Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

t.kleinjan 31-10-2022

voel me er thuis klant vriendelijk persoonlijk advies ruim assortiment wordt goed geholpen

Simone 31-10-2022

We worden altijd super vriendelijk geholpen, telefonisch maar ook in de winkel. Men neemt echt de tijd voor de klant. Snelle en professionele levering van apparatuur.

arjen molenaar 31-10-2022

het is een kundig bedrijf, waar ze super service hebben, mensen die daar werken zijn ook super aardig en je wordt perfect door hun geholpen, ik heb zelf een kleine beurs en heb me laten overhalen voor een duurder product dat beter is, dus uiteindelijk ben ik er ook super tevreden mee

Leo 31-10-2022

Zeer correct geholpen. De verkopers weten waar ze over praten. En de monteur sluiten alles goed aan en zijn zeer vakkundig.

Paul 31-10-2022

Wij kregen bij van der Poel een goede en snelle service.
De aflevering van wat wij besteld hadden ging ook netjes.

Frank Uittenbogaard 31-10-2022

goed geholpen en duidelijke uitleg er was voldoende keuze en het is een winkel in dorp

Ingrid 31-10-2022

Altijd goede en nette service. Altijd vriendelijk en goede uitleg over producten. Super

Albert Mooij 31-10-2022

Ik ben goed geholpen met keuze maken voor nieuwe vaatwasser. Goede service en netjes thuis ingebouwd en oude mee genomen.
Ik ben erg tevreden groeten Albert Mooij

Anna van Iersel 31-10-2022

Fijne hulp in de winkel. Goed advies , fijne complete service! Blij met product en geleverde diensten

Hoevers 31-10-2022

Ondernemer bij ons in het dorp die we heel graag ondersteunen. Altijd goede info, duidelijke antwoorden op vragen en prima service. Personeel altijd vriendelijk en denkt met je mee voor goede oplossingen. Zullen zeker onze volgende aankoop weer bij van Amelsfoort doen.

Kaatje 31-10-2022

Gezellig, overzichtelijk en kundige medewerkers die je op een goeie manier advies geven over wat je wil aanschaffen.

Interschouw 31-10-2022

Super service en aandacht voor de klant ze helpen je met het kopen van het juiste product

Renate 31-10-2022

Deskundige uitleg bij aankoop tv.
Alles keurig netjes opgehangen, aangesloten en geïnstalleerd bij mij thuis. Goede en snelle levering en alle verpakkingsmateriaal netjes mee afgevoerd.

Jaap 30-10-2022

Goede, persoonlijke service, zowel in de winkel als bij plaatsing van de vaatwasser. Denken constructief mee over persoonlijke wensen.

De Mooij 30-10-2022

Uit ervaring na eerdere aankopen altijd weer terug naar de juiste leverancier

Irene 30-10-2022

Een mooie en goed droogtrommel, adequaat geleverd en vakkundig geïnstalleerd.

M 30-10-2022

Goede klantvriendelijke winkel.Vakkundige mensen en een goede service.Een echte aanrader.

henk de langen 30-10-2022

altijd correct en service gericht. Zowel in de zaak als aan huis.
Zijn ten alle tijden bereid uitleg te geven.

Cindy 30-10-2022

İn de winkel vond ik niet wat ik zocht, super geholpen met het zoeken voor een product wat ik aan het zoeken was! En snel geleverd

Storm 30-10-2022

nette winkel personeel met verstand van zaken goede service we zijn goed geholpen en alles is op tijd geleverd

Mariëtte van de Pas 30-10-2022

De service s geweldig! Ook in de winkel wordt je super goed geholpen met een lach, dat is ook een reden waarom je hier naar toe gaat!!!! De bezorging idem dito dus chapeau voor dit bedrijf!!

Roy Ter Horst 30-10-2022

In verband met een defecte wasmachine een monteur van Electroworld gehad. Snelle reactie en vriendelijke monteur. Top dus

John 30-10-2022

Vanwege betrekken van een huis in Terneuzen (vanuit Etten-Leur) hebben wij onze dochter een wasmachine kado gedaan en via Internet kwamen wij uit bij ETB Verlinde in Terneuzen.

In 1e instantie gekozen voor een ander merk wasmachine maar, nadat wij persoonlijk in de shop waren geweest, heeft Daniel ons overtuigd van een ander product omdat dit merk ook door ETB Verlinde hersteld kon worden, bij eventuele defect.

Waarderen dit advies enorm.

Wasmachine is, een paar dagen later, volgens afspraak geleverd en geplaatst.
Hierbij is tevens een defecte wasmachinekraan vervangen.

Uitstekende service, wat ons betreft.

Marijke 30-10-2022

Deze winkel in Wateringen geeft hele goede service. Ze zijn zeer vriendelijk en snel.

Wierda 30-10-2022

Telefonisch net zo behulpzaam als in de winkel. Veel kennis en een snelle levering. Fijn dat er werd meegedacht in oplossingen