Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hennie 10-03-2022

Super goede service en prima producten.
Werd zelfs gebeld dat mijn bestelling aanwezig was, en de volgende dag bezorgd werd. Top.

E. Sepp 10-03-2022

Zeer tevreden over dit bedrijf.
Zeer klantvriendelijk en goedecen snelle afwikkeling.
Komt zijn afspraken na.

koalamoeder 10-03-2022

Snelle service, komt langs als je dat wilt. Snelle levering, eerlijke beoordeling. Installatie voor een redelijke prijs.

Aanrader! 10-03-2022

Om eerlijk te zijn hadden we eerder bij een andere speciaalzaak een koelvriescombinatie besteld, maar deze kon niet leveren. Toen Elres Haarlem gebeld. Prima geholpen en de combinatie, na enige aanpassing geplaatst. Erg blij met de expertise van deze vakmannen. Mijn advies; koop bij deze speciaalzaak!

Schuit 10-03-2022

Of alle Electroworld winkels zijn zoals Hamers in Vught weet ik niet, maar dat is een absolute top winkel. Onze wasmachine begaf het... en dan heb je na carnaval toch echt een probleem. Begripvolle mensen, snelle service, vriendelijke en nette bezorgers en een goede afrekening; meer kun je niet vragen/wensen. 't Is mogelijk iets duurder dan elders (we hebben het niet vergeleken) maar dat doe je ook niet als je op Hamers kunt vertrouwen. En dat doen wij al jaren!

J v Belzen 10-03-2022

Goede service ik had eerst een ander vaatwasser besteld maar daar was de leverings tijd 3 weken ze kwamen zelf met een alternatief. Top ook de mail met de tijden wanneer ze langskomen. Prima 👍

? 10-03-2022

Gewoon omdat het in Barendrecht is. We kopen onze spullen het liefst in de plaats waar we wonen.

kees hoffman 10-03-2022

Geweldige service, daarom zijn wij al jaren klant, en hopen dit in lengte van dage te blijven.

Jeanne Curfs 10-03-2022

Perfect, snel en goed geregeld. Hartelijk dank. Wij vinden het fijn om in ons eigen dorp de nodige spullen te kunnen halen.

Ellis v.d Meijden 10-03-2022

Personeel is zeer behulpzaam en luistert goed naar de wensen. Eigenaar is er ingedoken en heeft ons later nog terug gebeld om een betere optie te geven

Frans Merkelbach 10-03-2022

Nieuwe schokbrekers besteld voor wasmachine helaas waren dat de verkeerde wacht nu op de goede maar ik heb er de volste vertrouwen in dat dit goed komt

G. Scholten 10-03-2022

Vlotte afwikkeling en keurig werk geleverd door de firma Weiden, zeer te vreden.

EAM 10-03-2022

De aansluiting van een inductie kookplaat en tevens een extra aansluiting in de meterkast verliep wat moeizaam omdat de loze leiding, nodig voor deze aansluiting, aanvankelijk niet werd gevonden. Later bleek dat die door de vorige eigenaar van onze woning was dichtgesmeerd. Gelukkig werd die in tweede instantie alsnog gevonden en kon de kookplaat ook definitief worden aangesloten. Wout van Vlerken heeft zich hierbij heel schappelijk opgesteld en dit zonder extra kosten voor ons gedaan. Petje af voor deze service. Over de kookplaat zelf kunnen we kort zijn: die is in een woord fantastisch!!!! Heel blij mee.

Ronald 10-03-2022

We waren op zoek naar een nieuwe waterkoker. Het was niet duidelijk of een bepaalde functies erop zat. De medewerker van Hagedoorn heeft hem in de winkel direct getest. Goede service van een fijn bedrijf!

Tim 10-03-2022

Super vriendelijke en gekwalificeerde werknemers. De mensen laten je eerst rustig kijken alvorens ze pas naar je toekomen om hulp aan te bieden. Ze luisteren naar de wens van de klant en proberen het beste product aan te bevelen, niet perse de duurste! Klasse service mbt instantie en garantie. Service staat hoog in het vaandel bij deze onderneming.

Victor 10-03-2022

Goede service en deskundig personeel.
Ook bij de aflevering en werken netjes en hulpvaardig.

HB 10-03-2022

Wij komen hier al jaren voor alles, hier staat de klant en de service centraal. De grote winkelketens kunnen hier niet aan tippen. Dit is een topzaak!

HB 10-03-2022

Ageeth Korten 10-03-2022

snelle levering, op de tijd als afgesproken. Het zat nog tegen omdat het eerst niet leek te passen, met extra moeite toch gelukt

Bianca 10-03-2022

Wij worden hier altijd zeer kundig , vriendelijk en met grote zorg geholpen!

GV 10-03-2022

Zeer klantvriendelijk, absoluut kennis van zaken , alle tijd voor ons , wij gaan alleen nog maar naar Bakker , een echte aanrader !

Jo Adams 10-03-2022

Ik ben door de medewerkers van Electroworld van Kan geweldig geholpen en de service is fantastisch. Dit is nog eens een zaak waar je echt als een klant wordt behandeld. Top !!!

A.F.F.H. Gommers 10-03-2022

De reparatie was goed en snel geholpen en reparatiekosten vielen mij erg mee

Fam Piek 10-03-2022

prima service, duidelijke afspraken, maakt afspraken waar, goede kwaliteit - wij zijn enorm tevreden, zowel over het voortraject, als over het natraject - blij

F van Os 10-03-2022

Je kunt er van op aan over gemaakte afspraken.Ook de service aan huis is betaalbaar.