Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Dennis 12-10-2022

Veelzijdig aanbod. Na het bestellen van de droger was er iets fout gegaan. Professioneel en kundig geholpen door de klantenservice. Prima regeling om het zo snel mogelijk op te lossen.

Erg blij met de bestelling die ik heb gedaan.

E. Visser 12-10-2022

Goede adviezen en uItstekende service. Droger werd keurig afgeleverd en met de benodigde moeite op de juiste plaats gezet en aangesloten.

Mevr. A. 12-10-2022

Levering liet iets langer op zich wachten dan de 3/4 werkdagen, maar toen de stofzuiger binnen was hebben ze direct gebeld en gezorgd dat het dezelfde dag bij ons werd afgeleverd. Heel erg tevreden en de persoonlijke service omdat we in de buurt woonden was echt top! En daarnaast...met de stofzuiger zelf zijn we ook ontzettend blij (Bosch BGL6POW2), zeker omdat electroworld een hele goede prijs aanbood.

G Houba 12-10-2022

Een dikke 8! Aardig personeel, goed advies en bij twijfel ruim de tyd over een aankoop na te denken.
Bezorging van alle aankopen, netjes geplaatst en aangesloten! Een fijne winkel en zeker aan te bevelen!

Nel Konings 11-10-2022

vriendelijk en deskundig personeel. De vaatwasser is netjes afgeleverd en ingebouwd

Jo van Gemst 11-10-2022

goede service, prima en vakkundig personeel, een goede winkel dicht in de buurt.

Ja, met redenen omkleed 11-10-2022

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege goede ervaringen in het verleden. Echter dit keer ben ik niet tevreden m.n. vanwege stagnatie in de levering van 2 tv toestellen. Afgesproken datum 2 keer gewijzigd en toen nog eens een poging om na 2 keer andermaal te wijzigen, waar ik niet mee accoord ging. Het werk van de monteur was goed maar dermate snel en haastig dat er amper de tijd was om vragen te stellen.Ook het vermelden van de rechten van de klant b.v. garantievoorwaarden laat te wensen over.

Jacqueline Bakker 11-10-2022

als je tv er 's avonds mee stop en je een sms stuur wordt je direct teruggebeld.
Snelle Service, direct contact en oplossing door leen tv te plaatsen.

George 11-10-2022

Er werd goed geluisterd naar mijn behoefte en kwam na wat vragen op een goede keuze uit. Kreeg heel goede adviezen over de verschillende merken en beschikbaar heid. Binnen één week hadden we een nieuwe Koelkast inbouw en Diepvrieskast inbouw. Alles werd goed netjes achter gelaten en uitgelegd.

Remko 11-10-2022

Prima werk geleverd, vaatwasser was snel geinstalleerd en alles werkt naar behoren. Vriendelijke mensen die ook nog alles netjes opruimen.

Robin 11-10-2022

We kregen een duidelijk en rustige uitleg van al onze vragen, de eigenaar nam echt de tijd om ons te helpen, wij gaan zeker terug komen in de toekomst.

TevredenKlant 10-10-2022

De televisie (samsung the Frame 43 inch) werd in de winkel al uitgebreid uitgelegd en we hebben o.a. samen naar stroomverbruik gekeken. Ondanks dat de Frame tv de hele dag aanstaat verbruikt die niet echt veel stroom. Dat blijkt ook zo na installatie. Ze zijn bij ons thuis geweest om alles professioneel op de muur te monteren en in te stellen zodat het bij onze apparatuur past. De werking van de box en afstandsbediening is in alle rust uitgelegd. Vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen. De prijs was ook goed omdat we gebruik konden maken van een speciale kortingsdag. Ze hebben ook geholpen bij het bestellen van de extra Frame om de tv. Je voelt je daar echt een goede klant!

Willem 10-10-2022

Electro World Hans Brinkhuis Dedemsvaart is een overzichtelijke winkel. Goede voorlichting, vriendelijk en vakbekwaam personeel dat de tijd voor de klanten neemt. Kortom een winkel om vaker te komen.

George 10-10-2022

Poldervaart 10-10-2022

Goede service, zeer klantvriendelijke bezorgers. we bestelde de wasdroger waar een goede korting op zat. Binnen een week was deze geleverd. De bezorgers namen de oude wasdroger mee zonder dat wij hiervoor moesten betalen, super goede service.

D van Ginkel 10-10-2022

Meedenkend, vriendelijk en behulpzaam.
En resultaat een zeer happy oma die heel blij is met kookplaat en dat het een kookplaat is die ze snapt.

Andre 10-10-2022

Lokaal bedrijf, goede service en advies. Nette installatie en gewoon een goed product geleverd.

Westerdijk 10-10-2022

Nette winkel en personeel wat je goed en vriendelijk helpt. Duidelijke uitleg over het apparaat.
Goede service

Anja 10-10-2022

Het is een fijne winkel waar wij altijd terug komen. Dit keer voor een nieuwe wasmachine. Van begin tot eind alles goed gegaan. Bezorging installatie alles top gedaan.

Joop 10-10-2022

Ik heb het product besteld en kreeg netjes een berichtje dat het binnen was, door omstandigheden kon ik het bestelde product pas een week later ophalen, wat ik heb doorgegeven aan de Electroworldzaak, kreeg een bericht terug dat ze het ook wel even wilden brengen, gewoon erg goed.

Jur 10-10-2022

correcte behandeling van personeel. Een huiselijke sfeer is ondervonden. Altijd leuk en vriendelijk te woord gestaan.
Goede service en meedenken.
Een pluim voor deze zaak.

Green Housing 10-10-2022

Betrouwbaar, eerlijke prijs, goede en snelle service! Al vaker besteld en zal dit blijven doen!

Herman 10-10-2022

Zeer prettige winkel ! Je wordt vriendelijk en deskundig geholpen.
Je wordt geadviseerd en geven duidelijk uitleg van na en voordelen van het product.
Geen opdringerige verkooppraatjes, maar deskundig advies.
TV, wasmachine, stofzuiger en tv ophang beugel gekocht.

JW 10-10-2022

Prima winkel, altijd vriendelijke service. Goed assortiment en wanneer niet aanwezig altijd iets te regelen. Kom er graag.

P.Verbogt 10-10-2022

Prima service, zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
Mooie winkel, uitgebreid assortiment.
Vakkundig afgeleverd en ingebouwd in onze keuken.