Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Bart van Tol 02-03-2022

De vaatwasser bij ons thuis was defect en er was behoefte aan snel een nieuwe vaatwasser. In de winkel werd ik goed en snel geholpen, door het meedenken en luisteren naar de wensen kwamen we uit op een AEG vaatwasser. De volgende dag werd deze al ingebouwd door ElectroWorld Hoogendoorn! Dit ging ook zeer soepel en de vaatwasser staat nog rechter dan de vorige, echt vakwerk!

fam. fijneman 02-03-2022

wij hebben voor deze shop gekozen omdat we altijd netjes en behulpzaam te woord worden gestaan
de shop is ruim opgezet en dus genoeg keuze
de internet pagina ziet er ook top uit zodat jeje thuis eerst voor kunt bereiden op wat je kopen gaat
dus een dikke 10 waard

R. Van der lee 02-03-2022

Ik heb de winkel gevraagd of reparatie van een liebherr klimaat wijnkoeler van 10 jaar oud het waard is om te laten repareren.
Ik heb verteld dat het probleem zit in de compressor, of de vulling van het systeem.
De persoon aan de telefoon heeft geïnformeerd bij de monteur bij hun in dienst is. Deze monteur besliste dat het wel lonend was om deze koeler te laten repareren.
Echter toen de monteur kwam , constateert hij dat het inderdaad de compressor , of de vulling is. Dit was al bekend.
Hij adviseert mij een service afspraak te maken met liebherr , en rekent voordat hij vertrekt 55 euro service kosten.
Ik heb direct een afspraak gemaakt met liebherr , en kreeg te horen dat de levensduur van deze koelers maar 8 jaar is, en dat reparatie veel te duur zou zou zijn, er werd letterlijk verteld dat ze de reparatie willen uitvoeren als ik van mijn geld af wil, maar dat zij mij het ten zeerste afraden.
Dus erg jammer dat ava die monteur hebben gestuurd. Zonden van de man zijn tijd en van onze 55 euro.
Ik zou deze winkel wel aan bevelen voor aan kopen, maar niet voor service buiten garantie tijd.

Jan Rooderkerk 02-03-2022

Prima winkel. Vriendelijke, vakkundige mensen; goed assortiment - een aanwinst!

Beenen 01-03-2022

Super fijne winkel. Komen bij je thuis voor advies audio etc. Goede uitleg over de producten.

Qtje 01-03-2022

Kundige monteur xxxx, heeft probleem geheel opgelost, ook toen bleek dat de klus moeilijker werd dan verwacht. Zeer resultaat gericht dus!. EN hij ruimt alles netjes op!

Anoniem 01-03-2022

Helaas duurde het lang voor de machine geleverd kon worden, maar de service is normaal gesproken zo goed dat we hierop wilden wachten. En het was het wachten waard. Machine is keurig geleverd, aangesloten en instructies gegeven.

Quicksand 01-03-2022

Toen we in 2021 de winkel in Sassenheim binnen kwamen voor een nieuwe wasmachine zagen we veel lege gaten. Miele wasmachines waren niet leverbaar (corona). Na overleg besloten om de oude (19 jaar oud) te laten repareren: nieuwe schokbrekers. Dat werd snel en vakkundig gedaan. Toen was het wachten op de nieuwe machine (kon wel een maandje of 6 duren), want het oudje moest toch vervangen worden. Sneller dan verwacht kwam het telefoontje: nieuwe machine is er ! Kort daarop levering en snelle installatie. Dat noemen wij top service onder lastige omstandigheden. Petje af ! Een 9 dus, want de 10 is voor de juffrouw.

J.Boschma 01-03-2022

is er altijd goed en de service is goed
vriendelijk en nooit iets verkeerds

Willem 01-03-2022

Goede eerlijke voorlichting.
Goede uitleg na installatie van de apparatuur.

