Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Peter Forger 09-12-2021

Snelle service , snelle offerte.
Goed advies en ook een goede aankoop gedaan.
Meer dan goed !

Mineke te Hennepe 09-12-2021

Wij hebben, vanwege omstandigheden, de stofzuiger via de site besteld en die is thuis bezorgd. De aflevering was correct. We zijn tevreden over de stofzuiger.

pfens 09-12-2021

Zeer goed behandeld in de winkel juiste uitleg over de droger, levering op tijd en netjes afgeleverd.

M.J.Timmerman 09-12-2021

Bij Poortman wordt met de klant meegedacht en de persoonlijke aandacht en vriendelijkheid voor de klant is een reden om vaker bij Poortman te gaan kopen.

Marcel 09-12-2021

In de winkel door een kundige en vriendelijke verkoper geholpen een keuze te maken voor een vaatwasser, waarbij ook meteen een afspraak werd gemaakt voor het inbouwen/monteren.

De monteur heeft alles netjes geregeld, en de boel ook schoon en netjes achtergelaten.
Ben dus zeer tevreden.

Hoevenaar 09-12-2021

Goed advies, wordt echt geluisterd naar wat JIJ belangrijk vindt. En daarop wordt het advies gegeven. Goede en snelle service. Ook voor eerlijk reparatie-onderzoek.

Y. Holland, Buurse 09-12-2021

Zeer correct en kundige medewerkers. Komen altijd hun afspraken na en denken mee met de klant. Top winkel. Hebben ook een installatiebedrijf, ook daar alleen maar positieve ervaringen.

Prima winkel, goede service, altijd kijken naar een oplosing. Goede prijsstelling en uitermate vakkundig personeel. Zowel in de winkel, de backoffice als de buitendienst.

Bart van Leeuwen 09-12-2021

Snel en vakkundig geholpen. Ook voor een probleem met de wasmachine het goede advies gegeven

Stefan 09-12-2021

We zijn goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe televisie. We zijn erg blij met onze aankoop en bij Van Dijk weet ik dat ik niet teveel betaal en de service krijg die ik graag wil.

cdw 09-12-2021

Vriendelijk, integer en deskundige mensen die vlot reageren en afspraken nakomen. Vertrouwd adres.

Bennie Spoler 09-12-2021

Betrouwbaar adres, we bestellen (bijna) elektrische apparaten bij deze winkel.

Bell servies De Lier 09-12-2021

wij hebben een nieuwe wasdroger gekocht de WT48RT91NL Siemens WT48RT91NL Warmtepomp droger 779,00
Ze kwamen kijken en de oude was overleden met een gezin van 5 kan ik niet zonder en de volgende dag stond de nieuwe al te draaien. Wat een super super service.

Robert Vanek 08-12-2021

Prima communicatie over aanschaf van een koelkast. Meedenken met de klant over ander model met snellere levertijd.
Installatie door Mike keurig gedaan en met aandacht voor detail. Ging pas weg toen alles in orde was. Zeer tevreden over Stadhouder!

Van Alphen 08-12-2021

Electro world van boxel op galder is gewoon top. Altijd vriendelijk altijd goeie info en advies. Neemt tijd voor de klant met een glimlach. Hebben ondertussen bijna alle keukentoestellen gehaald topafvies met onze wasmachine ook onze droger voor reparatie gebracht. Haardroger stofzuiger wekkerradio en 2 tv's van bij hen. Super goed geholpen met onze lamp voor de dampkap. Is gewoon goed daar. Super tevreden.

Zuithoff 08-12-2021

Ter zake kundig. Vriendelijk en behulpzaam. Goede uitleg over de producten. Ook over de evt. nadelen. Denken goed met je mee
zonder opdringerig te zijn.

Willem 08-12-2021

Deze winkel raad ik aan omdat je telefonisch zeer snel en goed geholpen wordt en daardoor was de koop snel gedaan.
Ook de monteurs hadden zeer snel en naar alle tevredenheid de klus hadden geklaard.

pk 08-12-2021

Keurig verzorgd! De droger bestelt via de webshop en keurig op tijd geleverd. Netjes naar zolder gebracht en geïnstalleerd. Ik heb niets hoeven te doen. Ook nog eens een goede concurrerende prijs.

Peter Stoekle 08-12-2021

Vanwege de service zoals ik van een ieder hoor. Alles bij ons naar wens verlopen.

hans van Vugt 08-12-2021

Werd gebeld dat mijn product was aangekomen , en een kwartier later stond een gemotiveerde een vriendelijke medewerker
voor de deur om het product af te leveren

leerling 08-12-2021

op aanraden van mijn fam heb ik gekozen voor deze zaak en niet gelogen top in de winkel super geholpen ,thuis bezorgt tv opgehangen en geinstaleerd een vriendelijk man goede uitleg en keurig gewerkt .ik raad het zeker aan om hier naar toe te gaan.

Lataster 08-12-2021

Al jaren klant
Waarom??? Zeer goede service, altijd een helpende hand en een luisterend oor.

M.v.d.Kolk 08-12-2021

Klantvriendelijk en gericht. Snelle levering en goede service. De volgende aankoop zal daarom ook daar zijn

Frans van Duren 08-12-2021

Ik kom al meer dan 40 jaar bij Electro World Hamer Apeldoorn. Ze hanteren concurrerende prijzen en hebben een meer dan uitstekende service.

G. STOKKEL 08-12-2021

Superwinkel! Goede service en zeer vriendelijk personeel. Wij kopen onze apparaten altijd bij HARTELUST!

M. 08-12-2021

Goed advies bij de aankoop van een stofzuiger. Met aandacht voor prijs/ kwaliteit verhouding. Attent gemaakt op een mooie passende aanbieding.
Zeer klantvriendelijk.
Top service bij Electroworld Dokkum.