Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Theo 07-04-2022

Topservice! In eerste instantie een Samsung wasmachine gekocht.
Bij het centrifugeren schudde deze als een appelboom waaraan werd geschud.
Een monteur kwam direct langs en 1 dag later werd mij een prima voorstel gedaan en werd de machine door een Siemens vervangen, waarover wij zeer tevreden zijn! Dit is echt top!

samuel 07-04-2022

Goede en betaalbare producten.
Medewerkers doen hun uiterste best en zijn sociaal meelevend.

mendel 07-04-2022

wordt altijd vriendelijk en snel geholpen en super snelle levering wat wil je nog meer

Eibert 07-04-2022

Perfect geholpen in de winkel met goede uitleg over de verschillende wasmachines en goed advies.
Nieuwe wasmachine is binnen een week bezorgd en geplaatst. Kregen daarbij ook nog uitleg over het gebruik van de machine.
Onze vorige wasmachine kwam hier ook vandaan en heeft het 17 jaar volgehouden.

Frans van Es 07-04-2022

Goede aflevering en goede installatiekosten met al tevreden over afhandeling

P.L. 07-04-2022

Ik heb een inbouw koel/vrieskast gekocht.prima advies gehad.
Monteur is eerst wezen inmeten.
De koelkast is geplaatst, prima bezorging en ingebouwd.
Keurig personeel. Kortom een 10

Klant uit Sprundel 07-04-2022

Vriendelijk personeel, wat meedenkt met de klant. Snelle bezorging, duidelijke installatie. Defecte artikelen en verpakking van de nieuwe artikelen werden meegenomen.

Fam. Heye 07-04-2022

Fantastische service, maandag onze inductieplaat kapot, dinsdagochtend gebeld wat de mogelijkheden waren en wat in voorraad was. Woensdagochtend door de vakmensen is de nieuwe geplaatst. Echte ouderwetse service, waar vind je dat nog.? Bij Stadhouder dus, prima zaak.

Corrie 07-04-2022

FIJNE WINKEL VRIENDELIJK PERSONEEL EN ERG BEHULPZAAM BETROUWBAAR GOED ADVIES MAKKELIJK BERIJKBAAR.

Fred 07-04-2022

Installatie is prima verlopen, maar is wel 1x verzet omdat er geen handjes beschikbaar waren

Peter Coppens 07-04-2022

Goed advies gekregen, ze deden me zelfs een prima voorstel voor een nieuw te leveren apparaat tegen een mooie prijs, ipv het door mijzelf uitgekozen type. De levering / afhandeling was ook keurig conform de afspraak.

Piet Wijbenga Haadwei 11 9109 NT De Falom 07-04-2022

Het ging hier om een reparatie aan de wasmachine na telefonisch doorgeven van de storing stond een half uurtje later de monteur op de stoep.
Deze constateerde dat de schokbrekers kapot waren, nadat hij deze vernieuwd had was het euvel verholpen vertrok de monteur en was de machine weer 100%, al met al heeft na de melding alles een kleine 1,50 uur geduurd.
Dit is zeker voor deze tijd uniek en valt op PROFICIAT.

Hans 07-04-2022

Prima in orde. Vriendelijk, vlot en vakkundig, d.w.z. ik ben goed geholpen.

Ron 07-04-2022

Prima service, snelle levering. Goede uitleg en prettige contacten....................

Marije Wolters 07-04-2022

Elektroworld Hamer is een fijne winkel met deskundig en vriendelijk personeel. Er wordt tijd genomen om mogelijkheden/keuzes te bespreken en meegedacht met de klant. Je krijgt een eerlijk advies.

Ria 07-04-2022

Deze winkel uit Apeldoorn is zeker een bezoekje waard , krijgt van mij een dikke negen voor klandizie en service. Wordt je niks aangesmeerd, komen ook voor kleine reparaties langs. Voor hun is de klant nog steeds koning.

goede info over welk apparaat het beste is ! 07-04-2022

Zeer goede service na levering, diverse apparaten gekocht de laatste 2 jaar !!

Ton Gelder 07-04-2022

Zeer goed geholpen bij aankoop koffiezetapparaat.
Zeer tevreden met product.

Liesbeth Vleeskruijer 07-04-2022

Ik vind het een zeer prettige winkel.
Groot aanbod van artikelen die je kunt bekijken, vriendelijke mensen die je helpen.
Men is flexibel en zéér klantgericht, waarvoor mijn hartelijke dank!
Het is zo fijn dat er goed naar jouw wensen en mogelijkheden wordt geluisterd, en dat er in 'oplossingen vinden' wordt gedacht.
Ik liep daar werkelijk blij de winkel uit!

BJ Gritter 07-04-2022

Snelle levering, goed verpakt, mogelijkheid om achteraf te betalen, helemaal top.

Meuly 07-04-2022

Vakkundig levering, duidelijk uitleg. De levertijd was goed te volgen via de app en klopt precies.
Ava Electro hebben wij vaker van gekocht een betrouwbaar bedrijf. Ik ben heel tevreden en mijn nieuwe Siemens wasmachine is een aanwinst.

John Br 07-04-2022

Genoeg keuze / goed advies / duidelijke afspraken / vriendelijk personeel, zowel in winkel als de bezorgers.
Maar dat was ook de reden dat we opnieuw voor Van Leeuwen kozen. Ook de service achteraf is prima is mijn ervaring.

Annie 07-04-2022

Super service en ze nemen ook ruim voldoende tijd voor je vragen en de uitleg niets is teveel!

Marty Dokman 07-04-2022

Vriendelijke en kundige mensen goede uitleg aangaande de nieuwe wasmachine en droger.

Wim 07-04-2022

goede service en eerlijk advies. In deze roerende tijden houden ze je goed op de hoogte van de levertijden en dat is een grote plus.