Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Bartels 26-08-2022

Goed geadviseerd in de winkel, er werd de tijd voor ons genomen. Fijne service, snel en netjes thuisbezorgd.

Dick van der Lee 26-08-2022

Altijd goede service en vriendelijk personeel in de winkel.
Af en toe hebben ze ook prima acties met aantrekkelijke kortingen.

J. Gorter 26-08-2022

Super goede en snelle service van de firma Stiphout.
Dinsdag contact gehad en woensdag geleverd.

Gino 26-08-2022

We waren op zoek naar een nieuwe tv.we hadden een bepaald type in gedachten maar door de goede
informatie van de verkoper hebben we voor een oled gekozen.Deze was ook nog een aanbieding en de andere dag geleverd.Top
Mocht je net als ons twijfelen dan raad ik u deze zaak aan.En zelfde prijzen als op internet.echte aanrader.

Claudia 26-08-2022

Na precies 1 jaar wachten op Siemens inductie plaat die nog steeds niet leverbaar is. Overgestapt naar een ander merk. Atag free zone. Deze plaat was met een paar dagen leverbaar en werkt top.
Heel handig in gebruik en past alle zones vanzelf aan bij verplaatsen van de pannen.
Ik ben super tevreden.
De plaat is zonder problemen ingezaagt in het keukenblad en alles is netjes achtergelaten.
Top service!

Jan van Steen 26-08-2022

Volgens afspraak. meteen alles goed en een super monteur aan de deur, m.a.w. zoals het hoort.

G.oegema 26-08-2022

Keurig op tijd en een kundig en hardwerkende monteur niets mis mee maar dat kwam misschien ook wel omdat hij op tijd naar huis moest ivm een afspraak.

Carie 26-08-2022

Goed geholpen waardoor we naar huis zijn gegaan met het product waarvoor we kwamen.

Dhr Senden 26-08-2022

Via Wouters Electroworld Valkenburg inbouwkoelkast besteld voor mijn vader omdat de oude plotseling stuk was gegaan. Dag na de melding was de inventarisatie al gebeurd en 1 week later de nieuwe koelkast al ingebouwd. Als extra service was gedurende week overbrugging zolang een tafelkoelkastje geplaatst (was 30 graden buiten). Helemaal top en belangrijk dat oudere mensen op deze manier geholpen worden!

Jacqueline 26-08-2022

Goede voorlichting, alles volgens afspraak geleverd en de deur van de wasdroger meteen omgezet toen ik vroeg of dat ook kon.

Richard 26-08-2022

Helaas ging onze TV kapot , na gedegen advies een vervanger gekozen (repareren loonde zich niet) , maar die was helaas pas de dinsdag erop voorradig, keurig een leen TV meegekregen , Top service !

Bert 26-08-2022

Zeer tevreden over de verrichte werkzaamheden.
Alles precies zoals we wilden.

Topzaak! 26-08-2022

Electroworld Van der Meulen in Baarn is echt een topzaak: zeer klantvriendelijke benadering door alle medewerkers in de winkel. Alle tijd om e.e.a. rustig uit te leggen. Eerst maar eens een offerte en dan zien we later wel weer, dus geen gepush. En het zit in hele kleine dingen waar een online shop never nooit niet tegenop kan. Verhuizen van een wasmachine van ons oude naar ons nieuwe huis doen ze gewoon. Tussentijds even bellen dat na de aankoop sprake is van een kortingsactie voor de aangeschafte tv en dus in ons voordeel. Keurig op de afgesproken tijd langskomen voor de installatie en dit vervolgens perfect uitvoeren. Kortom, al jaren een zeer tevreden klant.

Henk van den Berg 26-08-2022

Radio Vos heeft prima service, vriendelijke medewerkers en betaalbare producten.

MA 26-08-2022

supertof personeel en goed advies. Je stuurt ze mail wat je wil hebben en ze gaan het onderzoeken, maken offerte. Ze kijken naar je wensen etc. en komen met passend voorstel. Ook een mooie prijs. Kracht is de service.

Rob 26-08-2022

Vriendelijke monteurs. Alles snel en professioneel geïnstalleerd. Keuken na inbouw grote inductie kookplaat keurig schoon achtergelaten ondanks nodige slijp en boorwerk. Kortom: prima service en zeer tevreden!

Denise 26-08-2022

Goed advies gekregen over onze nieuwe droger. Hierdoor zal de levensduur zeker verlengd gaan worden vwb het juist schoonmaken van de filters. Tevreden over de levering.

Door het goede advies product in de winkel aangekocht ipv online.

Fred 26-08-2022

Lg tv gekocht, bleek niet goed te zijn, gebelt met winkel, werdt direct serieus opgepakt en perfect afgehandeld! Dit is mijn nieuwe witgoed, electronica leverancier!!

goed 25-08-2022

Fijn personeel erg behulpzaam. Al heel lang klant alle wit goed en huishoudelijke apparaten daar gekocht. Goede Service

Kees en Henriette 25-08-2022

Electro World Hamers zijn we al jaren lang vaste klant.
We zijn altijd dik tevreden over de service van Hamers.
Ze zijn altijd heel klantvriendelijk en als er iets is wordt het meteen opgelost.
Daarom van ons een cijfer van 10...zeker welverdiend Electro World Hamers.

Andre P 25-08-2022

Klantvriendelijk personeel, altijd prima service, behulpzame bezorgers en deskundig advies. Tenslotte prima concurrerende prijzen en altijd een persoonlijke touch van het personeel. Kortom, zeer tevreden klant, al jaren !!!

?? 25-08-2022

Vriendelijk geholpen/ goede uitleg wist goed wat wij zochten/ hielp mee om in de auto te krijgen

Mart 25-08-2022

combimagnetron goed ingebouwd en vakkundig geholpen buiten werktijd. Aan te bevelen!

Sabler 25-08-2022

Perfecte service , van het afhandelen van de bestelling in de winkel tot het nakomen van de gemaakte afspraken . Het ophangen en installeren ging prima volgens plan . Niets dan lof over de firma Elres de electroworld dealer in Haarlem . Kan deze firma van harte aanbevelen !

anita 25-08-2022

Top service!! De monteur heeft netjes gewerkt. Legde alles netjes uit. Niks was te veel. Gewoon super.