Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

electroworld tiel 30-11-2021

we vinden het een geweldige service van uit de winkel.
wasmachine is op tijd geleverd, en goede uitleg gegeven van de wasmachine

Agnieta 30-11-2021

De medewerkers nemen ruim de tijd om je van advies te voorzien. Tevens denken ze met je mee. In mijn situatie hebben ze een stuk karton in de grootte van de tv aan mij mee te geven zodat ik thuis kon kijken of dit de juiste maat voor mij was.

C.F.H.v.Lanen 29-11-2021

Goede informatie van het product dat wij op het oog hadden. Geholpen door dhr. (*), deze man heeft kennis van zaken.

Hans van Eeten 29-11-2021

We hebben voor Stronks gekozen om hun deskundigheid, klantvriendelijkheid en een geweldige service.

Rinnie Bokkers 29-11-2021

Er wordt op een prettige manier met je meegedacht; afspraken worden zorgvuldig nagekomen; dezelfde dag nog wordt er gereageerd op een mail of telefoontje: super! Egbert is altijd bereid een handje te helpen of zelfs extra service te verlenen. Kortom: voor ons is Electroworld Pol een bijzonder orettige winkel.

Maijer 29-11-2021

Deze shop beveel ik zeker aan, gezien aandacht voor de klant met het goed luisteren en doorvragen , zodat men de klant optimaal kunnen bedienen met de juiste prijs kwaliteit verhouding.

Erika Ruël 29-11-2021

De service was goed, de levering was ook op tijd.
De uitleg was ook goed. Men beloofde mij om terug te bellen en dat gebeurde ook inderdaad.

FH 29-11-2021

Geweldige service, moest zaterdagmiddag een droger hebben ging om 15.00 uur naar de winkel en om 16.00 uur stond hij al op zolder 👍

C.Nijhof 29-11-2021

Persoonlijke benadering met het noemen van je naam, correcte hulp en vriendelijk mensen.

Ellen 29-11-2021

Firma Dick Sjabbens geeft een supersnelle service: vrijdagochtend gebeld en 's middags staan ze al op de stoep. Meteen de wasmachine gerepareerd.

n te Lintelo 29-11-2021

De verkoper wist waar hij het over had, en we mochten het in de winkel zelf ervaren, wat voor een geluid hij gaf en hij legde goed uit hoe alles werkte.

Elly 29-11-2021

Uitstekende informatie voorziening vooraf maar ook tijdens bezorging en aansluiting droger op vervelende plek; niks was hun teveel en men is uitermate klantvriendelijk!

Kamp 29-11-2021

Je word vakkundig en geduldig te woord gestaan goede uitleg niks te veel 00k het bezorgen en plaatsen gaat vakkundig en rustig

Dirk van den Oever. 29-11-2021

Electroworld Katwijk is een begrip in Katwijk en we zijn daar al jaren klant.
Dus hebben we hier onze nieuwe tv gekocht.
De medewerkers zijn kundig en helpen de klanten perfect.
Geen vraag is te veel voor ze.
Ik raad dan ook een ieder aan: heb je een tv, wasmachine, stofzuiger o.i.d. nodig ga naar Electroworld Katwijk!!

R Verhoeven 29-11-2021

Fijn en goed geholpen. Ondanks de corona beperking toch een goede en vertrouwde service.

Patrick 29-11-2021

Nette benadering, kundige verkoper, goede service en een zeer breed assortiment. Kortom een zeer prettige winkel met goede service.

William 29-11-2021

Super geholpen en te woord gestaan bij de aanschaf van een droger. De droger moest nog besteld worden wat een ruime tijd zou kunnen duren, uiteindelijk binnen 3 weken in huis. Super!

Eric Peters 29-11-2021

Een AEG wasmachine en droger gekocht bij electroworld Bas Baake in Delden. We zijn super geholpen in de winkel. En binnen een week stond alles op de plek. De vrolijke monteur heeft ons duidelijke uitleg gegeven over de werking van de machines. En nam de oude machines weer netjes mee.
Super service uit Delden.

Groeten Eric Peters.

R. Zinger 29-11-2021

Moderne en nette winkel met vakbekwaam personeel. Ik ben zeer goed geholpen bij mijn keuze voor een laptop. De laptop moest besteld worden maar deze werd de volgende dag thuis afgeleverd. De service die Dick Sjabbens levert vind je tegenwoordig niet zo snel meer.

Jo 29-11-2021

Goed geholpen door de medewerker prima service . Alleen mijn wat meer uitgegeven als mijn bedoeling was, maar ja.

Zehra 29-11-2021

Levering was super snel. Vriendelijke bezorgers. Ze vroegen netjes bij binnenkomst of ze hun schoenen moesten uit trekken, wat ik nooit bij andere leveranciers had gehoord en dit vond ik echt super netjes.

Jose 29-11-2021

Eerst telefonisch informatie opgevraagd en die was al duidelijk. Aansluitend naar de winkel gegaan om product te bekijken en nog meer info te krijgen.
Vlotte afhandeling. Zeer tevreden dus.

Nijboer 29-11-2021

Je word er altijd netjes geholpen.
En krijgt een eerlijk advies. Zijn ook erg vriendelijk

MK 29-11-2021

Plezierig binnen komen met deskunidig personeel in de shop. Daarnaast heerst er een transparante sfeer. Tevens is de aftersales ook uitstekend verzorgd.

M van Herel 29-11-2021

Er is een duidelijke uitleg van machines gegeven
Heb mn keuze daardoor makkelijk kunnen maken.
Mooie prijs gemaakt en lange garantie.
Kortom fijn om daar te winkelen.