Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Reinier 24-11-2022

Mooie overzichtelijke winkel, goede uitleg over de aan te schaffen apparatuur. Maar ook de mensen die de gekochte apparaten kwamen afleveren waren zeer vriendelijk en namen de tijd om alles goed uit te leggen en aansluiten

Ine Flinkers 24-11-2022

Goede informatie en ontzettende snelle levering. Vandaag TV besteld, de volgende dag in huis en aangesloten. Geweldig.

Karel 24-11-2022

Uitstekend advies gekregen bij de aanschaf van een nieuwe vaatwasser. Vervolgens is de plaatsing van deze vaatwasser netjes en conform afspraak in onze keuken geplaatst. De oude vaatwasser hebben zij, samen met allerlei papier etc van de verpakking, keurig meegenomen.

Sjaak en Lies Swinkels 24-11-2022

Alleen maar goeds, de tekst en uitleg in de winkel erg goed en vriendelijk . Bij de plaatsing van de wasmachine ook door de monteur prima uitleg . Vervolgens werd de oude wasmachine netjes meegenomen.
Wij komen zeer zeker terug . En ook belangrijk, je koopt bij de plaatselijke winkelier.

Marja 24-11-2022

Heel vriendelijk aan de telefoon te woord gestaan toen ik informeerde of zij de HP laptop ,die ik hun advertentie had zien staan, mogelijk in huis hadden. Was niet het geval en werd mij de mogelijkheid geboden om de laptop door hun telefonisch te bestellen. Keuze zelf gemaakt dat ik de LT in de winkel zou komen ophalen. Met 3 werkdagen een belletje dat de LT binnen was. Uiterst vriendelijk ook bij ophalen en betalen.
Was nog nooit in de winkel geweest maar zal daar nu beslist vaker komen.

Ben 24-11-2022

Inductiekookplaat en oven gekocht. Keurig ingebouwd. Monteur denkt mee over aanpassingen en oplossingen.
Zeer tevreden.

uvholthe 24-11-2022

we kregen een goed advies over de aanschaf van een sonos systeem. het werd thuis geïnstalleerd. uiterst professioneel. zelf was ik door de bomen het bos allang kwijtgeraakt.

van de Ven 24-11-2022

Netjes gewerkt afspraken nagekomen, duidelijke uitleg .
Daar kan men verder mee !!

Anneke 24-11-2022

Goede service. Eerlijke informatie. Persoonlijk contact. Winkel in de buurt.

Guus 24-11-2022

Kundig en zeer toegankelijk voor vragen. Gewoon perfecte service. Bij aanschaf van technische apparaten telt voor mij EEN ding: service te allen tijde. Van deze winkel heb ik dat eerder ervaren! Dus staat die boven aan het lijstje.

Nelleke 24-11-2022

Electro World Drieënhuizen Amersfoort is een fantastische zaak. Je krijgt altijd heel goede informatie en alles wat ik daar gekocht heb was altijd perfect. Ook als je naderhand nog vragen hebt, word je heel goed geholpen.

Marion 24-11-2022

Fijne winkel met deskundig advies en snelle levering. Ook zeer tevreden over het vakkundig plaatsen van de apparatuur.

Jan Peree 24-11-2022

Goed en eerlijkadvies in de winkel. Wel of geen reparatie wasmachine. Binnen half uur na thuiskomst al contact met monteur. Monteur gaf goede uitleg over mankement. Behulpzaam bij terugplaatsen wasdroger. Zeer tevreden dus. Feitelijk al jaren een tevreden klant.

Martin 24-11-2022

Prettige verkoop, goede service. Onderhandeling had iets scherper gemogen maar alla. Het advies was goed.

Bout 24-11-2022

Wij komen al jaren bij hun hebben een goede service en vriendelijke bediening top

H.C.Dunsbergen 24-11-2022

Deskundige geholpen en vriendelijk behandeld. Uitstekend product geleverd. Met goede uitleg over de instelling van de Sorono Radio CD speler. Geholpen door verkoper de radio/ cd speler in de auto te plaatsen. Vertrouwde
service al jaren bekend in Meppel en omgeving.

Eva 24-11-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat die in de buurt zit. Een fysieke winkel, dus niet online! Zo kan ik het product bekijken en advies inwinnen bij de medewerkers. Heel fijn. Ik ben goed geholpen en heb zo mijn keuze kunnen maken.

A. Geerlings 24-11-2022

De apparaten zijn perfect en zeer kundig geplaatst. De medewerker is heel correct en een kei in zijn vak. Het is echt een aanrader om hier een aankoop te doen.

Henk van Burken 24-11-2022

Goede service, goede uitleg en informatie. Op gebied van audio, tv en witgoed voldoende keuze.

Rocky 24-11-2022

Het is een hele mooie inductiekookplaat.
Service was super en heel goed uitleg van gekregen.
Montage was ook super goed was heel vriendelijk die het aan kwam sluiten.
TOPPIE.

Hannah van den Bosch 24-11-2022

Geheel onverwacht hield mijn microwave er mee op waar ik zeer afhankelijk van ben. Dezelfde dag kreeg ik mijn 2 maanden gelden aangeschafte Loewe tv. niet meer aan de praat omdat de Chromecast aansluiting er steeds tussen kwam. Nog dezelfde dag werd de via de website uitgezochte microwave bezorgd EN de chromecast verwijderd!!! Super!!

Hermine Ubaghs 24-11-2022

Vriendelijk en heel goed advies, snelle levering en heel goede service,,behulpzaam, gewoon top. Ik ben super tevreden.

L de Brouwer 24-11-2022

Goede service en goed geholpen in de winkel met goede uitleg een zeer goede afspraak voor het monteren van onze tv toppie

Thea Herwijnen 24-11-2022

Zeer tevreden, met de snelle service.
Als klant werden we goed geïnformeerd.

Joelle Nijgh 24-11-2022

Goede snelle service, eerlijk en klantvriendelijk. Wij kopen al jarenlang al onze apparatuur bij electro world Vlaardingen en zullen dit ook nog jarenlang blijven doen.