Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Rene de Kovel 23-06-2022

Fantastisch snel een nieuwe wasdroger geregeld, afgeleverd, geïnstalleerd, uitgelegd en oude meegenomen ! geweldige service.

H.Coone 23-06-2022

Heb gehoord van kennissen over de service en producten . wij hebben deze opgevolgd tot onze tevredenheid geholpen en ingelicht over de technische kanten van het product.

Truus 23-06-2022

Deze winkel staat bekend om zijn goede service! Derhalve hebben we gekozen voor van Vlerken.
We zijn goed geholpen en de vaatwasser is snel ( heel snel) geïnstalleerd. De monteur was snel en nauwkeurig en zeer vriendelijk! We zijn super tevreden met de aankoop en hopen weinig jaren plezier van te hebben.

John k 23-06-2022

Netjes alles gedaan wat er was afgesproken
Prettige mensen en dat is ook belangrijk.

A. van Dijk 23-06-2022

Ruime keuze. Snelle levering. Luisteren goed naar een probleem mbt het product en doen er alles aan om klant tevreden te houden door probleem op te lossen waar klant happy bij voelt. Goed bereikbaar en komen afspraak na door terug te bellen!!! Kortom service TEN TOP👌🙌🙋🏻‍♂️

Nina Andrea 23-06-2022

De winkel in Reeuwijk levert top service. Je wordt vriendelijke geholpen en als er iets is, helpen ze je al achteraf ook nog.
Top service van een top bedrijf.

Tim 23-06-2022

Dit ging om een reparatie. Het was geen groot issue, dus het wat probleem was snel opgelost.

Ik heb het bedrijf twee keer eerder gebeld voor andere problemen. Wat me altijd opvalt is dat de mensen die er werken altijd toegankelijk, vriendelijk en behulpzaam zijn. Het is allemaal gemoedelijk en de mensen weten goed waar ze het over hebben, dat maakt het altijd prettig om ze te benaderen.

J.de Visser 23-06-2022

Over de winkel tevreden. Over de installatie in eerste instantie niet tevreden. Heb het met de monteur uitgesproken. Aflevering was deels goed en deels onvriendelijk.

Fam Buiter 23-06-2022

Al jaren een vertrouwd adres waar wij en ook mijn ouders komen. Zijn eerlijk, doen wat er wordt beloofd en denken altijd mee in oplossingen. Rogier jullie zijn toppers !

Nancy 23-06-2022

Volgens afspraak geleverd, vriendelijk en meedenkend. Was reeds bekend met de winkel en als die ervaring niet positief was geweest zou ik niet zijn terug gegaan dus dat ik dat wel heb gedaan zegt voldoende.

Ton Vester 23-06-2022

goede service. Vriendelijke en nette personeel en weten waar ze over praten

WFT 22-06-2022

Vogel heeft zoals bekend in de regio een goede service, snelle levering, uitleg en alles geïnstalleerd afgeleverd. Top

Breukers electro en witgoed Electroworld 22-06-2022

Eerlijke informatie, kennis van zaken en vriendelijk,zelfs om 20:45 uur, vlak voor sluitingstijd.

Luca 22-06-2022

Kundig en snel een probleem met de vaatwasser opgelost (hittepomp vervangen).

A. Holtman 22-06-2022

Al jarenlang zijn wij klant bij uw bedrijf. En dit tot volle tevredenheid. Een verademing na deze heftige week, was te zien dat de werkzaamheden een fluitje van een cent waren.
Heel tevreden dus! Wat wil een mens nou nog meer.

S. Machielsen 22-06-2022

Oude vaatwasser repareren zou grote reparatiekosten opleveren. Op site gekeken met monteur voor een nieuwe vaatwasser die in onze keuken past. Deze is 's middags al geleverd en geïnstalleerd.

Adrie Laros 22-06-2022

Wij zijn zeer tevreden over de producten maar nog meer over de service en de goede uitleg van het vriendelijke personeel!

Gerwin 22-06-2022

De service in de winkel is zeer goed, er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen. Ook thuis met het plaatsen van de wasmachine en droger zijn we zeer tevreden over de service en behulpzaamheid.

Th. van Beelen 22-06-2022

Mooie winkel, ruim assortiment wordt vriendelijk geholpen en de prijzen zijn redelijk concurrend

Paul Timmers 21-06-2022

Supersnel geholpen door de eigenaar. Hij wist veel uitleg te geven en kon een mooie prijs maken . Als kers op de taart kon hij de wasmachine ook nog binnen een dik uur brengen. En daarbovenop…. Twee trappen op. Met het meenemen van de oude waren we snel en vakkundig geholpen. Krijg dat maar eens voor elkaar bij de grote discounters!

A.Schoonbrood 21-06-2022

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wat ik wilde hebben was op voorraad dus ook prima.

Hans 21-06-2022

Voorheen Harense Smid. Nu Electro world. Nog steeds vriendelijk behulpzaam personeel en met hoog serviceniveau!

Nick 21-06-2022

Uitstekende service. Goed advies tijdens de aankoop. De medewerkers zijn deskundig en klantvriendelijk.

Charles 21-06-2022

goede service en klantvriendelijk met de betere merken en een goede motageteam

Rob 21-06-2022

Ik woon dichtbij, goed contact met het leuke personeel van Electro World Hamer. Het zijn lieve mensen.