Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hugo 11-08-2022

Goed meegedacht en goed advies. Vlotte service en tijd genomen voor de informatie.

Peterjan 11-08-2022

Altijd goede voorlichting over het te kopen product
En altijd goede service na aanschaf

Ed Langedijk 11-08-2022

Geen moeilijke winkel. Bestelling plaatsen en de volgende dag, of welke tijd je als klant wil, wordt je bestelling thuisbezorgd. Heerlijk om nog zo'n goede kwalitatieve zaak naast je deur te hebben in de buurt.

Miel Schreurs 11-08-2022

Vriendelijkheid, deskundigheid, correcte behandeling van de medewerkers, geen dwang, het vertrouwen wat je vraagt wordt ook goed gegeven. goede correcte bezorg afspraken, alles correct plaatsen en opruimen. Geen gedwongen verkoop, ze laten je in eer en geweten beslissen. Daarom springt de winkel in Vaals er voor mij hoog bovenuit. Beveel deze zaak aan.

Kraan 11-08-2022

Ontzettend goede service en vakmensen! Behoeden mij voor aankoop apparaat van mindere kwaliteit.

??? 10-08-2022

Het is een mooie winkel. Je krijgt er een fijne uitleg en goed advies.
Er wordt met je meegedacht en niks opgedrongen.
Ook wordt er gekeken en opgezocht, wat er bij jou past e/o het leverbaar is en wanneer!
Hier staat de klant op de eerste plaats en ze geven een goede service!

BSI 10-08-2022

Goede winkel met mooi assortiment met vriendelijke en kundige mensen. Al eerder aankopen gedaan naar volle tevredenheid en goede service

Henk 10-08-2022

Hp printer gekocht en gevraagd of ze hem aan de laptop konden installeren, dit lukte hem niet, gevraagd of ik hem dan kon omruilen maar dat ging niet omdat volgens de verkoper de cartridge gebruikt was terwijl hij ze er zelf had ingedaan, krijg nu een rekening voor installeren van 44 euro terwijl hij nu niet eens werkt. Waardeloze service laat ons z’n ons lot over met een printer die het niet doet die factuur betaal ik niet

Eric versteeg 10-08-2022

Wij hebben een tweetal Jura koffiemachines aangeschaft nadat wij ons uitgebreid door verkoper Lex hebben laten adviseren.

Ik kan alleen maar de service aanbevelen. 10-08-2022

Ik ben niet in de winkel geweest heb alleen een monteur in huis gehad waar ik zeer tevreden mee was goede service gehad.

eef.zwanenburg@gmail.com 10-08-2022

veelzijdigheid en kundig advies.
Op het internet toch vaak lastig of je het goede onderdeel aan het bestellen bent

Klantvriendelijk en super service 10-08-2022

We hebben de afgelopen tijd meerdere aankopen gedaan bij jullie en de service is altijd goed dus dan kom je snel terug

Visser 10-08-2022

Heel klant gericht meedenken door de verkoper!
Vriendelijk en je vertrekt met een tevreden gevoel
Afleveren perfect op tijd en goed en netjes geïnstalleerd!
Wordt gevraagd of er nog wat retour moet
Kortom wij zijn zeer tevreden

Jeroen 10-08-2022

Top service, de juiste kennis aanwezig. Ze zijn ook zeker niet te beroerd om extra, onvoorzien, werk te doen.
Daarnaast wordt er snel geleverd en houden ze van een kop koffie ;).

JHL MEERDINK 10-08-2022

Goede en snelle communicatie, uitstekende monteurs, klantgericht, ook de voorlichting in de winkel was goed.

Bert 10-08-2022

Aanvraag gedaan voor reparatie van onze combi magnetron en ik werd vrij snel teruggebeld, afspraak gemaakt om te brengen en na de reparatie ben ik zeer tevreden over de combi magnetron, hij doet het weer als vanouds. En de kosten vielen mee.
Hamer bedankt 👍🏼

Daniela 10-08-2022

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam, denkt mee in goede oplossingen, zeer correct en persoonlijk

S. Hendriks 09-08-2022

Bij ElectroWorld Weterings in De Bilt ben ik goed geholpen met persoonlijk advies bij de aanschaf van mijn nieuwe laptop
Door rustig mijn wensen en ervaringen te bespreken, kreeg ik een goed beeld bij een geschikte laptop voor mij. Verkoper had zich vervolgens ook verdiept in de laptop van mijn voorkeur, waardoor ik de voors en tegens goed kon afwegen. Als extra service een upgrade naar Windows11.

N.J.Douven 09-08-2022

goede uitleg en goede service aan huis .Prima toch ! En je kunt weer eens mensen in de ogen kijken ipv alles via internet kopen met alle gevaren van dien.

Piet jansen 09-08-2022

Vlotte en correcte service.
Goede uitleg en je wordt vriendelijk geholpen.
Dit is wat wij verwachten van een electro zaak.

Harrie van der Woning 09-08-2022

Mensen zijn bereid om mee te denken. Mocht er iets niet kloppen dan helpen hun zoeken naar een andere oplossing.

Bert Posthuma 09-08-2022

Eerde een vaatwasser gekocht, zeer tevreden over de inbouw en verdere afhandeling.

lowie 09-08-2022

goed geholpen in de winkel, en de levering was netjes en netjes in het aangegeven tijdsvlak van 2 uur

Arja de Bruin 09-08-2022

Het is een 9 . Eigenlijk moet het een 10 zijn maar vind ik een beetje ongeloofwaardig overkomen ! Vandaar een 9 als cijfer.
De tijd nemen en ook meedenken en maatwerk leveren dat is precies wat Passe doet ! Daar hou ik van en ben dan ook al zeker 25 jaar vaste klant bij deze zaak ! Goede service kortom een aanbeveling waard.

Hannie van Dijk 09-08-2022

Ben blij met Berkvens, goede service althans bij mij.
Vriendelijk personeel!