Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Rinus de Jong 05-11-2022

Uitstekende service en uitgebreide kennis betreffende het aangeschafte apparaat.

koffiezet automaat 05-11-2022

Wij zijn vaste klant van deze zaak je krijgt goede service en word goed en vlot geholpen en leggen het ook goed uit

v Rossum electa 05-11-2022

omdat wij zeer goed geholpen zijn zowel in de verkoop als in de plaatsing en het is een prima winkel

Martijn 05-11-2022

Service-afspraak was snel geregeld, alleen vanwege communicatiefout achteraf een factuur voor 2 minuten werk, terwijl ik dacht dat het een service van een gekocht product was.

Wasmachine 05-11-2022

Goede,open en eerlijke uitleg over onze wasmachine.Korrekte plaatsing en afhandeling hiervan..We komen zeker terug bij deze Weterings winkel.

Creemers en Besselink te Udenhout 05-11-2022

Prima service. Goede klantbejegening. De uitleg over het aangeschafte product is helder. Mogelijke nazorg indien van toepassing goed afgesproken.

Jakob Keun 05-11-2022

Gewoon alles perfect geregeld. Aflevering keurig op tijd, het apparaat geplaatst en op de computer de garantie geregeld.

Bibian 05-11-2022

Altijd vriendelijke benadering, makkelijk afspraken te maken. En flexibel op het moment dat er even een kleine reparatie nodig is

Karin Veltman 05-11-2022

Kom al jaren bij deze shop. Ook nu weer toen mijn droger er accuut mee ophield hoefde ik niet lang na te denken waar ik mijn nieuwe zou kopen: Brilman Enschede moest het zijn. Ook nu weer super tevreden: de volgende dag had ik mijn nieuwe machine al thuis op zijn plek (zolder) staan, aangesloten en met uitgebreide uitleg erbij. Weet nu al dat ik hier járen plezier van ga hebben en áls er wat mee is, dat ik dezelfde dag nog op een monteur kan rekenen. Klasse!

Grietje van der Broek-Huizing 05-11-2022

Vriendelijk, vakbekwaam, prima advies.
Behulpzaam, zette de aankoop voor mij in de auto, heel prettig.

Mariette 05-11-2022

Duidelijke uitleg, ruime keuze, voelt betrouwbaar en eerlijk. Goede service.

Electroworld Wim van Leeuwen 05-11-2022

Altijd deskundig advies en prettig geholpen. Altijd het gevoel met het juiste artikel de winkel uit te gaan

Carla Vivian Smit 05-11-2022

Als altijd, een goed welkom in de winkel en goed, eerlijk advies. Een plotselinge verandering van mijn kant werd prima opgepakt en de service thuis is, zoals ook altijd, heel goed en heel vriendelijk!

Dick Rebel 05-11-2022

Positieve mensen, goede service zowel in de winkel als bij het installeren en ruim gesorteerd in goede producten

Piet Hoogervorst 05-11-2022

Prima service bij aanschaf vaatwasser. Wij kregen een goede voorlichting in de winkel. Daarna volgde een snelle levering en plaatsing. Wij zijn heel tevreden met Electro Duynstee in Sassenheim

Notsch 05-11-2022

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Wasmiddel voor Miele via hen besteld, netjes gebeld dat het er was en op kon halen.

Ageeth 05-11-2022

17 jaar geleden hebben we een Miele droger bij Hartelust Aalsmeer besteld. Afgelopen week wilde de droger niet meer drogen. Hartelust gebeld en binnen 3 dagen stond hun monteur op de stoep. Een kleine reparatie en hij deed het weer. Leuk om te vermelden dat er op de reparatie drie maanden garantie zit. Wat een goede service!

Jack Eerens 05-11-2022

Korte lijnen. Gewoon in het dorp zelf beschikbaar. Goed advies en levering een week sneller dan de planning. En dat terwijl de media berichten verspreid dat er lange levertijden zijn vanwege een groot tekort aan benodigde chips voor deze apparaten. Well done :)

G. den Tuinder 05-11-2022

Prima geholpen in de winkel en snelle levering de andere dag .
Ook over de plaatsing en uitleg zijn we zeer tevreden

mj 05-11-2022

goede service. de vaatwasser uitstekend geplaatst, de ruimte was krap. Er werken deskundige mensen

Saskia 05-11-2022

Ik ben zeer vriendelijk en prettig geholpen in de winkel. Ik wilde wat informatie over wasmachines (ik had wel een paar min.daar voor een koelkast aangeschaft). Ik werd uitgebreid en eerlijk voorgelicht, zonder het gevoel te hebben dat ik gepusht werd voor nog een aanschaf. De "nazorg was ook uitgebreid en allemaal zeer vriendelijk,ook toen mijn koelkast werd bezorgd.

Een zeer prettige winkel om aankopen te doen en waarbij de vriendelijke bejegening een 10 scoort.

Aart 05-11-2022

Prima levering na telefonisch advies over wasemkap snelle levering en sms dat kap binnen was

Annick 05-11-2022

Gekozen voor de winkel omdat hij reeds goeie recensies had . Heel Vriendelijk personeel en heel goede uitleg gekregen. Een voor een mensen die weten waar ze mee bezig zijn.

Diane 04-11-2022

Vriendelijk en goed geholpen, super snelle levering. Top service, prettige installateurs.

Mirjam 04-11-2022

Omdat wij graag 'lokaal' kopen, kwamen we bij deze zaak terecht. De service van de verschillende medewerkers is perfect.
De aankondiging van de levering was keurig op tijd. Wij komen hier terug!