Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2942 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

B.Bommelijn 16-12-2022

Zeer bekwaam personeel die de TV hebben opgehangen en alles hebben opgeruimd.
De koop was zeer snel gebeurd, maar dat komt ook door huiswerk van te voren.

J Brouwer 16-12-2022

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege het uitgebreide assortiment en het vriendelijke en deskundige personeel. Ook bij reparaties of andere problemen wordt je vlot en goed geholpen. Ze denken met je mee. Kortom een shop om aan te bevelen.

Rob Verbeek 16-12-2022

Gezien het gebrek aan personeel, toch een redelijk snelle levering van de vaatwasser.
Ook het advies voor onze wasmachine was top.

C. van Gelderen 16-12-2022

De vriendelijkheid en niet lang hoeven wachten voordat er een monteur langs komt.

helemaal oké goede service en klant vriendelijk en genoeg keuzes om de juiste magnetron uit te kiezen

Ad 16-12-2022

Hebben geduld ervaring en luisteren goed naar je wensen. Komen met een passend product

Paula Aarsen 16-12-2022

Al jaren mijn electroworld. Kennis van zaken en ook altijd tijd voor een gezellig babbeltje.

Ed 16-12-2022

Bij Jan Berkvens electroworld koop je vertrouwt, is de service uitstekend en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Zo ook met de de aankoop van een waterkoker. Goede uitleg en keuze.

mieke 16-12-2022

Vriendelijke mensen, goede service.
Reparatie is meestal een betaalbare prijs en er wordt ook vermeld wat de reparatie was.

Mieke 16-12-2022

Een vlotte reactie op mijn mail over mijn kapotte vaatwasser. Binnen twee dagen stond er een nieuwe vaatwasser.
Alles keurig geïnstalleerd en verzorgd.
Mijn complimenten voor deze zaak.

Mw. I. Van Driel. 16-12-2022

Lekker dichtbij in je eigen dorp en vertrouwd!
Goede en duidelijke uitleg betreffende het gebruik van de wasmachine door keurig en vriendelijk personeel.
Zeer snelle bezorging en aansluiting.
En……de oude wasmachine werd meteen meegenomen! Kortom heerlijk, daarvan ben je dus meteen “ verlost!”

Fam. Fransen 16-12-2022

Zeer goede service bij electroworld Oosterhof. Diepvries aangeschaft en omdat deze niet in voorraad was kregen we een vriezer te leen. Werd heel vlot geleverd. Goede tussenoplossing.
Nieuwe vriezer binnen paar dagen gekomen en bevalt goed,
Dat is het voordeel van lokaal kopen.

Wim 16-12-2022

Correcte afspraken gemaakt. Kosten vooraf medegedeeld. Monteurs deden alleen datgene wat nodig was. En niet zoals sommige bedrijven kostenverhogende niet nodig zijnde reparaties. Een compliment is op z'n plaats.

Pauline 16-12-2022

Snelle en accurate levering. Monteur had verstand van zaken en was erg vriendelijk!

Erwin 16-12-2022

Prima service. Goede voorlichting, snelle levering. Levering en installatie was prima verzorgd. Kundige en prettige mensen.

J Groenheide 16-12-2022

Hier wordt je met vriendelijkheid en kennis geholpen, en bij problemen helpen ze tot het is opgelost.

Lottie 15-12-2022

Al jaren kies ik voor deze winkel omdat ze goed advies geven en goede service. De afspraken komen ze altijd goed na en bovendien zijn ze ook nog klantvriendelijk.

B.M. Heijstek 15-12-2022

Snel en vakkundig geholpen bij mijn aankoop, vriendelijke benadering van de verkoper naar mij toe.

Kurvers 15-12-2022

goede service , en hulp bij installeren . Ik ben al enkele jaren klant bij de Witte Hal Reuver .

Sam 15-12-2022

Behalve een leuk verkoopteam, zijn ook verdere medewerkers bij het afleveren van producten heel vriendelijk en duidelijk in de uitleg van het bezorgde apparaat.
Wat ook belangrijk is, dat afspraken prima worden nagekomen !
Het motto "koop lokaal" heeft hierin een speciale dimensie !

Francine Ebbe 15-12-2022

Zeer goed geholpen ! Onze televisie hangt heel mooi !
Wij hebben deze winkel gekozen vanwegge goede naam en fysiek winkel in onze dorp !
Wij bevelen die aan !

BJ van Beek 15-12-2022

We zijn keurig op het spoor van de juiste koelvries combinatie gezet en vervolgens accuraat geholpen. Goeie zaak goeie service.

JoyceG 15-12-2022

TV en Wasemkap aangeschaft.

TV was net zo duur als bij andere zeer bekende Electronica winkel, maar werd wel door Stadhouder zelf afgeleverd. Kon dus niets mis gaan met aflevering .

Wasemkap laten installeren.
Eerst kwam er iemand kijken of de gewenste wasemkap ook paste en ingebouwd kon worden.
Daarna pas definitief besteld en keurig ingebouwd.
Erg tevreden.

Oosterboer Meppel 15-12-2022

mooie winkel op een prima locatie en goede uitleg van het personeel, Gekochte apparaat kon binnen 2 dagen bezorgd worden.

Marjon De Gruijter 15-12-2022

Heel snel , beleefd en tot grote tevredenheid geholpen , bij een volgend probleem bel ik weer.

Karel 15-12-2022

Bij deze winkel 4jaar geleden een Loewe tv gekocht. Helaas nu al een probleem met het beeldscherm. Deze klacht opgegeven in de winkel, de tv is toen opgehaald en een bruikleen tv is gratis verstrekt. Na de reparatie is de tv weer teruggebracht en aangesloten en de reparatie betaald aan de monteur, Al met al goede service.