Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2936 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

S. Linthorst 10-01-2023

Een grote pluim voor de medewerkers van Elektroworld! Zo wel telefonisch als op locatie, waar ze mijn AEG wasmachine en mijn AEG droger gemonteerd hebben. Toen de bestaande kraan lek bleef te zijn , hebben ze het meteen vervangen . Ben tevreden van mijn aankoop en de vriendelijkheid en de efficiëntie van de monteurs.

Hans Kriesels 10-01-2023

super vriendelijk, prima service, en helpen je echt goed en duidelijk wij zijn heel erg tevreden over deze winkel

Maria ten Brink 10-01-2023

Ze zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij waren opzoek naar een stoomoven die al uitverkocht was en deze is voor ons besteld. De oven was op tijd en we werden direct gebeld. Ook werden we geholpen met de oven tillen naar de auto. Ontzettend bedankt!

M. Kerste 10-01-2023

Vriendelijk personeel en behulpzaam .
Ze nemen de tijd om tot aankoop van het gewenste product te komen.
Bieden bij aankoop van de televisie ook ophangservice tegen vergoeding. Fijn als je zelf niet zo handig bent.
De televisie is naar wens opgehangen en geprogrammeerd.
We konden gelijk televisie kijken.
TOP Electro World Hoppenbrouwers

J M Mets Huigsloot 10-01-2023

Al jaren klant bij Electro. Wereld er wordt goed naar je geluisterd en een goede service

Paul 10-01-2023

Snelle en goede service. Er wordt mee gedacht om tot een passende oplossing te komen, dit ondanks de drukte en leveringsproblemen in de gehele sector.

Ineke de Joode 10-01-2023

Fijne winkel en heel goed geholpen voor iedereen aan te bevelen en goede service

H Bohm 10-01-2023

Goede levering op tijd en goed geholpen.
Installatie zeer goed verlopen.
Zeker een aanbeveling waard.

Topservice 09-01-2023

Ik heb een inductie kookplaat gekocht bij EW Brinkhuis. Alles verliep vlot en conform de afspraak. Ik kreeg een concurreerde prijs en ook de montage verliep naar wens.

H. van 't Sant 09-01-2023

Vervangen van een oude stofzuiger. De wijze waarop wij geadviseerd werden was uitstekend en vakkundig.
Wij hebben het advies gevolgd.
De oude stofzuiger kunnen wij daar nog brengen en hoeven wij dus niet te zoeken naar de wijze waarop we deze stofzuiger kunnen lozen.

Smits 09-01-2023

Goed en overzichtelijke winkel en prima geholpen maar daar zat ik niet over in

Jolanda Kolen Van De Griend 09-01-2023

Ik kreeg een warm welkom van de shopeigenaren. Een kop koffie en een gezellig gesprek. Ik maakte mijn wensen kenbaar en zij hebben mij goed geholpen bij de aanschaf van een koffiezetapparaat. Ook heeft de verkoper mij geholpen het product in de auto te zetten.
Ze hebben me goed op de hoogte gebracht van de service en hebben me als klant opgenomen in het systeem, waardoor ik geen aankoopbonnen en garatiebewijzen meer goed te bewaren. Al met al een goede shopervaring.

A Veerman 09-01-2023

Altijd al wasmachine bij van Dijk gekocht. Ze nemen de tijd voor je bij aankoop en de service is ook prima.
Levering was een dag later. Dit waren ook hele vriendelijke mensen.

Hans 09-01-2023

Op tijd conform afspraak. Vriendelijke en deskundige medewerkers die netjes te werk gingen en ook alles goed opgeruimd hebben achtergelaten.

Li 09-01-2023

De winkel is in ons dorp dus dichtbij. De service is prima, artikel werd dezelfde dag nog geleverd en aangesloten.

Rene Visser 09-01-2023

Prima winkel en geholpen. Redelijk advies en de stofzuiger was uit voorraad leverbaar dus konden we gelijk meenemen.

Pauline 09-01-2023

Concreet, duidelijk en vriendelijk advies. Volledig aansluitend bij en afgestemd op mijn vragen. Persoonlijk. En met kennis van zaken.

Geert Huizing 09-01-2023

Als vanouds super service, goed advies, ruime keus, en vakkundig bezorgd en geinstaleerd

Arets 09-01-2023

Geweldig goede informatie en goede installatie van onze nieuwe Vaatwasser.
De eerste levering was niet de juiste.

Jan Bogers 09-01-2023

goede service en komt gemaakte afspraken na.hebben al meer aankopen daar gedaan en alles is gewoon goed en betrouwbaar ,

Fred 09-01-2023

Besteld onderdeel op korte termijn geleverd. Telefonisch bericht van binnenkomst artikel, goede prijs en prettig contact.

Rian Bos 09-01-2023

Zeer goede service, plaatsing leen-TV geen probleem. Plaatsing nieuwe TV door vriendelijke medewerkers. Snelle service. Hoop dat deze ‘ Buurtwinkel ‘ nog lang blijft !

Spronk 09-01-2023

Al vaker iets bij hen gekocht. Altijd zeer positieve ervaring. Vriendelijk en goede service

Dick Toet 09-01-2023

Klantvriendelijk waarin een klant nog echt een klant is en geen nummer.
Goede uitleg en kennis van de artikelen.

Bert 09-01-2023

Er erg goed geluisterd naar mijn wensen over een nieuwe tv en men kwam met een goed voorstel. Al met al snel, adequaat en correct geholpen.