Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Henk 01-01-2022

Telefonisch contact gehad en aangeschafte artikel stond uurtje later keurig klaar

Rob Martinot 01-01-2022

Zelfs met de feestdagen een spoedige levering en bezorging tot op de standplaats

Dedden 01-01-2022

Geleverd volgens afspraak
Nette behulpzame mannen van Hagedoorn
Product is zoals voorgelicht is in het verloop gesprek .

ria wirken 31-12-2021

snel bezorgen goede bezorgers goede uitleg

leuke bezorgers bezorgen op de afgesproken tijd

Anna 31-12-2021

Ik heb bij Kortman een goede service ervaren, men denkt mee, het personeel is vriendelijk en ik vind fa. Kortman betrouwbaar

Jan van de weijer 31-12-2021

Hallo beste xxxx ik wil aan ieder die iets aan wil schaffen jullie zaak van harte aanbevelen vooral al die jaren dat ik bij jullie klant ben ben ik nog nooit teleurgesteld. Vooral het persoonlijk contact en de uitstekende service sla ik hoog aan Dank daar voor Groetjes xxxxxx

Marcel 31-12-2021

Goede winkel en Goede service het product was op de website op voorraad maar kon niet meteen geleverd worden maar ze hebben me netjes telefonisch benaderd dat het iets later kwam
En heb het product netjes geleverd gekregen vandaar toch een 9 voor de persoonlijke service...

G.Brinksma 31-12-2021

Wij kennen Electroworld Hagedoorn al jaren en zijn daar zeer tevreden over. Men is klantvriendelijk , geven goede voorlichting over het aan te schaffen produkt. Ook de service zijn prima.

Johanne 31-12-2021

Uitstekende service. Snelle levering. Fijne montage van mijn koelvrieskast. Echt professionele klantvriendelijke mensen. En meedenkend voor een oplossing.

Evelien Huizenga 31-12-2021

Snelle levering van wasmachine onderdeel door een bezorger die de slang ook meteen monteerde. Alles binnen 10 minuten. Ik kon meteen weer een was draaien.

Van Spaendonck 31-12-2021

Deskundig, snel en vriendelijk. Dit lijkt me overtuigend genoeg maar dat blijkt de computer niet te vinden

Anna 31-12-2021

Hele snelle service en ze zetten echt een stap extra. Niet alleen bij deze aankoop, maar ook bij eerdere aankopen.

M. Hurkmans 31-12-2021

Vriendelijke personeel en duidelijke uitleg. Hierdoor hebben we een goede keuze kunnen maken voor een inductiekookplaat :)

Dick van Schaar 31-12-2021

Reeds langer klant omdat service, klantvriendelijkheid en netheid van werken helemaal prima zijn.

Michel 31-12-2021

Snelle en goede service. Vaatwasser kapot. Installatie nieuwe vaatwasser binnen 1 dag, ongekend!

Cor van Slingerland 31-12-2021

een persoonlijk contact en een prima service kan het iedereen aan raden.
onze hele familie is er klant.

Lisette 31-12-2021

Top winkel. Goede service en eerlijke antwoorden op onze vragen. Aardig personeel. Staan voor je klaar en geven eerlijk advies. Ze denken in het oogpunt van de klant.

EW Rinze Hofman , Heerenveen 31-12-2021

Bij vorige kontakten ,duidelijk advies en uitleg over de te kopen produkten, ook nu weer heldere uitleg ,vlotte aanpak en leve
ring van het produkt.
Zijn zeer tevreden over de aanschaf van dit produkt.

Berntzen 31-12-2021

zowel telefonisch als per mail als fysiek op locatie een persoonlijke correcte benadering/afhandeling.

Kuijpers 31-12-2021

Dicht bij huis, goede service en snelle levering. Alleen jammer dat we niet in de winkel mochten om het product te bekijken en vergelijken.

jolanda 31-12-2021

Super klantvriendelijk, goede adviezen bij het kiezen van een apparaat. Dit kon helaas niet in de winkel ivm lockdown, maar wel erg goed te woord gestaan. En een zeer snelle service, TOP!
Aanrader!

Heitbrink 31-12-2021

Heldere antwoorden op gestelde vragen waarna het product keurig is geïnstalleerd..

Erik 31-12-2021

Onze wasmachine maakte een vreemd geluid, een monteur van Electroworld gevraagd om advies. De kwam en oordeelde dat de lagers van de oude machine waren versleten. We konden deze laten repareren maar dat was dan arbeidsintensief en voor een machine van 13 jaar oud niet de moeite. Daarna telefonisch advies gevraagd aangezien we niet mogen winkelen, voor een nieuwe machine en deze na kort beraad besteld. Nog dezelfde dag werd deze gebracht, geinstalleerd en de oude retour genomen. Supertevreden over deze service! Zelfs alle rommel werd meegenomen.

Ben Reiff 31-12-2021

Bij combi Den Helder word je altijd en op alle fronten plezierig ontvangen en goed geadviseerd. Belangrijk is ook dat het installeren altijd top wordt uitgevoerd. Tot slot vind ik het feit dat bij Combi Den Helder de deskundigheid nog "in huis" aanwezig is om ook reparaties, indien nodig, aan apparatuur uit te voeren, voor ons een belangrijke pre bij onze keuze voor deze zaak.

Henk 31-12-2021

Goed bedrijf . Ben al jaren klant. Nieuwe vaatwasser gekocht. Afspraak gemaakt en twee dagen later is hij in gebouwd. Oude netjes afgevoerd en de nieuwe netjes geplaatst .