Erik ten Hoor 01-03-2022

Zoals altijd binnen 5 minuten weer buiten en gekocht wat ik wou kopen. De volgende dag geleverd en geinstalleerd.

Arm Schmeitz 01-03-2022

Duidelijke uitleg vd bezorgers
Wat er gebeurde
Samen gekeken of de wasdroger het deed
Vriendelijk en bekwaam
Later vond ik niet het opvangbak voor t water
Gebeld en binnen een kwartier hier en toch gevonden dat ie toch in de droger' ,verstopt' zat
Goede service
Bedankt

H K te R 28-02-2022

Het blijft de lokale winkel die je wilt steunen. In verleden is service ook altijd ok geweest en ik zou niet weten waarom dat nu niet zo is. Twee aspecten doen me twijfelen:
- meerdere keren bleek een bepaald gewenst type van apparaat niet by ElectroWorld te bestellen en dan werd me niet echt een goed vergelijkbaar/concurrerende voorstel gedaan.
- recent twee keer relatief grote bedragen aan installatiekosten betaald. In beide gevallen bleek in die installatieprijs inbegrepen materiaal niet nodig, beide keren echter geen reductie op installatieprijs gekregen, ondanks vraag daarom.

H.Oude Heuvel 28-02-2022

Acuraat en vriendelijk en altijd behulpzaam bij storingen die dan ook snel en behulp zaam worden opgelost

Vera 28-02-2022

Vriendelijke en vakbekwame mensen die service hoog in het vaandel hebben staan. Problemen werden met de update van onze tv en een aantal apps werden nog dezelfde verholpen.

Perfecte service in Haaksbergen! 28-02-2022

Electroworld Breukers Haaksbergen is een plaatselijke winkel waar persoonlijke aandacht gelukkig nog hoog in het vaandel staat. Voeg daarbij de hoge vakkennis van het personeel en dan kom je uit op de ideale winkel. Deze winkel is iedereen zeer aan te bevelen. *** heeft de staat van onze oude machine telefonisch beoordeeld. Na 20 jaar staat van dienst moest er een nieuwe wasmachine komen. Hij heeft ons de perfecte machine aangeprezen (en verkocht). De machine is 's middags al geleverd en aangesloten. Kortom: perfecte service!

Theo Vuyk 28-02-2022

Snelle en uitstekende service en prettig personeel. Waarbij prijs kwaliteit in overeenstemming zijn.

Postma 28-02-2022

Je wordt heel vriendelijk geholpen, goede uitleg van het gene wat je hebt gekocht. Een hele goede survice.

Turpijn 28-02-2022

Goede communicatie en informatie; service gericht. Goede klantvriendelijkheid.

Hans 28-02-2022

ontvangst in de winkel uitstekend.
deskundig advies van medewerker J***
inzake het bestellen en het plaatsen van
het inductiefornuis.

Alfred Vollendam 28-02-2022

Electroworld Hagedoorn te meppel heeft ons perfect te woord gestaan en onze tv thuis geïnstalleerd en geprogrammeerd.
Super service , niets op aan te merken.

Jeu Knubben 28-02-2022

Uitgebreide service, van goed advies tot complete montage. En afspraken zeer stipt nagekomen.

Jan V 28-02-2022

Dit is een plaatselijke winkel waar persoonlijke aandacht gelukkig nog hoog in het vaandel staat. Voeg daarbij de hoge vakkennis en dan kom je uit op de ideale winkel. Dus zeer aan te bevelen. 👍

John Peerboom 28-02-2022

In de winkel geweest.
Duidelijke en heldere uitleg. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Prijs-kwaliteit: goed.
Thuisbezorging en installatie: zeer goed.

28-02-2022 28-02-2022

Ik koop altijd alles bij van kan electro world.
Altijd goed advies en snelle levering !!
Zeer tevreden over alles wat ik daar gekocht heb.
Vorige week tablet , tv , wasmachine en droger gekocht.