Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Bart 15-11-2022

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Neemt de tijd voor de klant ookal is het erg druk. Goede kennis van zaken.

Jenny 15-11-2022

Erg klantvriendelijk! Denken altijd met je mee en komen hun afspraken na! Goede service en snelle levering

Kees en Jolanda 15-11-2022

Goede begeleiding bij de aankoop in de winkel en zeer vriendelijke mensen daar.

Gerrit Haverkamp 14-11-2022

Prima winkel, goede voorlichting / toelichting.

Vakkundige montage.

Ik vind het veel plezieriger om in een gewone kleinere winkel een koelkast te kopen dan in een grote megashop.

Schoenmakers 14-11-2022

Goede info over het betreffende apparaat, snelle service voor levering en installatie.

13 november 14-11-2022

Als jaren kopen wij bij drieenhuizen.
Dit omdat je er goed geholpen wordt en persoonlijke service .
Ze komen apparatuur plaatsen en instellen. Leggen goed uit wat de mogelijkheden zijn.

Linda 14-11-2022

Wij komen al meer dan 20 jaar bij Kortman Glanerbrug en zijn nog nooit iets tegen gekomen waar we niet blij mee waren.
Levering van de vriezer was ook weer volgens wens.

Marianne hendriks 14-11-2022

We hebben deze shop gekozen, door een familie lid, niks te veel gezegd over de vriendelijkheid, de service, en het voelde goed aan bij deze winkel.
Top 👍👍

G. v d Kraats 14-11-2022

Klant vriendelijke benadering van de verkoper en heldere uiteenzetting van de mogelijkheden.

L. Timmerman 14-11-2022

prettige en snelle service voor zowel het installeren van de radio(niet bij hen gekocht) als de aanlevering en installatie van de warmtepompdroger.

Ans van Leeuwen 14-11-2022

Wordt super geholpen, en geeft goed advies. Is top. Vriendelijk deskundig personeel.

Rs 14-11-2022

prima service, prima advies en (belangrijk!) lekker dicht bij huis en alles thuis afgeleverd

E. Tergau 14-11-2022

Door eerdere positieve ervaring ging ik ervan uit dat de hulp en service weer perfect zouden zijn. En dit bleek ook deze keer zo te zijn; een goede uitleg in de winkel en klantvriendelijke afwerking.

MIrjam 14-11-2022

Prima service, aardige mensen en snel geholpen, Als er advies nodig is, deze keer niet, dan heb ik daar goed ervaring mee.

Marion 14-11-2022

Zeer ervaren en vriendelijk personeel. Zeer deskundig, ze ‘smeren ‘ je niets aan.

Houtman & de Vogel Makelaardij B.V. 14-11-2022

Professionele uitleg, scherpe prijzen en snelle levering en keurige plaatsing door eigen servicedienst.

Miavanhastenberg 14-11-2022

Prima bediening en klasse service.
Wij zijn voor kopen in je eigen woonplaats

Joke 14-11-2022

Men was keurig op tijd en netjes half uur van te voren telefoontje. Monteur was vriendelijk en correct in zijn houding en heeft net werk afgeleverd. Dus geen opruimwerk achtergelaten. Heb weleens erger meegemaakt. Tevens duidelijke uitleg over werking van vaatwasmachine.

zorgboerderij boetegeweun 14-11-2022

tevreden bij van Kan , winkelpersoneel en monteurs uiterst vriendelijk en verstaan hun vak , gewoon aan te bevelen.

Peter Hoek 14-11-2022

Proffesioneel advies, fijne medewerkers en zeer klantvriendelijk. we komen hier graag en verwijzen ook graag andere mensen door als ze elektronica nodig hebben.

Jo 14-11-2022

Onze 10 jaar oude wasmachine lekte. Er werd vakkundig gekeken en geluisterd, waarna bleek dat het manchet moest worden vervangen. Ook nu werd er snel gehandeld en een nieuwe afspraak gemaakt. Nadat het nieuwe manchet was geplaatst, een kort programma werd gedraaid, bleek het euvel verholpen te zijn. Snel, vakkundig en klantvriendelijk. Kies altijd voor een lokale witgoed leverancier, je kunt producten in de winkel zien, krijgt goede informatie en als er na een aantal jaar een defect is wordt je snel en netjes geholpen.

Cornelis W Zegveld 14-11-2022

Met veel geduld een duidelijke uitleg van het nieuwe product gekregen en wat in de toekomst ev nog aan ondersteuning door het team van Electroworld Stiphout gegeven kan worden.Dit geeft een vertrouwd en rustig gevoel bij mij.

Ter Huurne 14-11-2022

Goed service, er was iemand voor mij die een magnetron wilde maar ik werd eerst geholpen omdat ik alleen een lamp nodig had en ze daarna rustig de tijd hadden om met de andere mevrouw een magnetron uit te zoeken.

Dick Ellenbroek 14-11-2022

Prima zaak. Goed advies en snelle en correcte service tijdens verkoopgesprek en aflevering.

Gert 14-11-2022

Heel goed en snel geholpen bij de aanschaf van een nieuwe wasmachine. Machine kon ook binnen 3 dagen worden geleverd. Heel tevreden.