

C.Muller 10-05-2022

AVA in Oostsouburg is bekend ,door de klant vriendelijkheid en zeker weten dat de service perfect is!

WvO Creil 10-05-2022

Gewoon top service. Eerst geprobeerd de oude te maken - tot in redelijkheid - en vervolgens samen een nieuw apparaat uitzoeken waarbij (*) de vergelijking voor ons maakte. Nu super blij met onze nieuwe koelkast!

The Ginger Groomer 10-05-2022

ik ben goed geholpen door het personeel bij vogel Barendrecht. De koffie was ook heerlijk :)

Marian 10-05-2022

Ik heb de ervaring dat we vriendelijk en professioneel advies hebben gekregen, evenals de plaatsing en stroomvoorziening van onze nieuwe inductieplaat.
We zijn heel tevreden.

Angelique 09-05-2022

Super fijn mijn nieuwe strijkijzer al aantal winkels geweest en nergens konden ze bestellen of uitleg geven en moest ik maar demo model nemen heel fijn geholpen en binnen 24 uur had ik een nieuw strijkijzer echt top

Wendy 09-05-2022

In het verleden vaker goede adviezen en service gehad. Dat heeft ons doen besluiten ook nu voor de witte hal te kiezen. Het advies in de winkel was duidelijk, de montage afspraak werd keurig nagekomen en de monteur heeft de mogelijkheden van de nieuwe vaatwasser goed uitgelegd. De monteur was kundig en beleefd!

Hoogedoorn 09-05-2022

Zeer vriendelijk en bekwaam personeel ( eigenaar ) hij dacht mee en wilde echt niet het duurste verkopen.
GEWELDIG !!!!’ , ga zo door hoppenbrouwers in Udenhout